
- wspomaganie kierownicy
- fabryczną lotke z przodu
- pól kubełkowe fotele

- zminienione radyjko, głośniczki
- alarm
- blokada zapłonu
- ori szyberdach
- ori halogenki
A tu kilka fotek:
Fabrycznie była w niej skrzynia 4 biegowa. Ok roku 2000 fater wpakował do niej skrzynie 5. Przebieg podobno nie oryginalny cofnięty o około 100tyś. Przydał by się jej lakiernik - to cel który kiedyś bede chciał zrealizowac. Inne cele to:
- centralny zamek (niema jak to zanim ludy do auta wejdą podnosic każdy guzik

- felga (na te juz nie moge patrzec)
- światełka do jazdy dziennej też przyda sie rezowac
Dotychczas nie było wiele w niej rezane, jednym z większych przedsięwzięć był remoncik podłogi która nie wygladała ciekawie...
Jak widać jeszcze troche i prawie jak flinstons <:P>
Wszystko to z pomocą fatra połtałem zakonserwowałem i teraz nic tylko jeździć, Silniczek mimo że JK spisuje się znakomicie

Dzisiejsza sesyjka w polu z kolega matt1988

a tutaj wymiana cylinderka fotki po sciągnięciu bębna jak by ktoś kiedyś nie umiał sprężynek dać na swoje miejsce, to wygląda to tak
