[Audi Coupe Quattro] by Niki20
Tak na przyszłość da się bez zdejmowania rozrządu.Niki20 pisze:Bo podobno termostatu inaczej nie wyciągnie.
http://www.a6klub.pl/pliki/www.centrum. ... tat_v6.pdf
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Masz od tyłu czujnik halla - inaczej mówiąć czujnik położenia wałka rozrządu.Niki20 pisze:bloku, jaki czujnik? Na lewym tzn od strony kierowcy? Vag nie chce sie połączyć
Skoro VAG nie chce się połączyć to musi byc gdzieś usterka elektryczna lub sam ECU jest np. zalany i uszkodzony. Wyciągnij go i podaj numer. Sprawdzimy z której serii masz kompa.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
A więc tak: walka z dziwnym zachowaniem silnika nadal trwa
Wymienione świece, sprawdzony rozrząd, sprawdzony czujnik położenia wałka rozrządu, kable przy ściąganiu każdego z nich była widoczna reakcja... Regulator ciśnienia paliwa sprawny, filtr paliwa wymieniony, filtr powietrza wymieniony, szczelność sprawdzona...
Po odpaleniu na odpiętym przepływomierzu trzyma wolne obroty ale po delikatnym dodaniu gazu gaśnie... Na podpiętym nie trzyma w ogóle wolnych obrotów na zimnym silniku...
Mocy oczywiście brak :mrgreen: Jedzie porównywalnie do ABK :lol:
Jakieś rady :?: <ok>
Wymienione świece, sprawdzony rozrząd, sprawdzony czujnik położenia wałka rozrządu, kable przy ściąganiu każdego z nich była widoczna reakcja... Regulator ciśnienia paliwa sprawny, filtr paliwa wymieniony, filtr powietrza wymieniony, szczelność sprawdzona...
Po odpaleniu na odpiętym przepływomierzu trzyma wolne obroty ale po delikatnym dodaniu gazu gaśnie... Na podpiętym nie trzyma w ogóle wolnych obrotów na zimnym silniku...
Mocy oczywiście brak :mrgreen: Jedzie porównywalnie do ABK :lol:
Jakieś rady :?: <ok>