Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

audi cabrio 2,3 20v

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 17 lip 2011, 09:39

Leo pisze:
Maroonio pisze:Dlaczego przeciwieństwo do 2,2 T przecież 2,2 T to jakby dziecko 7A ;)
Porównaj wykresy ;) , reakcja na gaz zupełnie inna też. Piękne jest to, że własnie niby to te same prawie motory, a jednak zupełnie inaczej jeżdżą.
Jest dokładnie tak jak mówi Adam. 20VT budzi się momentem tam, gdzie 7A zupełnie nie istnieje, swego czasu miałem nawet wrażenie, że jadę popsutym samochodem. W górnej partii obrotów 7A dostaje kopa (jako takiego), a 20VT już nie robi takiego wrażenia, bo dostało go wcześniej. <lol>

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 17 lip 2011, 10:35

uwielbiam rozmowy o porównywaniu 7A z S2. :)

ale wracając do tematu, ciekawy pomysł z tym cabrio..jeszcze bardziej można delektować się dźwiękiem.

Prośba do autora o co chodzi z tymi stukowcami z NG? zaciekawiło mnie to.

p.s. na górze sw anny 7A spali 27 l :)

G.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 17 lip 2011, 11:49

jak to oco chodzi ze stukowcami
załozone miałem ołówkowe te starego typu i auto jechało do 3tys dalej sie muliło strasznie
kupiłem 2 stukowce od ng po 91roku nowe i auto ciągnie od 1000 do 7000 tak jak trzeba
conajsmieszniejsze stukowce które kupiłem to jakies tanie siano 2szt 83zł heheheh ale działaja tak jak trzeba

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 17 lip 2011, 13:03

ok, rozumiem o co chodzi ze stukowcami nie wiedziałem o co chodzi ze nowego typu i że ma je NG po 91 r, dzieki. G

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 17 lip 2011, 13:31

Stukowce jak to ładnie określono ołówkowe nie są już po prostu dostępne. Stosuje się takie z 3B lub jak kto woli takie z NG - wolny wybór. <ok>

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 17 lip 2011, 16:45

MarcinC pisze:
zserty pisze:
MarcinC pisze:s
niestety nie jeździłem nigdy nawet zajeżdżonym 7A
własnie z tego powodu zachowaj swoje zdanie ( swoją drogą nie wiem skąd wzięte) na temat silnika 7a i aut z nimi. już któryś raz czytam jakieś brednie a sam przyznajesz ze nie miałes do czynienia. koniec OT

swoją drogą nic dziwnego ze swoje spali jak się pociśnie, dla chcącego nic trudnego :mrgreen:

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 17 lip 2011, 17:38

kuba2955, od tego jest forum, aby każdy mógł wyrazić swoją opinię - wcale nie musicie się z nią zgadzać <ok>

gruszek01, może jakiś filmik jak to się zbiera ? :mrgreen:

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 17 lip 2011, 22:38

tydzień przerwy urlopowej

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl