[Audi Coupe 89][SWAP 2.2T MC++] by Kris0181 sprzedane
eSPe, gadanie o cudach z NG świadczy o tym, że ktoś nie podołał temu silnikowi. Jakoś latam na gazie i żyję z nim bardzo dobrze. Pali na dotyk, jedzie jak powinien. Znajomy w ramach zabawy MC zrobił dmuchnięte na 1 bara i też to pod kiszone podłączył i lata to. Trzeba mieć tylko pojęcie o tym co się robi, ew. osobę, która to ogarnia. A nie polegać na forumowym micie "ng w gazie nie jedzie i same problemy ze strzałami ma".
No i ta mityczna moc AAH czy innych 7A. Litości, wszystkie silniki montowane w Audi "80" to muły.
Umówmy się, ściganie się lub oglądanie wyścigu w którym biorą udział samochody o mocy 170 koni i wadze zwykłego sedana to taki sam poziom radości jak oglądanie najlepszej koleżanki, która zrzygała się na chodnik po czym poślizgnęła się i upadła. Żenada.
nie twierdzę, że AAH to do dupy silnik. Jest inny niż takie NG, ale to ciągle ta sama kategoria wagowa. Mułek, co się nie męczy na drodze czy autostradzie, do pałowania się nie nadaje. Silnik jak silnik.
No i ta mityczna moc AAH czy innych 7A. Litości, wszystkie silniki montowane w Audi "80" to muły.
Umówmy się, ściganie się lub oglądanie wyścigu w którym biorą udział samochody o mocy 170 koni i wadze zwykłego sedana to taki sam poziom radości jak oglądanie najlepszej koleżanki, która zrzygała się na chodnik po czym poślizgnęła się i upadła. Żenada.
nie twierdzę, że AAH to do dupy silnik. Jest inny niż takie NG, ale to ciągle ta sama kategoria wagowa. Mułek, co się nie męczy na drodze czy autostradzie, do pałowania się nie nadaje. Silnik jak silnik.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Mieszasz 2 różne silniki.slugs pisze:eSPe, gadanie o cudach z NG świadczy o tym, że ktoś nie podołał temu silnikowi. Jakoś latam na gazie i żyję z nim bardzo dobrze. Pali na dotyk, jedzie jak powinien. Znajomy w ramach zabawy MC zrobił dmuchnięte na 1 bara i też to pod kiszone podłączył i lata to.
Jak NG i MC było by to to samo to kris by nie swapował NG na MC.
Ja o MC i innych 5 cylindrówkach nie mówiłem nic złego.
Po prostu NG czy NF czy AAR (bo to jedna chwała) to przynajmniej jak dla mnie to nie jest ta sławetna 5 cylindrówka i jej dźwięk i kultura pracy.
Fakt nie jest źle i nie jednego nawet nie w temacie ludka dźwięk NG nawet na ori układzie wydechowym zachwyca. Ale moje spostrzeżenia po 5 latach jazdy NG są takie że wymięka zarówno jego dźwięk jak i kultura pracy choćby z dużo starszą konstrukcją jaką miał Paweł żany w dupowozie jakim było 90B2 z KV na pokładzie.
Dźwięk NG i KV w ogóle bez porównania. Ale to jest oczywiście moje zdanie.
A co do samego AAH (z którego zrobił sie mały OT w temacie krisa) to wytłumaczcie mi dlaczego Q+NG można kupić dużo taniej, łatwiej i szybciej niż jakiekolwiek Q+V6.
Wg mnie są po prostu bardziej poszukiwane, lepiej wyposażone i ludzie się ich już za bardzo nie chcą pozbywać. Jak szukałem Q dla siebie to Q z NG bym kupił w tydzień a Q z AAH trzeba było dobrze poszukać.
Podsumowując tą jałową dyskusję podkreślam jeszcze raz - NG jest fajne, owszem, nie nazywam go pedałem jak inni inne silniki, nie twierdzę że są beznadziejne. Po prostu dzielę się wrażeniami że (jak dla mnie) AAH fajniej pracują - ale wiadomo - opinia jest jak dupa - każdy ma swoją.
Zgadzam się również że do NG po prostu trzeba mieć cierpliwość (mowa o NG zasilanym LPG bo przypuszczam że czysta benzynka chodzi duużo lepiej i unika się większości problemów związanych z tym silnikiem).
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ale jaja!!!!!!!!
http://archi.inosak.org/imgdb/item2160626063_1.html
Fotka zrobiona przeze mnie na zlocie na Dadaju w maju!
http://archi.inosak.org/imgdb/item2160626063_1.html
Fotka zrobiona przeze mnie na zlocie na Dadaju w maju!