Audi Coupe Quattro by Miki
Audi Coupe Quattro by Miki
Witajcie powracam z nowym autem:
Audi Coupe Quattro z 2.8 v6 AAH z 1992r.
wyposażenie :
-Quattro
-klimatyzacja(jeszcze niedziałająca)
-drewniane dekory drzwi i deski(do odnowienia)
-podsufitka obszyta alcantarą siwą + boczki
-elektryczne szyby
-elektryczne regulowane lusterka i podgrzewane
-piasty od s2+ felgi Avus 2
-tłumik środkowy i końcowy Wlaker bez katów
wyposażenie dodatkowe:
-blenda us
-lusterka od audi tt
-dokładka kamei tył
-fotele recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4
-tunel środkowy us
-głośniki hertz w deskę oraz tylne boczki
- amorki mts sport + sprężyny H&R -80 przód -60 tył
Plany:
-kompletne odchwaszczenie po przednich właścicielach i przywrócenie serii
-tuning według własnego pomysłu
Na początki wyglądał tak blacharka tragedia mechanicznie prawie idealny:
Odchwaszczanie :
wymiana szyby czołowej z powodu rozklejania oraz pęknięcia
wyczyszczenie podłogi w środku i wyklejenie matami izolującymi+sprawdzenie wiązki idącej pod nogami kierowcy i pasażera oraz zaizolowanie od nowa taśmą parcianą :
zabezpieczenie pasa tylnego+ dołożenie dokładki Kamei na tył :
wymiana felgi na nieuszkodzoną:
założenie blendy us:
wymiana sfatygowanego pasa przedniego :
wymiana tarcz przód na Zimmermany lite + klocki ferodo :
założenie soczewek zamiast zespolaków :
wymiana rozrządu :
zrobienie sobie własnoręcznie blokady :
i do dzieła(wymiana kompletnego rozrządu INA KIT + pompa wody Ruville z metalowym wirnikiem):
wymiana chłodnicy wody oraz klimy:
pomalowanie zbiorniczka oraz wymiana płynu g12:
założenie shortshifter-a od DES-a:
wymiana stożka chińskiego na simoty w box-ie carbon+ doprowadzenie zimnego powietrza +wolna odma+wywalenie pozostałości po gazie :
było
jest
pomalowanie pokryw zaworów:
[
założenie foteli recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4 z schowkiem :
założenie spryskiwaczy reflektorów+zbiorniczek i dodatkowa pompka :
kupienie i założenie znaczka Quattro w grill:
kupno i wymiana halogenów oraz kierunków na pomarańczowe z A90:
obniżenie auta sprężyny -80+ amorki mts sport przód -60 spręzyny tył+ amorki mts sport :
i jak auto się prezentuje:
wymiana tuleji na poliuretanowe: wahaczy przód oraz zmiana na kute(żeliwne)+ tulejek wahaczy tył + wymiana gum stabilizatora + wszystkich śruby zawieszenia na nowe + łączniki stabilizatora przód + 4 nowe poduszki amortyzatorów + końcówki drążków przód tył :
kupienie i założenie lusterek od audi tt:
kupienie i dołożenie chłodnicy wspomagania:
wymiana podświetlenia na ledowe w liczniku i dodatkowych zegarach :
zostało sporo pracy przy aucie i szukania części których brakuje albo są zniszczone ale nadal walczę
Audi Coupe Quattro z 2.8 v6 AAH z 1992r.
wyposażenie :
-Quattro
-klimatyzacja(jeszcze niedziałająca)
-drewniane dekory drzwi i deski(do odnowienia)
-podsufitka obszyta alcantarą siwą + boczki
-elektryczne szyby
-elektryczne regulowane lusterka i podgrzewane
-piasty od s2+ felgi Avus 2
-tłumik środkowy i końcowy Wlaker bez katów
wyposażenie dodatkowe:
-blenda us
-lusterka od audi tt
-dokładka kamei tył
-fotele recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4
-tunel środkowy us
-głośniki hertz w deskę oraz tylne boczki
- amorki mts sport + sprężyny H&R -80 przód -60 tył
Plany:
-kompletne odchwaszczenie po przednich właścicielach i przywrócenie serii
-tuning według własnego pomysłu
Na początki wyglądał tak blacharka tragedia mechanicznie prawie idealny:
Odchwaszczanie :
wymiana szyby czołowej z powodu rozklejania oraz pęknięcia
wyczyszczenie podłogi w środku i wyklejenie matami izolującymi+sprawdzenie wiązki idącej pod nogami kierowcy i pasażera oraz zaizolowanie od nowa taśmą parcianą :
zabezpieczenie pasa tylnego+ dołożenie dokładki Kamei na tył :
wymiana felgi na nieuszkodzoną:
założenie blendy us:
wymiana sfatygowanego pasa przedniego :
wymiana tarcz przód na Zimmermany lite + klocki ferodo :
założenie soczewek zamiast zespolaków :
wymiana rozrządu :
zrobienie sobie własnoręcznie blokady :
i do dzieła(wymiana kompletnego rozrządu INA KIT + pompa wody Ruville z metalowym wirnikiem):
wymiana chłodnicy wody oraz klimy:
pomalowanie zbiorniczka oraz wymiana płynu g12:
założenie shortshifter-a od DES-a:
wymiana stożka chińskiego na simoty w box-ie carbon+ doprowadzenie zimnego powietrza +wolna odma+wywalenie pozostałości po gazie :
było
jest
pomalowanie pokryw zaworów:
[
założenie foteli recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4 z schowkiem :
założenie spryskiwaczy reflektorów+zbiorniczek i dodatkowa pompka :
kupienie i założenie znaczka Quattro w grill:
kupno i wymiana halogenów oraz kierunków na pomarańczowe z A90:
obniżenie auta sprężyny -80+ amorki mts sport przód -60 spręzyny tył+ amorki mts sport :
i jak auto się prezentuje:
wymiana tuleji na poliuretanowe: wahaczy przód oraz zmiana na kute(żeliwne)+ tulejek wahaczy tył + wymiana gum stabilizatora + wszystkich śruby zawieszenia na nowe + łączniki stabilizatora przód + 4 nowe poduszki amortyzatorów + końcówki drążków przód tył :
kupienie i założenie lusterek od audi tt:
kupienie i dołożenie chłodnicy wspomagania:
wymiana podświetlenia na ledowe w liczniku i dodatkowych zegarach :
zostało sporo pracy przy aucie i szukania części których brakuje albo są zniszczone ale nadal walczę
Ostatnio zmieniony 30 paź 2014, 11:51 przez miki1133, łącznie zmieniany 23 razy.
fajna baza do zabawy, gratuluje umiejętności samodzielnej wymiany rozrządu, czy tam tych chłodnic, muszę się kiedyś nauczyć ogarniać mechanikę samemu :mrgreen: na razie daję zarabiać i to dobrze komuś kto to potrafi, foteliki recaro muszą być super ortopedyczne aż się chce siadać od razu, zastanawiam się nad pomarańczowymi kierunkami do mojego cabrio, powodzenia w doprowadzaniu do stanu takiego jaki chcesz osiągnąć.
Boberro, auto kupione z zamiłowania do grzebania wiec mechanikę coś tam ogarniam choć jeszcze dużo na pewno nie umiem i jest do zrobienia .ps. fotele genialne zero porównania do serii a jak jeszcze doszedł podłokietnik od c4 to bajka . Pakuj pomarańcze bo auto od razu inaczej wygląda <ok>
pebo, dlatego kocham stare auta bo nawet z większym silnikiem nie trzeba połowy auta rozbierać aby coś zrobić
pebo, dlatego kocham stare auta bo nawet z większym silnikiem nie trzeba połowy auta rozbierać aby coś zrobić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 22:37
gaca, tak było by najlepiej ale temat coupe zdrowej blacharsko z Q i takim wyposażeniem to prawdziwy hardkor a za tym autem przemawiało bardzo dużo na plus mechanicznie i trochę na minus blacharsko no i oczywiście cena . Ja obiecałem sobie ze przywrócę ja do życia a żeby lakier był ładny i żebym był z niego zadowolony to i tak musiał bym malować cale auto wiec na jedno wyjdzie . Na razie jeździ bezawaryjnie i powoduje banana na twarzy reszta się nie liczy
I kolejne częsci do układanki zawitały nowe dwudrożne głośniki w deskę (za darmo):
AC/BC + manetka + wtyczki do podłączenia :
I kolejne częsci do układanki zawitały nowe dwudrożne głośniki w deskę (za darmo):
AC/BC + manetka + wtyczki do podłączenia :