Jest dokładnie tak jak mówi Adam. 20VT budzi się momentem tam, gdzie 7A zupełnie nie istnieje, swego czasu miałem nawet wrażenie, że jadę popsutym samochodem. W górnej partii obrotów 7A dostaje kopa (jako takiego), a 20VT już nie robi takiego wrażenia, bo dostało go wcześniej. <lol>Leo pisze:Porównaj wykresy , reakcja na gaz zupełnie inna też. Piękne jest to, że własnie niby to te same prawie motory, a jednak zupełnie inaczej jeżdżą.Maroonio pisze:Dlaczego przeciwieństwo do 2,2 T przecież 2,2 T to jakby dziecko 7A
audi cabrio 2,3 20v
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
jak to oco chodzi ze stukowcami
załozone miałem ołówkowe te starego typu i auto jechało do 3tys dalej sie muliło strasznie
kupiłem 2 stukowce od ng po 91roku nowe i auto ciągnie od 1000 do 7000 tak jak trzeba
conajsmieszniejsze stukowce które kupiłem to jakies tanie siano 2szt 83zł heheheh ale działaja tak jak trzeba
załozone miałem ołówkowe te starego typu i auto jechało do 3tys dalej sie muliło strasznie
kupiłem 2 stukowce od ng po 91roku nowe i auto ciągnie od 1000 do 7000 tak jak trzeba
conajsmieszniejsze stukowce które kupiłem to jakies tanie siano 2szt 83zł heheheh ale działaja tak jak trzeba
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
MarcinC pisze:zserty pisze:własnie z tego powodu zachowaj swoje zdanie ( swoją drogą nie wiem skąd wzięte) na temat silnika 7a i aut z nimi. już któryś raz czytam jakieś brednie a sam przyznajesz ze nie miałes do czynienia. koniec OTMarcinC pisze:s
niestety nie jeździłem nigdy nawet zajeżdżonym 7A
swoją drogą nic dziwnego ze swoje spali jak się pociśnie, dla chcącego nic trudnego :mrgreen: