Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe Quattro] by Niki20

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 wrz 2013, 19:11

Co....bez blokad się robiło, co? :mrgreen: Jak już poskładasz rozrząd to posprawdzaj kolektory ssące i węzyki podciśnień - podobny objaw miałem.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 wrz 2013, 20:35

Z blokadami wlasnie. Podciśnienia juz powymieniałem, kolektorów nie sprawdzalem.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 17 wrz 2013, 21:37

Po co ściągałeś rozrząd :?:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 wrz 2013, 22:29

Bo podobno termostatu inaczej nie wyciągnie.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 17 wrz 2013, 22:46

Niki20 pisze:Z blokadami wlasnie. Podciśnienia juz powymieniałem, kolektorów nie sprawdzalem.
zmień tą przepływke i podmień tps ;-) + sprawdzenie szczelności dolotu tak jak ci mówiłem

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 wrz 2013, 22:48

ale dziwnym trafem po ruszeniu rozrządu problem się powiększył... sprawdzę czy jest faktycznie dobrze ustawiony.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 wrz 2013, 22:51

W Vłce to dość czuły punkt - zwłaszcza, że czujnik jest na jednym, lewym wałku. VAGowałeś i robiłeś blok 000? Jakieś odchyły od norm?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 wrz 2013, 22:55

bloku, jaki czujnik? Na lewym tzn od strony kierowcy? Vag nie chce sie połączyć :/

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 18 wrz 2013, 07:43

Niki20 pisze:Bo podobno termostatu inaczej nie wyciągnie.
Tak na przyszłość da się bez zdejmowania rozrządu.
http://www.a6klub.pl/pliki/www.centrum. ... tat_v6.pdf

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 wrz 2013, 07:58

Niki20 pisze:bloku, jaki czujnik? Na lewym tzn od strony kierowcy? Vag nie chce sie połączyć :/
Masz od tyłu czujnik halla - inaczej mówiąć czujnik położenia wałka rozrządu.

Skoro VAG nie chce się połączyć to musi byc gdzieś usterka elektryczna lub sam ECU jest np. zalany i uszkodzony. Wyciągnij go i podaj numer. Sprawdzimy z której serii masz kompa.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 wrz 2013, 08:39

Komp standardowo znajduje sie pod schowkiem pasażera?

Czujnik halla może takie cyrki powodować??

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 wrz 2013, 08:59

U mnie hall tak poprzestawial zaplon ze powyzej pewnych obrotow auto nie jechalo. W dodatku dolozyl sie do tego lewy stukowiec. Ale sprawdz ustawienie rozrzadu. Jak bedzie okey to zobacz czy hall nie lata luzno. Potem zostanie Ci zwalic kolektor aby dostac sie do stukow.

durch

Post autor: durch » 20 wrz 2013, 15:41

No widzę bloku już się wypowiada. <ok>
Ładna Coupetka ładna, taką bym przytachał do domuku. ;-)
Ale jeszcze troszkę...

ciahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 08 sie 2010, 07:57
Lokalizacja: Rz/KR

Post autor: ciahu » 21 wrz 2013, 12:38

To się pozmieniało u Ciebie...w końcu ;-) Wóz niezły,mam nadzieję obaczyć przy pierwszej lepszej okazji. Pozdrawiam i ... szykuj się na zimę 8-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 paź 2013, 20:00

A więc tak: walka z dziwnym zachowaniem silnika nadal trwa :-/

Wymienione świece, sprawdzony rozrząd, sprawdzony czujnik położenia wałka rozrządu, kable przy ściąganiu każdego z nich była widoczna reakcja... Regulator ciśnienia paliwa sprawny, filtr paliwa wymieniony, filtr powietrza wymieniony, szczelność sprawdzona...

Po odpaleniu na odpiętym przepływomierzu trzyma wolne obroty ale po delikatnym dodaniu gazu gaśnie... Na podpiętym nie trzyma w ogóle wolnych obrotów na zimnym silniku...

Mocy oczywiście brak :mrgreen: Jedzie porównywalnie do ABK :lol:


Jakieś rady :?: <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl