Audi Competition Q
Założone sprężyny obniżające jakieś -70(60)/-50(40).gornik pisze:Co tam z zawieszeniem kombinowałeś?
Dodatkowo wymeiniam jak już wcześniej pisałem pompę wody i jako bonus dwa łączniki stabilizatora przód. Koszta koszta koszta...
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:50 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Loczek, a co tam wcześniej było? Ezu nie zakładał przypadkiem takiego zestawienia?
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:50 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.
Takie same kołpaki miałem i jakis złodziejski dziad je ukradł. <nunczako> Na giełdzie handlarze chcą 120 zł za takie idealnie porysowane. :lol:
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:53 przez KORU, łącznie zmieniany 6 razy.
Wiem ze drogo na dodatek jest sezon na kołpaki. :-> Przed swietami udało mi sie zdobyc taki ładny komplet za 60 zł. Teraz jezdzą w A4 B5. Kiedys na gieldzie gosciu za 4 mocno zniszczone sztuki krzyczał 100 zł. Jak je zobaczyłem to mu powiedziałem ze za darmo ich nie chcę. Tak były styrane. Taki podobny wzór jest jeszcze w 16 calach. To najładniejszy fabryczny kołpak Audi. 8-) Loczuś pomaluj felgi na czarno bo kołpaki trochę dziwnie wyglądają na tym srebrnym podkładzie. :mrgreen:Loczek pisze:To drogo <ok> . Ja dałem za 6 ładnych sztuk 60 zł brutto 8-) .
Są inne priorytety niż felgi.KORU pisze:pomaluj felgi na czarno bo kołpaki trochę dziwnie wyglądają na tym srebrnym podkładzie. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:53 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ej panowie na forum ważny jest kolor zderzaków i soczewki i gleba. Nikt nie pisze o mechanice bo kogo to obchodzi. A Audi jeździ i się nie psuje to poco robić??
A nowy właściciel Później ma zabawy.
Loczek Robisz dokładnie to samo co ja u siebie w Compi. Od razu przejrzyj tylny zawias może nic nie pukać a napewno coś będzie do wymiany z tulejek.
Pozdro
A nowy właściciel Później ma zabawy.
Loczek Robisz dokładnie to samo co ja u siebie w Compi. Od razu przejrzyj tylny zawias może nic nie pukać a napewno coś będzie do wymiany z tulejek.
Pozdro
Były jak narazie tylko i wyłącznie łączniki stabilizatora- reszta ok- na szarpakach jak dziś wjeżdząłem to oprócz amorów przód to reszta siedzi na sztywno i jest OK.chmiel25 pisze:Loczek Robisz dokładnie to samo co ja u siebie w Compi. Od razu przejrzyj tylny zawias może nic nie pukać a napewno coś będzie do wymiany z tulejek.
Muszę Ci chmiel25 stety lub niestety przyznać rację- i nie patrzę tutaj tylko i wyłącznie na moje obecne auto- jest dużo osób które robią auto pod publikę- ma wyglądać a nie ważne jak jeździ i czy dojedzie i czy nie zagraża bezpieczeństwu podróżującym. Takie są realia. Sorry jak kogoś uraziłem, ale nie nawidzę jak ktoś twierdzi że ma auto na TI-TOP i tak wygląda na foto a jak przychodzi co do czego to stan techniczy przyciemnia stan wizualny pojazdu.
Loczek tak jest niestety . Wiem to po swoim avancie gdzie w zawias utopiłem jakieś b4.
A piszą żebym se zderzak pomalował. Wsadziłęm Silnik i skrzynie upalam to już 2 rok zrobiłem ponad 100tys. i do tej pory nic kompletnie się dzieje. Pomijam oczywiste serwisowe duperele.
Zrobisz powymieniasz i będzie spokoj.
A piszą żebym se zderzak pomalował. Wsadziłęm Silnik i skrzynie upalam to już 2 rok zrobiłem ponad 100tys. i do tej pory nic kompletnie się dzieje. Pomijam oczywiste serwisowe duperele.
Zrobisz powymieniasz i będzie spokoj.