Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 B3 2.3 20V] - by Kermit85 - chyba czas się pożegnać

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 19 wrz 2009, 09:18

Kermit85, zeby zamowic nawiercane i frezowane to na dole pod tabelka masz taka opcje do zaznaczenia ze chcesz wersje tuningowa nawiercana i nacinana :-P , w tabelce nie ma podzialu na takie i zwykle tylko poprostu sie ta opcje zaznacza.

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 21 wrz 2009, 09:59

Faktycznie mój błąd, szukałem ich tylko w ofercie firmy, ale nie próbowałem ich zamawiać :-P
Ciekawi mnie tylko niski koszt dopłaty za frezowane i nawiercane ~37 zł/szt.
One są utwardzane czy nie - orientujesz się Słoniku?

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 21 wrz 2009, 11:23

jesli mówisz o mikodach, to popatrz na wielkość odsadzenia tarczy, bo były 2 rodzaje montowane w quattro, i te co oni robia pod moje audi nie pasują :/

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 21 wrz 2009, 13:23

Dzięki Grzesiu za podpowiedź, cały czas się zastanawiam co z tymi tarczami zrobić (jakie wybrać Mikody czy dużo droższe, ale pewniaki Brembo) mody z hamulcami dopiero na wiosnę więc mam czas :-P

Poniżej kilka fotek z małego rezania (wymiana nagrzewnicy)
Miejsce realizacji - Jelenia Góra (Garaż Oofola)
Działali - Jacek (Oofol), Grześ (Kermit85)

80-ka Jacka:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Moja 90-ka:

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Miejscówka:

Obrazek

Czas demontażu nagrzewnic w naszych autkach - około 3 godzin, z montażem trochę gorzej :-P
Całkowity czas zabawy około 10 godzin. Aż wstyd się przyznać, ale ja kończyłem składać wnętrze jeszcze następnego dnia :oops:

Oczywiście nie obyło się bez telefonów do Wojtka (Wojtek26) znawcy tematu - dzięki za wsparcie <ok>
(nie mam pojęcia jak Ty wymieniasz nagrzewnicę w niecałe 5 h)

Czas naprawdę mile spędzony, pogadali, pośmiali się, ale nigdy więcej wymiany nagrzewnicy :!:
Oofol Twoje <piwo>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 wrz 2009, 00:09

Kermit85 pisze:One są utwardzane czy nie - orientujesz się Słoniku?
Nie mam pojecia szczeze mowiac.
czy brembo to takie pewniaki to bym nie powiedzial, poczytaj po internecie o tarczach frezowanych i nawiercanych, duzo osob pisze ze Brembo czy zimmerman sie wygina albo peka natomiast o mikodzie od uzytkownikow widzialem tylko raz zla opinie ze pekly ale auto na ktorym jezdzily ma 350HP wiec lekko nie mialy, ja za malo na nich km zrobilem zeby muc powiedziec czy cos sie z nimi dzieje na dluzsza mete.

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 22 wrz 2009, 01:14

mikody polecam, ale niestety do mnie nie ma, ale za to kupiłem sobie takie do Lancii.

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 22 wrz 2009, 10:33

Słonik - co do Brembo to myślałem o gładkich, a nie nawiercanych i frezowanych.
Szczerze mówiąc to chciałem swoją audiczkę robić na styl ori, bez zbędnych przeróbek i tuningu, dlatego zastanawiałem się nad gładkimi brembo, a te Mikody to już ewidentnie pod tuning podchodzą :-P Poza tym nie przemawia do mnie cena - jak na takie wypasione tarcze to jest bardzo niska, a z doświadczenia wiem, że za dobre graty trzeba dobrze zapłacić - no chyba, że jakaś okazja się trafi.

Święty - fajnie, że zdążyłeś już sprawdzić czy tarczki pasują - rozwiałeś moje wątpliwości, bo zastanawiałem się dlaczego były tarcze nawiercane i frezowane Mikody do np. 2.8 V6, a do 2.3 20V nie było, choć hamulce są niemal identyczne :-/

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 wrz 2009, 23:30

Kermit85, powiem ci tak ja zalozylem nacinane i nawiercane tylko po to zeby zlikwidowac efekt szybkiego przegrzewania sie hamulcow i udalo sie, nawet po kilku ostrych hamowaniach hamulce sa nadal brzytwa i nic sie nie pali.

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 23 wrz 2009, 09:03

Faktycznie jest to wielki plus tych tarcz. Powiem tak - jak dostanę takie do swojej niuni to kupię, a jeśli nie, to kupię gładkie brembo :-P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 wrz 2009, 11:08

Kermit85, jesli nie ma w katalogu to napisz do nich zapytanie czy by takowych nie zrobili pod zamowienie bo jest na takie popyt tez a nie maja, pewnie im by trzeba bylo podac potrzebne wymiary. Cena niska bo to jest producent a wiec nie ma marzy posrednikow.
http://mikoda.pl/public/sklep.php

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 23 wrz 2009, 15:45

Widzę, że twardo trzymamy się tematu tarcz :-P
Jak pisałem wcześniej nie śpieszy mi się, bo dopiero na przyszły sezon będę zmieniał hamulce, ale oczywiście napiszę do nich i zapytam czy wyprodukowali by takie na zamówienie.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 05 paź 2009, 20:10

Tak temat tarcz przewodnim miesiąca a rezanie 2 nagrzewnic na raz zakrawa jedynie o rekord Guinnessa :-P

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 05 paź 2009, 21:26

Zgadzam się Jacku w 100% - tylko z tego co kojarzę to trzeba go powtórzyć 2 razy żeby został zatwierdzony, a na to się nie piszę :-P

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 23 lis 2009, 23:55

Żeby nie było, że prace przy audiczce stanęły:

Odnowiłem fele na zimę, bo były w opłakanym stanie, a oponki z bieżnikiem 1 mm nie nadawały się już na zimę :-P

Tak marnie wyglądały w chwili zakupu auta :-?

Obrazek

W trakcie odnowy:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I efekt końcowy - już z oponkami 8-)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 lis 2009, 00:23

Sam papier ścierny czy coś jeszcze poszło w użycie?

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl