B2 by ==> samekk sesja z kolegą matt1988
B2 by ==> samekk sesja z kolegą matt1988
Dzisiaj mi się troszku nudziło i postanowiłem w końcu pokazać szanownej publice autko ktore niedawno odziedziczyłem Służy w mojej rodzinie od roku 1996. To Audi 80 1.6 CC Diesel z silniczkem JK 54HP rok 1985. Niema w niej nic szczególnego, posiada miedzy innymi:
- wspomaganie kierownicy
- fabryczną lotke z przodu
- pól kubełkowe fotele
- zminienione radyjko, głośniczki
- alarm
- blokada zapłonu
- ori szyberdach
- ori halogenki
A tu kilka fotek:
Fabrycznie była w niej skrzynia 4 biegowa. Ok roku 2000 fater wpakował do niej skrzynie 5. Przebieg podobno nie oryginalny cofnięty o około 100tyś. Przydał by się jej lakiernik - to cel który kiedyś bede chciał zrealizowac. Inne cele to:
- centralny zamek (niema jak to zanim ludy do auta wejdą podnosic każdy guzik )
- felga (na te juz nie moge patrzec)
- światełka do jazdy dziennej też przyda sie rezowac
Dotychczas nie było wiele w niej rezane, jednym z większych przedsięwzięć był remoncik podłogi która nie wygladała ciekawie...
Jak widać jeszcze troche i prawie jak flinstons <:P>
Wszystko to z pomocą fatra połtałem zakonserwowałem i teraz nic tylko jeździć, Silniczek mimo że JK spisuje się znakomicie
Dzisiejsza sesyjka w polu z kolega matt1988
a tutaj wymiana cylinderka fotki po sciągnięciu bębna jak by ktoś kiedyś nie umiał sprężynek dać na swoje miejsce, to wygląda to tak : to dopiero kopalnia rudy :mrgreen:
- wspomaganie kierownicy
- fabryczną lotke z przodu
- pól kubełkowe fotele
- zminienione radyjko, głośniczki
- alarm
- blokada zapłonu
- ori szyberdach
- ori halogenki
A tu kilka fotek:
Fabrycznie była w niej skrzynia 4 biegowa. Ok roku 2000 fater wpakował do niej skrzynie 5. Przebieg podobno nie oryginalny cofnięty o około 100tyś. Przydał by się jej lakiernik - to cel który kiedyś bede chciał zrealizowac. Inne cele to:
- centralny zamek (niema jak to zanim ludy do auta wejdą podnosic każdy guzik )
- felga (na te juz nie moge patrzec)
- światełka do jazdy dziennej też przyda sie rezowac
Dotychczas nie było wiele w niej rezane, jednym z większych przedsięwzięć był remoncik podłogi która nie wygladała ciekawie...
Jak widać jeszcze troche i prawie jak flinstons <:P>
Wszystko to z pomocą fatra połtałem zakonserwowałem i teraz nic tylko jeździć, Silniczek mimo że JK spisuje się znakomicie
Dzisiejsza sesyjka w polu z kolega matt1988
a tutaj wymiana cylinderka fotki po sciągnięciu bębna jak by ktoś kiedyś nie umiał sprężynek dać na swoje miejsce, to wygląda to tak : to dopiero kopalnia rudy :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2009, 19:57 przez samekk, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
co prawda nadwozie i kolor nie ten ale rzuc okiem na moje auto... a swoje konsekwentnie ogarniaj, powodzenia <ok>samekk pisze:Zastanawiam się co zrobic z tymi listwami bocznymi, czy nie wywalić ich całkiem???
Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 22:04 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie prawie a już jest, najstarsze b2 ma już więcej niż wymagany wiek na klasyka więc już sporo.tomekk666 pisze:Coraz mniej B2 na naszych drogach się widuje ostatnio, to już prawie klasyk jest. Trochę pracy jeszcze przed Tobą, ale jak skończysz będzie wyglądała miodzio
Powodzonka w ratowaniu
ps. dużo tej rudej :mrgreen: