Audi Coupe '84 // sezon 2011 2 str.
Audi Coupe '84 // sezon 2011 2 str.
Witam wszystkich
Chciałbym przedstawić Wam mój pierwszy samochodzik Tak jak w temacie, jest to Audi Coupe B2 GT. Najpierw trochę o samochodzie, a potem fotki
ROK PROD: 1984 / rejestracji 1985. Sprowadzony został w całości.
PRZEBIEG: 246 000km
SILNIK: wymieniony silnik na 2.2 KV po remoncie (cała nowa góra i wymienione pierścienie), rozrząd wymieniony 15 000 km temu, świeżo zalany Mobilem 10w-40, nowe płyny, silnik chodzi równo i cicho, żadnych wycieków, kompresja nominalna, wymieniony układ zapłonowy, ciśnienie oleju bdb. . Krótko: po prostu zdrowy KV. Po wymianie silnika nie został założony gaz, ale wszystko jest wbite w dowód, wystarczy podpiąć mikser.
SKRZYNIA: Działa bez problemu, jedynie lekko, czasami haczy wsteczny, zalana nowym olejem, nowa tarcza sprzęgła SACHS, nowe łożysko i docisk.
ZAWIESZENIE: Miesiąc temu założone nowe amortyzatory gazowe na tył + odboje, nowe tuleje wahaczy. Pół roku temu wymienione przednie amortyzatory, górne łożyska i sworznie. Założone sportowe sprężyny -40 mm.
NADWOZIE: Samochód bez żadnego poważnego wypadku, jedynie przetarty był tylni błotnik. Reszta lakieru jest FABRYCZNA wraz fabrycznymi paskami wzdłuż nadwozia. Wszystkie szyby oryginalne. Blacha samochodu jest bardzo zdrowa, jedynie są drobne ślady korozji od obicia kamieniem - zaprawki. Lakier bardzo zadbany, delikatne ryski wynikające z użytkowania. Samochód został rok temu zabezpieczony antykorozyjnie.
HAMULCE: Seryjne w bardzo dobrym stanie. Założone wszystkie nowe przewody elastyczne jak i sztywne.
WYDECH: Zupełnie nowy wydech końcowy, usunięty katalizator.
KOŁA OPONY: Felgi 15/7J z oponami 6mm bieżnika. Polerowany rant.
WNĘTRZE: 2 lata temu założona nowa tapicerka ze skóry ekologicznej. Nowe fotele, kanapa i boczki. Fotel kierowcy został zregenerowany. Nie brakuje żadnych plastików, wszystkie lampki działają, 3 dodatkowe wskaźniki OK.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
-spryskiwacze lamp przednich,
-centralny zamek na pilota z kluczykiem typu 'scyzoryk',
-oryginalne czarne lampy Frankani,
-Radio Alpine CDA-9844 + głośniki
-dodatkowe 3 wskaźniki (ładowanie, ciśnienie oleju, temp. oleju)
-atermiczne szyby
-bagażnik na narty
-inne rzeczy charakterystyczne dla wersji GT
Chciałbym przedstawić Wam mój pierwszy samochodzik Tak jak w temacie, jest to Audi Coupe B2 GT. Najpierw trochę o samochodzie, a potem fotki
ROK PROD: 1984 / rejestracji 1985. Sprowadzony został w całości.
PRZEBIEG: 246 000km
SILNIK: wymieniony silnik na 2.2 KV po remoncie (cała nowa góra i wymienione pierścienie), rozrząd wymieniony 15 000 km temu, świeżo zalany Mobilem 10w-40, nowe płyny, silnik chodzi równo i cicho, żadnych wycieków, kompresja nominalna, wymieniony układ zapłonowy, ciśnienie oleju bdb. . Krótko: po prostu zdrowy KV. Po wymianie silnika nie został założony gaz, ale wszystko jest wbite w dowód, wystarczy podpiąć mikser.
SKRZYNIA: Działa bez problemu, jedynie lekko, czasami haczy wsteczny, zalana nowym olejem, nowa tarcza sprzęgła SACHS, nowe łożysko i docisk.
ZAWIESZENIE: Miesiąc temu założone nowe amortyzatory gazowe na tył + odboje, nowe tuleje wahaczy. Pół roku temu wymienione przednie amortyzatory, górne łożyska i sworznie. Założone sportowe sprężyny -40 mm.
NADWOZIE: Samochód bez żadnego poważnego wypadku, jedynie przetarty był tylni błotnik. Reszta lakieru jest FABRYCZNA wraz fabrycznymi paskami wzdłuż nadwozia. Wszystkie szyby oryginalne. Blacha samochodu jest bardzo zdrowa, jedynie są drobne ślady korozji od obicia kamieniem - zaprawki. Lakier bardzo zadbany, delikatne ryski wynikające z użytkowania. Samochód został rok temu zabezpieczony antykorozyjnie.
HAMULCE: Seryjne w bardzo dobrym stanie. Założone wszystkie nowe przewody elastyczne jak i sztywne.
WYDECH: Zupełnie nowy wydech końcowy, usunięty katalizator.
KOŁA OPONY: Felgi 15/7J z oponami 6mm bieżnika. Polerowany rant.
WNĘTRZE: 2 lata temu założona nowa tapicerka ze skóry ekologicznej. Nowe fotele, kanapa i boczki. Fotel kierowcy został zregenerowany. Nie brakuje żadnych plastików, wszystkie lampki działają, 3 dodatkowe wskaźniki OK.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
-spryskiwacze lamp przednich,
-centralny zamek na pilota z kluczykiem typu 'scyzoryk',
-oryginalne czarne lampy Frankani,
-Radio Alpine CDA-9844 + głośniki
-dodatkowe 3 wskaźniki (ładowanie, ciśnienie oleju, temp. oleju)
-atermiczne szyby
-bagażnik na narty
-inne rzeczy charakterystyczne dla wersji GT
Ostatnio zmieniony 28 maja 2011, 16:19 przez Hipcio, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
spiczi, mam nadzieję że teraz jest lepiej :?:spiczi pisze:Tylko mam prośbe - zmniejsz liczbe zdjęc poziomo i daj część niżej bo strasznie się strona rozwala.
Chodzi mi po głowie dymiona blenda, no i zaczynam zbierać kase może na RS'y albo coś innego w klasycznym stylu i tylko tyleBastek pisze:Tylko go nie zepsuj :!:
Hmm. znalażlem na necie fotke i z tego co wiadać to masz oryginalny tłumik tylko masz inny (wąższy zderzak)Hipcio pisze:A jak wyglądał orginalny tłumik :?: Poprzedni właściciel chciał mi dać inny tłumik, ale to był tak komin że sobie darowałem ... Jak macie jakieś propozycje co do tłumika to pisaćspiczi pisze:Zmień go bo ten dziwnie wygląda.
Tłumik jest jak najbardziej oryginalny, co nie oznacza że ładnie wygląda W modelach 4ro cylindrowych przed liftem fabryka montowała głębiej tłumiki i nie było ich widać, nie wiem dlaczego w 5cio garach montowali tak bardzo z tyłu... spiczi, to na zdjeciu to coupe po lifcie (wersja USA lub szwajcarska) ma szeroki zderzak wiec nie widać tłumika
osobiście sugerowałbym po prostu odciąć te wygiętą rure zaraz za tłumikiem i wspawać bezpośrednio w tłumik jakąś ładną dwururke i bedzie git
osobiście sugerowałbym po prostu odciąć te wygiętą rure zaraz za tłumikiem i wspawać bezpośrednio w tłumik jakąś ładną dwururke i bedzie git