aldi pisze:le jego wyniki mogą odbiegać od rzeczywistości nawet o 15%
g-tech oblicza moc wyłączni z danych własnych czujników
odnośnie G-tech trzeba też wprowadzić sporo danych miedzy innymi: ogumienie, masę przełożenie całkowite ( iloczyn przełożenia na konkretnym biegu i przełożenia głónego) współczynnik Cx.
potem po wprowadzeniu danych wprowadzasz obroty od których będziesz zaczynał pomiar, rozpędzasz auto, do tej prędkości, na tym biegu na którym masz zamiar dokonać pomiaru, naciskasz start, i wciskasz do podłogi gaz,
nie które mają opcje "rysowania" wykresów, a niektóre podają tylko poszczególne wartości i obroty przy których występują.
jesli prawidłowo wprowadzisz dane i dokonasz prawidłowo pomiaru, to wynik biędzie z dokładnością około 2-5KM i jakieś 10-15Nm
wiadomo że inne straty są w układzei jezdno- napędowym, w trakcie swobodnego toczenia ( wybieg) a inne w trakcie przekazywania napędu.
wynika to choćby z unoszenia przodu do góry, czy odziaływania siły napędowej na napędzaną oś przez co zmienia się geometria kół z rozbieżnej na zeorową lub w przypadku większych mocy i szczególnie seryjnego zawiasu na wręcz zbierzną, właśnie dlatego przy mocnych autach jest problem z utrzymywaniem linii prosttej jazdu z gazem w podłodze.