Audi Coupe Quattro by Miki
Audi Coupe Quattro by Miki
Witajcie powracam z nowym autem:
Audi Coupe Quattro z 2.8 v6 AAH z 1992r.
wyposażenie :
-Quattro
-klimatyzacja(jeszcze niedziałająca)
-drewniane dekory drzwi i deski(do odnowienia)
-podsufitka obszyta alcantarą siwą + boczki
-elektryczne szyby
-elektryczne regulowane lusterka i podgrzewane
-piasty od s2+ felgi Avus 2
-tłumik środkowy i końcowy Wlaker bez katów
wyposażenie dodatkowe:
-blenda us
-lusterka od audi tt
-dokładka kamei tył
-fotele recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4
-tunel środkowy us
-głośniki hertz w deskę oraz tylne boczki
- amorki mts sport + sprężyny H&R -80 przód -60 tył
Plany:
-kompletne odchwaszczenie po przednich właścicielach i przywrócenie serii
-tuning według własnego pomysłu
Na początki wyglądał tak blacharka tragedia mechanicznie prawie idealny:
Odchwaszczanie :
wymiana szyby czołowej z powodu rozklejania oraz pęknięcia
wyczyszczenie podłogi w środku i wyklejenie matami izolującymi+sprawdzenie wiązki idącej pod nogami kierowcy i pasażera oraz zaizolowanie od nowa taśmą parcianą :
zabezpieczenie pasa tylnego+ dołożenie dokładki Kamei na tył :
wymiana felgi na nieuszkodzoną:
założenie blendy us:
wymiana sfatygowanego pasa przedniego :
wymiana tarcz przód na Zimmermany lite + klocki ferodo :
założenie soczewek zamiast zespolaków :
wymiana rozrządu :
zrobienie sobie własnoręcznie blokady :
i do dzieła(wymiana kompletnego rozrządu INA KIT + pompa wody Ruville z metalowym wirnikiem):
wymiana chłodnicy wody oraz klimy:
pomalowanie zbiorniczka oraz wymiana płynu g12:
założenie shortshifter-a od DES-a:
wymiana stożka chińskiego na simoty w box-ie carbon+ doprowadzenie zimnego powietrza +wolna odma+wywalenie pozostałości po gazie :
było
jest
pomalowanie pokryw zaworów:
[
założenie foteli recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4 z schowkiem :
założenie spryskiwaczy reflektorów+zbiorniczek i dodatkowa pompka :
kupienie i założenie znaczka Quattro w grill:
kupno i wymiana halogenów oraz kierunków na pomarańczowe z A90:
obniżenie auta sprężyny -80+ amorki mts sport przód -60 spręzyny tył+ amorki mts sport :
i jak auto się prezentuje:
wymiana tuleji na poliuretanowe: wahaczy przód oraz zmiana na kute(żeliwne)+ tulejek wahaczy tył + wymiana gum stabilizatora + wszystkich śruby zawieszenia na nowe + łączniki stabilizatora przód + 4 nowe poduszki amortyzatorów + końcówki drążków przód tył :
kupienie i założenie lusterek od audi tt:
kupienie i dołożenie chłodnicy wspomagania:
wymiana podświetlenia na ledowe w liczniku i dodatkowych zegarach :
zostało sporo pracy przy aucie i szukania części których brakuje albo są zniszczone ale nadal walczę
Audi Coupe Quattro z 2.8 v6 AAH z 1992r.
wyposażenie :
-Quattro
-klimatyzacja(jeszcze niedziałająca)
-drewniane dekory drzwi i deski(do odnowienia)
-podsufitka obszyta alcantarą siwą + boczki
-elektryczne szyby
-elektryczne regulowane lusterka i podgrzewane
-piasty od s2+ felgi Avus 2
-tłumik środkowy i końcowy Wlaker bez katów
wyposażenie dodatkowe:
-blenda us
-lusterka od audi tt
-dokładka kamei tył
-fotele recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4
-tunel środkowy us
-głośniki hertz w deskę oraz tylne boczki
- amorki mts sport + sprężyny H&R -80 przód -60 tył
Plany:
-kompletne odchwaszczenie po przednich właścicielach i przywrócenie serii
-tuning według własnego pomysłu
Na początki wyglądał tak blacharka tragedia mechanicznie prawie idealny:
Odchwaszczanie :
wymiana szyby czołowej z powodu rozklejania oraz pęknięcia
wyczyszczenie podłogi w środku i wyklejenie matami izolującymi+sprawdzenie wiązki idącej pod nogami kierowcy i pasażera oraz zaizolowanie od nowa taśmą parcianą :
zabezpieczenie pasa tylnego+ dołożenie dokładki Kamei na tył :
wymiana felgi na nieuszkodzoną:
założenie blendy us:
wymiana sfatygowanego pasa przedniego :
wymiana tarcz przód na Zimmermany lite + klocki ferodo :
założenie soczewek zamiast zespolaków :
wymiana rozrządu :
zrobienie sobie własnoręcznie blokady :
i do dzieła(wymiana kompletnego rozrządu INA KIT + pompa wody Ruville z metalowym wirnikiem):
wymiana chłodnicy wody oraz klimy:
pomalowanie zbiorniczka oraz wymiana płynu g12:
założenie shortshifter-a od DES-a:
wymiana stożka chińskiego na simoty w box-ie carbon+ doprowadzenie zimnego powietrza +wolna odma+wywalenie pozostałości po gazie :
było
jest
pomalowanie pokryw zaworów:
[
założenie foteli recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4 z schowkiem :
założenie spryskiwaczy reflektorów+zbiorniczek i dodatkowa pompka :
kupienie i założenie znaczka Quattro w grill:
kupno i wymiana halogenów oraz kierunków na pomarańczowe z A90:
obniżenie auta sprężyny -80+ amorki mts sport przód -60 spręzyny tył+ amorki mts sport :
i jak auto się prezentuje:
wymiana tuleji na poliuretanowe: wahaczy przód oraz zmiana na kute(żeliwne)+ tulejek wahaczy tył + wymiana gum stabilizatora + wszystkich śruby zawieszenia na nowe + łączniki stabilizatora przód + 4 nowe poduszki amortyzatorów + końcówki drążków przód tył :
kupienie i założenie lusterek od audi tt:
kupienie i dołożenie chłodnicy wspomagania:
wymiana podświetlenia na ledowe w liczniku i dodatkowych zegarach :
zostało sporo pracy przy aucie i szukania części których brakuje albo są zniszczone ale nadal walczę
Ostatnio zmieniony 30 paź 2014, 11:51 przez miki1133, łącznie zmieniany 23 razy.
Fuck The New car.I'm driving oldschool
fajna baza do zabawy, gratuluje umiejętności samodzielnej wymiany rozrządu, czy tam tych chłodnic, muszę się kiedyś nauczyć ogarniać mechanikę samemu :mrgreen: na razie daję zarabiać i to dobrze komuś kto to potrafi, foteliki recaro muszą być super ortopedyczne aż się chce siadać od razu, zastanawiam się nad pomarańczowymi kierunkami do mojego cabrio, powodzenia w doprowadzaniu do stanu takiego jaki chcesz osiągnąć.
Boberro, auto kupione z zamiłowania do grzebania wiec mechanikę coś tam ogarniam choć jeszcze dużo na pewno nie umiem i jest do zrobienia .ps. fotele genialne zero porównania do serii a jak jeszcze doszedł podłokietnik od c4 to bajka . Pakuj pomarańcze bo auto od razu inaczej wygląda <ok>
pebo, dlatego kocham stare auta bo nawet z większym silnikiem nie trzeba połowy auta rozbierać aby coś zrobić
pebo, dlatego kocham stare auta bo nawet z większym silnikiem nie trzeba połowy auta rozbierać aby coś zrobić
Fuck The New car.I'm driving oldschool
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Pomarancze...a jak ja zrobiłem w swojej taki przód to sie nikomu nie podobało
Fajnie, że przez ten czas już tyle zrobiłeś. Pamiętam ten materiał i trzeba przyznać, że już nie przypomina tego co widziałem
Fajnie, że przez ten czas już tyle zrobiłeś. Pamiętam ten materiał i trzeba przyznać, że już nie przypomina tego co widziałem
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
miki1133 gratuluję zakupu, świetnie że kupiłeś właśnie z takim motorem. Na pewno da ci wiele frajdy <ok> pomału zrobisz z niej lalkę. Poszedłeś trudniejszą drogą ale za to dającą wiele zadowolenia. A te foteliki to przypadkiem nie są z twojej starej QP ? Powodzenia w projekcie.
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie
było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie
było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 22:37
gaca, tak było by najlepiej ale temat coupe zdrowej blacharsko z Q i takim wyposażeniem to prawdziwy hardkor a za tym autem przemawiało bardzo dużo na plus mechanicznie i trochę na minus blacharsko no i oczywiście cena . Ja obiecałem sobie ze przywrócę ja do życia a żeby lakier był ładny i żebym był z niego zadowolony to i tak musiał bym malować cale auto wiec na jedno wyjdzie . Na razie jeździ bezawaryjnie i powoduje banana na twarzy reszta się nie liczy
I kolejne częsci do układanki zawitały nowe dwudrożne głośniki w deskę (za darmo):
AC/BC + manetka + wtyczki do podłączenia :
I kolejne częsci do układanki zawitały nowe dwudrożne głośniki w deskę (za darmo):
AC/BC + manetka + wtyczki do podłączenia :
Fuck The New car.I'm driving oldschool
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Fajny zestawik. Razem z Ufo też udało się założyć w mojej byłej a obecnej Szymsikowej. Niby nic a cieszy.
Fabryczny AC/BC czy przerabiany z MC/BC?
Fabryczny AC/BC czy przerabiany z MC/BC?
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga