Coupe Zay #CFL /BrockB1/Sok/SZWAP???#
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Podsterowne jest każde Audi, a już te z dużymi silnikami szczególnie. Quattro nic nie pomoże na rycie przodem, ponieważ Audiki wyważone są beznadziejnie i napęd na 4 koła wychodzi im na dobre przy starcie ( o ile jest mocny silnik, bo 100 koni + Q to jest wyścigówka niczym polonez), w zakretach Q jeździ tak samo jak ośka. Przed wejściem w zakręt trzeba dociążać przód bo inaczej z piskiem przednich opon leci się w krzaki.o do podsterowności, to gdyby miało być aż tak strasznie, to chyba nikt by się nie bawił w V8 w B3, a tymczasem widziałem już kilka takich projektów :mrgreen:
Wiadomo, że do tak potwornego silnika musi być Quattro, dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny
Jeśli chodzi o mocny silnik - więcej niż 200 konia w ośce, to jest to do ogarnięcia. Gadanie, że powyżej tej mocy FWD wysiada to opowieści ludzi naiwnie wierzących, że dzięki Q nigdy nie zaliczą rowa. Jak ktoś miał okazję przejechać się Fiatem Coupe Turbo ten wie, że 220 konia w ośce może iść jak przeciąg - zaryzykuję nawet stwierdzenie, że potrafi zawstydzić S2.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: