Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 11 lis 2012, 12:07

eSPe pisze:Manetki z C4=B4.

Manetka okrągła z B3 z wycieraczkami z awaryjnymi pasuje P&P do B4. Nic nie trzeba rezać. Podłączasz i awaryjne działa.
a ogólnie to były rózne manetki nawet w B4 taże się tak nie rozpędzajcie, żeby potem nie było płaczu i szukania "tego drugiego" rodzaju ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 11 lis 2012, 12:16

spoko
Ta na zdjęciu jest z V8 (czyli bez obsługi tylniej wycieraczki).
Moja którą chce zapakować jest taka sama tylko jest home made z 3 różnych manetek aby była obsługi tylniej wycieraczki więc bez płaczu.

Obie działąją w B4. Przynajmniej u mnie. :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 11 lis 2012, 12:21

Najważniejsze jest dobrać dobra -> mała dziura ( przed liftem w b4 ) i duża po lifcie. Reszta to już pierdółki i różnice tył wycieraczka, itd. i wszystko idzie spasowac.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 11 lis 2012, 12:29

sagem pisze:wszystko idzie spasowac.
tylko trzeba pamiętać, że są jednak różnice inne poza "opcjami". Espe jak tam krecidło ?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 lis 2012, 14:22

Faktycznie dziala :mrgreen:
Oswiec nas duo jakie sa roznice to bedziemy wiedzieli na co uwazac.

ja od siebie napisze tylko ze jak mialem kierownicen standard compi z poduszka to mialem inna obudowe kolumny kierowniczej i mechanizm na niej od klaksonu niz pod ta z cabrio/sport trojramienna.
U mnie z racji ze nie bylo awaryjnych i tylnej wycieraczki byla mniejsza dziura w obudowie kolumny kier, wystarczylo rozszlifowac wedlug zaznaczonych lini od srodka obudowy ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 11 lis 2012, 15:21

Słonik pisze:Faktycznie dziala :mrgreen:
A nie mówiłem? :-P
Słonik pisze:nie bylo awaryjnych i tylnej wycieraczki byla mniejsza dziura w obudowie kolumny kier, wystarczylo rozszlifowac wedlug zaznaczonych lini od srodka obudowy ;-)
A zapomniałem o tym dodać.
Otworek w osłonie kolumny czeba powiększyć w sposób właśnie tutaj prze ciebie opisany ale było tam przygotowane miejsce w jakim zakresie i przypuszczam że teraz wygląda to jak ori otwór na 2 pałki. <ok> <ok> <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 16 lis 2012, 10:43

I jak ten Torque ? Porównywałeś wyniki hamownia z tymi z mobilnej z majówki ?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 lis 2012, 11:05

Mabrothrax, Torque działa i pokazuje OK.
Nie hamowalem auta po majóvwce aczkolwiek mam taki zamiar tylko albo nie ma czasu albo nie ma gdzie, zreszta teraz i tak wyjdzie zupelnie co innego.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 16 lis 2012, 11:15

A ten torque przypadkiem nie ma opcji hamowania ? Zastanawiałem się na tym programem, ale z tego co wyczytałem nie łapie nic przed 98' rokiem. Mój AEB niby z 98' jest ale ponoć nie widzi go i tak. Korzystasz z bezprzewodowego interface'u elm327 czy coś innego? Aczokolwiek producent piszę, że może nawet załapać coś z 96 roku aby miało obd2 - więc może mi się uda. Sprawdzę :-D

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 lis 2012, 12:55

Jest tamjakis pomiar mocy oparty na akcelerometrze coś na zasadzie g-tech, chwilę się tym bawiłem ale głupoty wypisuje.
Ja się łącze poprzez Elm327 bluetooth i producent podaje że benzyna od 2001 a diesel od 2004. I to mi się potwierdza choć udało się połączyć z TDI z 99,tak samo chłopaki na audisport.pl pisali że jednemu się łączy z s4 z 99r a innemu nie. Przypuszczam że zależy to od wersji softu sterownika.
Wątpię żebyś AEBa popiołu pod to.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lis 2012, 15:40

Jeszcze jest taki program Kpower i jeszcze jakiś jeden był. Wrzuca się do niego logi z zapisem prędkości, obrotów i pokazuje moc. Ale jego wyniki mogą odbiegać od rzeczywistości nawet o 15%
g-tech oblicza moc wyłączni z danych własnych czujników

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 16 lis 2012, 18:03

aldi pisze:le jego wyniki mogą odbiegać od rzeczywistości nawet o 15%
g-tech oblicza moc wyłączni z danych własnych czujników
odnośnie G-tech trzeba też wprowadzić sporo danych miedzy innymi: ogumienie, masę przełożenie całkowite ( iloczyn przełożenia na konkretnym biegu i przełożenia głónego) współczynnik Cx.
potem po wprowadzeniu danych wprowadzasz obroty od których będziesz zaczynał pomiar, rozpędzasz auto, do tej prędkości, na tym biegu na którym masz zamiar dokonać pomiaru, naciskasz start, i wciskasz do podłogi gaz,

nie które mają opcje "rysowania" wykresów, a niektóre podają tylko poszczególne wartości i obroty przy których występują.

jesli prawidłowo wprowadzisz dane i dokonasz prawidłowo pomiaru, to wynik biędzie z dokładnością około 2-5KM i jakieś 10-15Nm

wiadomo że inne straty są w układzei jezdno- napędowym, w trakcie swobodnego toczenia ( wybieg) a inne w trakcie przekazywania napędu.
wynika to choćby z unoszenia przodu do góry, czy odziaływania siły napędowej na napędzaną oś przez co zmienia się geometria kół z rozbieżnej na zeorową lub w przypadku większych mocy i szczególnie seryjnego zawiasu na wręcz zbierzną, właśnie dlatego przy mocnych autach jest problem z utrzymywaniem linii prosttej jazdu z gazem w podłodze.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 17 lis 2012, 01:40

Rozzwaliles mi system.
Torque też trzeba w ten sposób skonfigurować co do parametrów auta i pomiaru ale sram na to.
Torque kupiłem z założeniem używania do diagnostyki i podglądu parametrów bieżących., hamowni z tego nigdy nie będzie ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 17 lis 2012, 10:53

Słonik pisze:Rozzwaliles mi system.

nie bardzo rozumiem.... <osohozi>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 17 lis 2012, 13:16

No tym wykladem pt. "Jak to dziala"
Jest OK, nie zaprzataj sobie glowy ;)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl