Audi B4 Avant By Solskier.
no fajne fotki tylko jakość lipna
cekawe porównanie aut avant eygląda jakby był o 10 CM niższy
co do IC to słusznych rozmiarów lecz wydaje mi się , że mimo wszystko nienajlepiej w stosunku do objętości , IC będzie oddawał ciepło. Szkoda , że boczki nie są z aluminium byłoby jeszcze lepiej.
aczkolwiek napewno sie poprawi w stosunku do seryjnego IC
cekawe porównanie aut avant eygląda jakby był o 10 CM niższy
co do IC to słusznych rozmiarów lecz wydaje mi się , że mimo wszystko nienajlepiej w stosunku do objętości , IC będzie oddawał ciepło. Szkoda , że boczki nie są z aluminium byłoby jeszcze lepiej.
aczkolwiek napewno sie poprawi w stosunku do seryjnego IC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
<hahaha> ładne porównanieBastek pisze:Solskier - ten czerwony, to jakiś AllRoad w wersji B4, czy jak? <ok>
tam zaraz felgi Ci nie pasują, ja mam podobne i są cacy <ok>AUDI_A6 pisze:Jest boska, ale fela jakoś mi nie pasuje, ale to moje odczucia :mrgreen:
Solskier - kawał naprawdę dobrej roboty :mrgreen:
Avant wygląd an tle czerwonej seryjki jak zupełnie inna marka Co do zawieszenie to mnie odstraszało w B4 ... jak widziałem z naprzeciwka jadącą z tym wielkim dziobem zadartym w górę... -40mm podstawa;) Pozdro Solskier a Co dp IC widziałem w bydgoszczy czerwoną coupe z takim i miał poprostu wycięty zderzak nie powiem Ci jakie miał blachy nie pamiętam ... śmignął mi tylko.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Szczerze to ten felunek tez coś mi do końca nie podchodzi. A zwłaszcza rozmiar 16" ani nie ma opon ani to nie wyglada na jakas felge tylko mały feluneczek. A co powiecie na dystanse do tych alu moze wtedy by sie coś zmieniło??? Jesli nie to jak skończe zamierzone plany to moze zmienie felunek na Keskina, Brocka, badz Azeva ale to tylko pod warunkiem ze nie rozstane sie z tą audiczka w tym roku.AUDI_A6 pisze:Jest boska, ale fela jakoś mi nie pasuje, ale to moje odczucia
Nie no, sesyjke mamy ustawiona, a te foty czaskane były po spocie w Wałbrzychu.arezyy pisze:a nie mogłeś tyrknąć że pstrykasz dziś foty? (zgubiłeś komórę?)
Własnie tez to zauwazyłem i zastanawaim sie czemu tak jest, bo kolega kupił nowy aparat wiec chyba nie dał ciała i nie kupił jakies lipy za pół ceny, ale jak to inaczje wytłumaczyc? W Karpaczu na spocie miałem Kodaka model nie pamietam ale po samym wygladzie był kozak, foty wychodziły jak lustro.DRED pisze:no fajne fotki tylko jakość lipna
Hamownia pokaze ile jest wart ale licze po modzie softu na jakieś ciekawe przyrosty, przed wczoraj poszedłem na całosc i doładowanie poszlo na 1.5bara z limiterem w overboostach az do 2800mb tak wrazie czego aby nie wywalało notlaufa, Turbo wymagała juz podkrecenia recznie, softem juz nic nie dało sie zdziałacDRED pisze:co do IC to słusznych rozmiarów lecz wydaje mi się , że mimo wszystko nienajlepiej w stosunku do objętości , IC będzie oddawał ciepło. Szkoda , że boczki nie są z aluminium byłoby jeszcze lepiej.
aczkolwiek napewno sie poprawi w stosunku do seryjnego IC
Nawet jak zapchałbym go do bagaznika to przypuszczam ze bedzie chłodził lepiej jak ori, w obecnej chwili przy prawie pałowaniu mam temperature w dolocie w upalne dni 70Stopni C i auto ma i tak 130 PS wiec co sie stanie jak to temperatura spadnie o połowe. Bedzie przyrost mocy, i tak juz jest przyrost po modzie turbiny i co lepsze zero dymu ale 1.5 to juz sporolabek pisze:Ten ic moze byc troche zabardzo schowany za tym zderzakiem,ale kupuj rury opaski i jazda nie ma co gdybac
Hamownia pokaze ile jest wart ale licze po modzie softu na jakieś ciekawe przyrosty, przed wczoraj poszedłem na całosc i doładowanie poszlo na 1.5bara z limiterem w overboostach az do 2800mb tak wrazie czego aby nie wywalało notlaufa, Turbo wymagała juz podkrecenia recznie, softem juz nic nie dało sie zdziałacDRED pisze:co do IC to słusznych rozmiarów lecz wydaje mi się , że mimo wszystko nienajlepiej w stosunku do objętości , IC będzie oddawał ciepło. Szkoda , że boczki nie są z aluminium byłoby jeszcze lepiej.
aczkolwiek napewno sie poprawi w stosunku do seryjnego IC
Nawet jak zapchałbym go do bagaznika to przypuszczam ze bedzie chłodził lepiej jak ori, w obecnej chwili przy prawie pałowaniu mam temperature w dolocie w upalne dni 70Stopni C i auto ma i tak 130 PS wiec co sie stanie jak to temperatura spadnie o połowe. Bedzie przyrost mocy, i tak juz jest przyrost po modzie turbiny i co lepsze zero dymu ale 1.5 to juz sporo [/quote]labek pisze:Ten ic moze byc troche zabardzo schowany za tym zderzakiem,ale kupuj rury opaski i jazda nie ma co gdybac
Nie no wygadałeś sie z ta turbawka Miałem okazje przejażdzki tym autkiem przed podkreceniem turba i po i mowie szczerze ze fajnie to lata...
PS. IC w real robi wieksze wrażenie niż na foto 8-)
- DINO AUDIb4
- Forum Audi 80
- Posty: 183
- Rejestracja: 29 sty 2008, 18:07
- Lokalizacja: PRZEMYSL