[Audi 90 B3 2.3 20V] - by Kermit85 - chyba czas się pożegnać
Dzięki Grzesiu za podpowiedź, cały czas się zastanawiam co z tymi tarczami zrobić (jakie wybrać Mikody czy dużo droższe, ale pewniaki Brembo) mody z hamulcami dopiero na wiosnę więc mam czas
Poniżej kilka fotek z małego rezania (wymiana nagrzewnicy)
Miejsce realizacji - Jelenia Góra (Garaż Oofola)
Działali - Jacek (Oofol), Grześ (Kermit85)
80-ka Jacka:
Moja 90-ka:
Miejscówka:
Czas demontażu nagrzewnic w naszych autkach - około 3 godzin, z montażem trochę gorzej
Całkowity czas zabawy około 10 godzin. Aż wstyd się przyznać, ale ja kończyłem składać wnętrze jeszcze następnego dnia :oops:
Oczywiście nie obyło się bez telefonów do Wojtka (Wojtek26) znawcy tematu - dzięki za wsparcie <ok>
(nie mam pojęcia jak Ty wymieniasz nagrzewnicę w niecałe 5 h)
Czas naprawdę mile spędzony, pogadali, pośmiali się, ale nigdy więcej wymiany nagrzewnicy :!:
Oofol Twoje
Poniżej kilka fotek z małego rezania (wymiana nagrzewnicy)
Miejsce realizacji - Jelenia Góra (Garaż Oofola)
Działali - Jacek (Oofol), Grześ (Kermit85)
80-ka Jacka:
Moja 90-ka:
Miejscówka:
Czas demontażu nagrzewnic w naszych autkach - około 3 godzin, z montażem trochę gorzej
Całkowity czas zabawy około 10 godzin. Aż wstyd się przyznać, ale ja kończyłem składać wnętrze jeszcze następnego dnia :oops:
Oczywiście nie obyło się bez telefonów do Wojtka (Wojtek26) znawcy tematu - dzięki za wsparcie <ok>
(nie mam pojęcia jak Ty wymieniasz nagrzewnicę w niecałe 5 h)
Czas naprawdę mile spędzony, pogadali, pośmiali się, ale nigdy więcej wymiany nagrzewnicy :!:
Oofol Twoje
Nie mam pojecia szczeze mowiac.Kermit85 pisze:One są utwardzane czy nie - orientujesz się Słoniku?
czy brembo to takie pewniaki to bym nie powiedzial, poczytaj po internecie o tarczach frezowanych i nawiercanych, duzo osob pisze ze Brembo czy zimmerman sie wygina albo peka natomiast o mikodzie od uzytkownikow widzialem tylko raz zla opinie ze pekly ale auto na ktorym jezdzily ma 350HP wiec lekko nie mialy, ja za malo na nich km zrobilem zeby muc powiedziec czy cos sie z nimi dzieje na dluzsza mete.
Słonik - co do Brembo to myślałem o gładkich, a nie nawiercanych i frezowanych.
Szczerze mówiąc to chciałem swoją audiczkę robić na styl ori, bez zbędnych przeróbek i tuningu, dlatego zastanawiałem się nad gładkimi brembo, a te Mikody to już ewidentnie pod tuning podchodzą Poza tym nie przemawia do mnie cena - jak na takie wypasione tarcze to jest bardzo niska, a z doświadczenia wiem, że za dobre graty trzeba dobrze zapłacić - no chyba, że jakaś okazja się trafi.
Święty - fajnie, że zdążyłeś już sprawdzić czy tarczki pasują - rozwiałeś moje wątpliwości, bo zastanawiałem się dlaczego były tarcze nawiercane i frezowane Mikody do np. 2.8 V6, a do 2.3 20V nie było, choć hamulce są niemal identyczne
Szczerze mówiąc to chciałem swoją audiczkę robić na styl ori, bez zbędnych przeróbek i tuningu, dlatego zastanawiałem się nad gładkimi brembo, a te Mikody to już ewidentnie pod tuning podchodzą Poza tym nie przemawia do mnie cena - jak na takie wypasione tarcze to jest bardzo niska, a z doświadczenia wiem, że za dobre graty trzeba dobrze zapłacić - no chyba, że jakaś okazja się trafi.
Święty - fajnie, że zdążyłeś już sprawdzić czy tarczki pasują - rozwiałeś moje wątpliwości, bo zastanawiałem się dlaczego były tarcze nawiercane i frezowane Mikody do np. 2.8 V6, a do 2.3 20V nie było, choć hamulce są niemal identyczne
Kermit85, jesli nie ma w katalogu to napisz do nich zapytanie czy by takowych nie zrobili pod zamowienie bo jest na takie popyt tez a nie maja, pewnie im by trzeba bylo podac potrzebne wymiary. Cena niska bo to jest producent a wiec nie ma marzy posrednikow.
http://mikoda.pl/public/sklep.php
http://mikoda.pl/public/sklep.php