Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Coupe Quattro - vol. 2

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 25 sie 2013, 22:39

dzieki kolorowemu (czerwonemu) tyłowi jakoś pomarańczowe kierunki z przodu u Ciebie bardziej pasują niż u mnie. Muszę zmienić na zasmolone u siebie, u Ciebie pasi, czy też będziesz smołował?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 10 wrz 2013, 21:13

Nie ruszam. Taka koncepcja jest dla mnie najładniejsza. Białe kierunki miałem i nie pasowały do mojej wizji (jak chcesz moge Ci odstąpić abyś mógł rezać - do odbioruw Grabinie, osobiście <ok> )

[ Dodano: 2013-09-10, 21:11 ]
Fotele to unisexy :D Budżet nie pozwolił na coś konkretniejszego - a chciałem S3kowe Recaro ale cena za sztukę przeraziła :D

[ Dodano: 2013-08-23, 18:28 ]
Delikatny update:

:arrow: auto otrzymało nowy filtr paliwa. Poniekąd z konieczności. Oryginalny 22 letni miał już dość. Moje lenistwo spowodowało utratę 1/2 baku paliwa :/ Dzięki koledze z PKAudi udało się szybko uleczyć i założyć ori filtr (dostaliśmy późnym wieczorem ale dostaliśmy)
:arrow: lekko przyciemnione halogeny oraz oklejona chromowana obwódka grilla - czarna matowa folia 3M. Przód nabrał wyrazu :-) (fotki soooonnn)
:arrow: kalibracja instalacji gazowej. Wszelkie problemy wyniknęły z rozjechania się sterownika STAGa. Dzisiejsze uaktualnienie oraz mała korekta map wyszła na dobre. Reduktor sprawny, mniej śmierdzi choć ja jeszcze czuje - ponoć to wynik układu wydechowego. (w tym miejscu podziękowania dla Gruszki za wskazanie gaziarza w Bolszewie na Nadrzecznej - koleś ogarnia temat lepiej niż "fachowcy" z Gdynii za dworcem)

10.09.2013:
W pierwszym poście mały update i kilka info z planami na najbliższe pół roku.

Na sezon letni przez zimę zamierzam skompletować:
:arrow: wózek tylny (już zaklepany)
:arrow: wózek przód (poszukiwany)
:arrow: kolumny tył (poszukiwane)
:arrow: komplet tulei zawieszenia - zamawiam w Douter z Olkusza
:arrow: regenracja alu RH Pheonix
:arrow: swap hebli z Focusa RS mk1 324mm
:arrow: przygotowanie się na swap silnika (jak finanse pozwolą)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 wrz 2013, 21:29

bloku, trzeba było gadać, miałem i sanki przednie, a teraz pojechały w świat :-)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 15 wrz 2013, 18:52

Grabina zaliczona i Coupe mnie mile zaskoczyła takim oto efektem: (jakość z pupy bo nocą...bo sandałem...bo nie potrzebnie światła zapaliłem - podziękowania dla DEDHIiego za uchwycenie materiału.

0:17s słychać strzały

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 wrz 2013, 19:42

bloku pisze:0:17s słychać strzały
Byłem, widziałem, słyszałem, cieszyłem japę - tylko ta jakość z telefonu psuje cały efekt. Jednak te 2.8 coś potrafią.. :-P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 wrz 2013, 18:48

Przygotowania do zimy trwają. Dziś odebrałem alufelgi, będzie jednak Speedline SL423.

Stan po wypiaskowaniu wręcz db+. Wżerów praktycznie brak. Jedynei co to na rantach miejscami jest delikatne przyniecenie ale po nałożeniu podkładu wyrównało się. W pierwszej kolejności poszedł podkład na całe czoło felgi oraz wnęke. Następnie po wygrzaniu (domowym sposobem uruchomiłem farelkę a hali garażowej gdzie jest mega dobra wentylacja), wnęke felgi prysnąłem w czarny mat. Coś mnie tknęło aby użyć pewnego specyfiu na czoło felgi i wyszedł taki oto efekt:

Obrazek

Tak mi się ta ruda czerwień spodobała, że machnę ją jeszcze z dwa razy aby zdobyć lepszą głębie. Zapomniałbym...śrubki będą w czarnym kolorze lub nadwozia.

Ktoś zapyta dlaczwego nie proszkiem...bo się nie opłaca wiedząc, ze te felgi lekko mieć nie będą podczas najbliższej zimy. Koszt całej operacji - 100PLN piaskowanie + podkład 20 PLN + lakier kolor 40 PLN + lakier z utwardzaczem bezbarwny 40 PLN. Łącznie 200 PLN. Proszkowe malowanie z zabiegami przygotowawczymi w Malmecie zaśpiewali 500 PLN. Dodam, że w tych 100 PLN było też prostowanie jednej z felg.



Dodatkowo dałem do wypiaskowania kolumny mcpersona (przednei i tylne - podziękowania dla UFO za ich przekazanie w tak szybkim czasie - dwie przednie w zapasie jeszcze). Dodatkowo talerzyki i nakrętki do amorków. Łąćznie 50 PLN. Podobna sytuacja co przy felgach...podkłąd + czarny lakier. Wszystko sobie schnie.

Obrazek


Jutro przyjeżdża paczka z nowymi zimówkami. Jestem ciekaw jak będzie to wyglądać zwazywszy, że opona 195/65/15 na SLu 7J :D
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 13:14 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 18 wrz 2013, 20:50

po ostatnim malowaniu proszkowym alusów jestem przeciwnikiem stosowania tego do starych felg... Malowanie tradycyjne pomimo zmniejszonej trwałości lepiej pokrywa (wygładza) powierzchnie. Tak więc Bloku dobrze zrobiłeś <ok> Zbieraj lepiej na swapa a nie będziesz się rozdrabniał :mrgreen: Zbieraj graty, czas biegnie szybko ;-) A tak po za tym obierz prv

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 21 wrz 2013, 22:39

No to tak wygląda moja robótka weekendowa. 3 szt już gotowe. Ostatnia (malowanie śrubek) jutro i potem klar.

Obrazek

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 23 wrz 2013, 05:59

malowanie śrubek? chyba kapselków :lol:
zakłądaj na auto i poka jak brzydko się prezentuje... bo na speedline nie moze sie prezentowac ładnie, tym bardziej rudym :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 23 wrz 2013, 07:51

dzieje się przygotowania idą pełna parą, pewnie będzie ostra zabawa w zimę na normalnym zawiasie <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 10 paź 2013, 19:39

Przestoju nie ma. Miałem zabrać się za heble ale deficyt dawców spowodował, że chyba zimę przejeżdżę na girlingach. W to miejsce wymyśliło mi się aby zmienić troszkę gajgerki na te od B4 Cabrio po lifcie.

:arrow: przy okazji rozebrania tunelu przeniosłem sobie magiczny ekoguzik w bardziej dyskretne miejsce :D

Obrazek

:arrow: 3 dodatkowe zegarki już mam. Jednak musiałem przelutować troszkę tu i tam z racji, iż wiązka u mnie jest jeszcze B3kowa a budziki zakupiłem B4kowe (taki o to psikus z fabryki - ale urok to modelu przejściowego)

ObrazekObrazek

Po podłączeniu 90% zatrybiło. Niestety nie ożył voltomierz. Pierwsza myśl...źle polutowałem lub poskłądałem wiązki. Po przeanalizowaniu ponownie schematu (podziękowania dla eSPe) stwierdziłem, że musi banglać. Wyjąłem sam gajgerek i podpiąłem pod 12V...nawet to umarłego nei podniosło :-|

Zamówiłem kolejną używkę - tym razem sam budzik volta. Przy okazji domówiłem tarcze bo wiem, że to co przyjdzie nie wygląda najlepiej. Firma dorobi mi na wzór tych co mam. Nie powinno być różnicy.

:arrow: na licznik jeszcze czekam. Będzie to niestety RHD wersja ale postaram się zaadoptować to do nomrlanego licznika UN4.

Przy tej okazji udało mi się zakupić takie o to fruty:
Obrazek

Jak tylko budzik dojedzie a UFO znajdzie trochę czasu to zaczniemy zabawę z podpinaniem - jak ktoś ma schematy dla laików to poproszę ;-)


W między czasie udało się zrobić zabudowę CA do bagolca w miejscu koła zapasowego. Czekam jeszcze na wzmaka i pochwalę się tym co wyszło.

2013-10-10
Już jestem po adaptacji AC/BC. Dzięki uprzejmości, wiedzy i przede wszytskim chęci udało się wszystko poskładać - UFO ukłony w Twoją stronę.

:arrow: zmiana dodatkowych zegarów na B4kowe - jako, że moje auto jest z pierwszej fazy produkcji B4 to ma trochę wspólnego z B3. I tak miałem zegarki B3kowe na 2 wtyczki i przerobiłem wsio na jedną wtyczkę 6 pinową. (opis wyżej)
Obrazek

:arrow: rozebrana manetka ze sterowaniem BC od sedesa
:arrow: zaaplikowanie flaków do manetki z Coupe
:arrow: polutowanie wszystkiego i zabepieczenie przed przepięciami i zwarciami
Obrazek

:arrow: liczniki rozebrane:
- dawca :arrow: Cabrio poliftowe wersja UK stał się biorcą. Przyjął pod skrzydła obrotek (gdyż licznik był z 1,8 20V R4) z mojej V6 oraz prędkościomierz aby pokazywało w milach ale liczyło dalej w km
:arrow: przebudowanie MC/BC na AC/BC
Obrazek
Obrazek


Walka trwała do 23 ale udało się odnaleźć odpowiedni żółty kabelek przy ECU (a są dwa :!: ) Dziś wszystko poskłądałe, polutowałem, wykalibrowałem (wskaźnik temp. oraz paliwa).

Wsio bangla, zlicza, świeci...zapitala :mrgreen:



Przy okazji wyszło kilka pomysłów z głowy Ufoka...nie wiem co tam jeszcze kryje ale pewno wykorzystam to i owo - póki co to co zdradził trzymam w tajemnicy.

A we wtorek zmiana (w końcu :!: - nie mogłem się doprosić) kitu letniego na zimowy. Fotki będą.

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 10 paź 2013, 20:17

dobra robota, robi się bogato <ok> trzymaj tempo modów ;-)

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 11 paź 2013, 08:14

front prac z kabelkami czego na lubię robić , ale widzę że wszystko poskładałeś i odmłodziłeś zegary , gratuluję pomysłowości i realizacji oby tak dalej ciekawe co wymyślisz <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 paź 2013, 22:30

bloku pisze:Przestoju nie ma. Miałem zabrać się za heble ale deficyt dawców spowodował, że chyba zimę przejeżdżę na girlingach
proponuję zrobić to samo co ja zrobiłem ze swoimi hamulcami, z tym żę u Ciebie jeśli masz 16-tki to proponuję tarcze 300x26mm

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 11 paź 2013, 22:34

Na zimę muszą być G60 bo jeżdżę tylko na 15tkach (musi być balonik) a na sezon letni mam jeszcze czas...nie mniej jednak spojrzę zaraz co tam nagrzebałeś :-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl