a ogólnie to były rózne manetki nawet w B4 taże się tak nie rozpędzajcie, żeby potem nie było płaczu i szukania "tego drugiego" rodzajueSPe pisze:Manetki z C4=B4.
Manetka okrągła z B3 z wycieraczkami z awaryjnymi pasuje P&P do B4. Nic nie trzeba rezać. Podłączasz i awaryjne działa.
[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Faktycznie dziala :mrgreen:
Oswiec nas duo jakie sa roznice to bedziemy wiedzieli na co uwazac.
ja od siebie napisze tylko ze jak mialem kierownicen standard compi z poduszka to mialem inna obudowe kolumny kierowniczej i mechanizm na niej od klaksonu niz pod ta z cabrio/sport trojramienna.
U mnie z racji ze nie bylo awaryjnych i tylnej wycieraczki byla mniejsza dziura w obudowie kolumny kier, wystarczylo rozszlifowac wedlug zaznaczonych lini od srodka obudowy
Oswiec nas duo jakie sa roznice to bedziemy wiedzieli na co uwazac.
ja od siebie napisze tylko ze jak mialem kierownicen standard compi z poduszka to mialem inna obudowe kolumny kierowniczej i mechanizm na niej od klaksonu niz pod ta z cabrio/sport trojramienna.
U mnie z racji ze nie bylo awaryjnych i tylnej wycieraczki byla mniejsza dziura w obudowie kolumny kier, wystarczylo rozszlifowac wedlug zaznaczonych lini od srodka obudowy
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A nie mówiłem?Słonik pisze:Faktycznie dziala :mrgreen:
A zapomniałem o tym dodać.Słonik pisze:nie bylo awaryjnych i tylnej wycieraczki byla mniejsza dziura w obudowie kolumny kier, wystarczylo rozszlifowac wedlug zaznaczonych lini od srodka obudowy
Otworek w osłonie kolumny czeba powiększyć w sposób właśnie tutaj prze ciebie opisany ale było tam przygotowane miejsce w jakim zakresie i przypuszczam że teraz wygląda to jak ori otwór na 2 pałki. <ok> <ok> <ok>
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ten torque przypadkiem nie ma opcji hamowania ? Zastanawiałem się na tym programem, ale z tego co wyczytałem nie łapie nic przed 98' rokiem. Mój AEB niby z 98' jest ale ponoć nie widzi go i tak. Korzystasz z bezprzewodowego interface'u elm327 czy coś innego? Aczokolwiek producent piszę, że może nawet załapać coś z 96 roku aby miało obd2 - więc może mi się uda. Sprawdzę
Jest tamjakis pomiar mocy oparty na akcelerometrze coś na zasadzie g-tech, chwilę się tym bawiłem ale głupoty wypisuje.
Ja się łącze poprzez Elm327 bluetooth i producent podaje że benzyna od 2001 a diesel od 2004. I to mi się potwierdza choć udało się połączyć z TDI z 99,tak samo chłopaki na audisport.pl pisali że jednemu się łączy z s4 z 99r a innemu nie. Przypuszczam że zależy to od wersji softu sterownika.
Wątpię żebyś AEBa popiołu pod to.
Ja się łącze poprzez Elm327 bluetooth i producent podaje że benzyna od 2001 a diesel od 2004. I to mi się potwierdza choć udało się połączyć z TDI z 99,tak samo chłopaki na audisport.pl pisali że jednemu się łączy z s4 z 99r a innemu nie. Przypuszczam że zależy to od wersji softu sterownika.
Wątpię żebyś AEBa popiołu pod to.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
odnośnie G-tech trzeba też wprowadzić sporo danych miedzy innymi: ogumienie, masę przełożenie całkowite ( iloczyn przełożenia na konkretnym biegu i przełożenia głónego) współczynnik Cx.aldi pisze:le jego wyniki mogą odbiegać od rzeczywistości nawet o 15%
g-tech oblicza moc wyłączni z danych własnych czujników
potem po wprowadzeniu danych wprowadzasz obroty od których będziesz zaczynał pomiar, rozpędzasz auto, do tej prędkości, na tym biegu na którym masz zamiar dokonać pomiaru, naciskasz start, i wciskasz do podłogi gaz,
nie które mają opcje "rysowania" wykresów, a niektóre podają tylko poszczególne wartości i obroty przy których występują.
jesli prawidłowo wprowadzisz dane i dokonasz prawidłowo pomiaru, to wynik biędzie z dokładnością około 2-5KM i jakieś 10-15Nm
wiadomo że inne straty są w układzei jezdno- napędowym, w trakcie swobodnego toczenia ( wybieg) a inne w trakcie przekazywania napędu.
wynika to choćby z unoszenia przodu do góry, czy odziaływania siły napędowej na napędzaną oś przez co zmienia się geometria kół z rozbieżnej na zeorową lub w przypadku większych mocy i szczególnie seryjnego zawiasu na wręcz zbierzną, właśnie dlatego przy mocnych autach jest problem z utrzymywaniem linii prosttej jazdu z gazem w podłodze.