Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe 89][SWAP 2.2T MC++] by Kris0181 sprzedane

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 06 gru 2012, 20:22

Tu też tłoczek zaworu się przytarł. Te nowe pompy mają dwie przywary, albo zacierają się tłoczki, albo rozkręcają się śrubki w pompach. Kris wypolerował tłoka... :mrgreen: ... i ciśnienie wróciło. Ale pompa nie chciała zassać oleju...miałem mocniejsze nerwy i dokręciłem silnik wyżej. Działa.

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 06 gru 2012, 20:25

Polerowalem tłoka... przy ludziach... xD :mrgreen: dla takich efektow moge to robic zawsze <ok>

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 06 gru 2012, 23:18

kefirsky pisze:Tu też tłoczek zaworu się przytarł. Te nowe pompy mają dwie przywary, albo zacierają się tłoczki, albo rozkręcają się śrubki w pompach. Kris wypolerował tłoka... :mrgreen: ... i ciśnienie wróciło. Ale pompa nie chciała zassać oleju...miałem mocniejsze nerwy i dokręciłem silnik wyżej. Działa.
To była chińska pompa a'la allegro? Macie nerwy to zakładać <ok>

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 06 gru 2012, 23:26

Trochę ich jeździ i to bez problemów. Wszystkie trzeba skręcić na klej do gwintów, ale te zaworki, to przegięcie.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 06 gru 2012, 23:45

kefirsky pisze:Trochę ich jeździ i to bez problemów. Wszystkie trzeba skręcić na klej do gwintów, ale te zaworki, to przegięcie.
Zaworek i sprężynę można kupić w ASO za grosze, więc to też powinno być jakieś rozwiązanie :-)

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 06 gru 2012, 23:57

Tylko ciekawe jak ze spasowaniem tego z ryżowym korpusem. Skoro Ryżoludki nie ogarnęły tego ze swoim zaworkiem.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 07 gru 2012, 16:34

duo pisze:a co fabrycznie to to wszystko lepiej wyglada takie ng ?
toz to MC a nie NG Panie ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 gru 2012, 17:10

Maszu pisze:
duo pisze:a co fabrycznie to to wszystko lepiej wyglada takie ng ?
toz to MC a nie NG Panie ;-)
Maszu, nie jeździj tyle tym AEB bo masz problemy z czytaniem, mordo :lol:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 07 gru 2012, 17:12

sagem pisze:
Maszu pisze:
duo pisze:a co fabrycznie to to wszystko lepiej wyglada takie ng ?
toz to MC a nie NG Panie ;-)
Maszu, nie jeździj tyle tym AEB bo masz problemy z czytaniem, mordo :lol:
i to poważne bo świst mu się już na wzrok rzucił, jeszcze żeby na słuch, ale oczy ? głebokie stadium, ajajajjj <urodziny>

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 07 gru 2012, 22:09

to nie aeb.... to przemeczenie... :-/
sry ;-)

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 08 gru 2012, 19:20

Zaworek zaworkiem ale widac cala ryżowa pompa nadaje sie do huty. Albo mi sie jeszcze podwiesza zaworek (nie mam wprawy w polerowaniu tłoka) :mrgreen: albo pompa dostala po dupie i ma juz dość. Cisnienie wskakuje na swoje miejsce dopiero po chwili od odpalenia motura wiec tak czy siak trza bedzie dobrac sie do pompy wrrr.

Awatar użytkownika
Paweł Olsztyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 08 gru 2012, 21:29

Ja wiem dla czego się tak dzieje, winą jest brak quattro :-P

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 08 gru 2012, 21:31

Paweł Olsztyn pisze: winą jest brak quattro
ej jest cos takiego jak fatum turbo osiek... sam przez to przechodzilem i przechodze... :-/

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 08 gru 2012, 22:43

W quattro jest jeszcze wiecej do psucia to nie psioczyc mi tu na ośki.
Huk z quattro :!: :evil: Quattro jest dla tych co ośki nie umieją opanowac muahahaha <ok>

Awatar użytkownika
Paweł Olsztyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 08 gru 2012, 23:12

kris0181 pisze:Quattro jest dla tych co ośki nie umieją opanowac muahahaha <ok>
Poczekaj spotkamy się w zimę :-P

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl