[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
GerB3, dzięki Tobie uwierzyłem w niemożliwe... Niesamowite zdjęcia. Marzenie doprowadzić auto do takiego stanu. Zrobię co w mojej mocy. Ta 90 na to zasługuje :!: :evil:
PS Co myślicie o założeniu przepolerowanej przepustnicy od NG? Ma troszkę większą średnice i dałaby więcej powietrza do silnika. Oczywiście więcej powietrza równoważy się z większą ilością paliwa, aby to wszystko działało tak jak należy. Ale na tą chwilę moje pytanie brzmi: Czy nie zrobię silnikowi krzywdy zakładając taką przepustnicę? Dzięki z góry.
PS Co myślicie o założeniu przepolerowanej przepustnicy od NG? Ma troszkę większą średnice i dałaby więcej powietrza do silnika. Oczywiście więcej powietrza równoważy się z większą ilością paliwa, aby to wszystko działało tak jak należy. Ale na tą chwilę moje pytanie brzmi: Czy nie zrobię silnikowi krzywdy zakładając taką przepustnicę? Dzięki z góry.
Tak więc zaczynając od lewej na pierwszym zdjęciuSmall3r pisze:karol89, piękna robota. Taki jest mój cel! U mnie jest mnóstwo takich mikro rysek...
Korzystam z pasty lekko-ściernej T-Cut do wszystkich odcieni srebra:
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stor ... yId_255240
Coś takiego. Nabyłem za 19zł. A Ty ile wydałeś na swoje specyfiki? I masz może zdjęcie jak wyglądał lakier przed renowacją?
Ja myślę, że u mnie jest niemożliwością doprowadzenie lakieru do takiego stanu jak ze zdjęć. Na tą chwilę jest już dużo, dużo lepiej, ale to nawet nie przypomina tego co zrobiłeś u siebie. Postaram się przywrócić lakier do stanu możliwie najlepszego jak się da.
Ultra wosk -16pln
Car Balsam -20pln
Nanowosk -12pln
Troch ępolitury 3M - 0pln :mrgreen:
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
karol89, magia, tyle powiem <ok> Ja za moją pastę dałem 19zł.
A tutaj zdjęcia z mojej dzisiejszej pracy. Nie jest idealnie, ale powoli powoli zaczyna przypominać lustro...
Zdjęcia były robione jak już się szaro robiło... Więc nie ma efektu.
A tutaj jeszcze fotka z poniedziałku, nawet fajnie wyszło :roll:
Co sądzicie?
A tutaj zdjęcia z mojej dzisiejszej pracy. Nie jest idealnie, ale powoli powoli zaczyna przypominać lustro...
Zdjęcia były robione jak już się szaro robiło... Więc nie ma efektu.
A tutaj jeszcze fotka z poniedziałku, nawet fajnie wyszło :roll:
Co sądzicie?
Szczerze to po pierwszych zdjeciach myślałem ze kolejna zajechana 90ka, pojeździsz trochę popalisz lacza i pójdzie na złom, ale widze że wziąłeś sie ostro do roboty, aktualnie wyglada już naprawdę fajnie, ja też na wiosnę zrobię konkretna polerkę swojej bo w tym roku nie zdążyłem ale maszynowo.Small3r pisze:Co sądzicie?
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
karol89, dzięki! To zdecydowanie motywacja do pracy
Ogólnie to jest to pasta która ma za zadanie tylko usuwać rysy, teraz będzie trzeba jakąś inna wypolerować i nabłyszyć, wtedy będzie lustro. Jutro dalsza cześć prac, lewy bok i cały przód. A potem powtórka całego samochodu. Na samym końcu chce zastosować taki uzupełniacz lakieru, 3w1 z tej samej firmy, koszt 30zł, a widziałem już efekty po użyciu czegoś takiego, więc Pozdrawiam audimaniaków! <ok>
Ogólnie to jest to pasta która ma za zadanie tylko usuwać rysy, teraz będzie trzeba jakąś inna wypolerować i nabłyszyć, wtedy będzie lustro. Jutro dalsza cześć prac, lewy bok i cały przód. A potem powtórka całego samochodu. Na samym końcu chce zastosować taki uzupełniacz lakieru, 3w1 z tej samej firmy, koszt 30zł, a widziałem już efekty po użyciu czegoś takiego, więc Pozdrawiam audimaniaków! <ok>
No lakier jest ładny teraz ale blacha mnie jeszcze kole w oczy u mnie...Small3r pisze:karol89, porównałem i jest magia, naprawdę <ok> Liczę u siebie na podobny efekt. Oczywiście zamierzam włożyć w to tyle samo pracy co Ty. Pozdrawiam :mrgreen:
Posiedzisz kilkanaście godzin przy lakierze i będzie git malyna <ok>
A odnośnie 80 i 90-tek to jeszcze tak wygląda lakierek na B3 brata (moje rączki się przyczyniły do tego a to co się odbija w lakierze je"S"zcze czeka na to )
Takie same środki stosowane były oprócz politury 3M <ok>
Tak że kolego poleruj poleruj
Pozdrowionka :mrgreen:
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Witam klubowiczów! :mrgreen: Dzisiaj był bardzo pracowity dzień. Szczególne podziękowania dla KoralaB3 który znosił moje rzucanie mięsem pod nosem, cały dzień wytrwale pomagał oraz dał mi kolejny cały biały moduł, dzięki czemu miałem prościej z naprawą. Również podziękowania dla Delika za wsparcie duchowe, "wiedzowe" oraz za pożyczenie klucza <ok>
Zabraliśmy się dzisiaj za naprawę dmuchawy, która działa tylko na 3 i 4 biegu.
Oczywiście Koral musiał zrobić zdjęcie mojego warsztatu w bagażniku haha <ok>
Koral i śrubeczki
Nareszcie po 3 godzinach pracy...
Mały zjazd rodzinny :mrgreen:
Już po powrocie do domu tak wyglądały moje prace naprawcze modułu.
Troszkę przeszlifowane styki papierkiem i wymoczone w acetonie. Tutaj niestety niespodzianka, cała cześć ze stykami miała wystające plastikowe "podkładki?". Trzeba było je spiłować.
A tutaj test na aucie :roll:
Straszny bałagan w niuni, jutro będą prace finalne, mam nadzieję 8-)
Aaaa! Jeszcze najważniejsza rzecz, dmuchawa działa na każdej prędkości :mrgreen: :mrgreen:
EDIT Mam takie pytanko.
Dzisiaj jak już wróciłem do siebie to zatrzymałem się na parkingu i postanowiłem zweryfikować to co mówił kolega denzelek. Odłączyłem wtyczkę od silniczka krokowego i zapaliłem samochód. Jeszcze nigdy tak równo nie pracował na wolnych, co prawda trzyma obroty w granicach 1200-1300rpm ale płynie spadały z wyższych i nie było efektu opadania i podnoszenia wskazówki, czyli dodaje na wolnych gazu do 2500rpm wskazówka opada na 700 rpm, że aż silnikiem zatelepie i wraca na 900rpm. Także mamy tutaj winowajcę mojego gasnącego silnika.
Podczas pracy silnika, odkręciłem korek wlewu oleju i ujrzałem tam niecodzienny widok. Ktoś mi powie o co chodzi? Dlaczego tak jest?
Apropos to było zaraz po podłączaniu krokowca, obroty spadły i zgasł. Wiem, że jakość dźwięku jest do bani ale czy wy też słyszycie takie metaliczne postukiwanie? Co to może być?
Zabraliśmy się dzisiaj za naprawę dmuchawy, która działa tylko na 3 i 4 biegu.
Oczywiście Koral musiał zrobić zdjęcie mojego warsztatu w bagażniku haha <ok>
Koral i śrubeczki
Nareszcie po 3 godzinach pracy...
Mały zjazd rodzinny :mrgreen:
Już po powrocie do domu tak wyglądały moje prace naprawcze modułu.
Troszkę przeszlifowane styki papierkiem i wymoczone w acetonie. Tutaj niestety niespodzianka, cała cześć ze stykami miała wystające plastikowe "podkładki?". Trzeba było je spiłować.
A tutaj test na aucie :roll:
Straszny bałagan w niuni, jutro będą prace finalne, mam nadzieję 8-)
Aaaa! Jeszcze najważniejsza rzecz, dmuchawa działa na każdej prędkości :mrgreen: :mrgreen:
EDIT Mam takie pytanko.
Dzisiaj jak już wróciłem do siebie to zatrzymałem się na parkingu i postanowiłem zweryfikować to co mówił kolega denzelek. Odłączyłem wtyczkę od silniczka krokowego i zapaliłem samochód. Jeszcze nigdy tak równo nie pracował na wolnych, co prawda trzyma obroty w granicach 1200-1300rpm ale płynie spadały z wyższych i nie było efektu opadania i podnoszenia wskazówki, czyli dodaje na wolnych gazu do 2500rpm wskazówka opada na 700 rpm, że aż silnikiem zatelepie i wraca na 900rpm. Także mamy tutaj winowajcę mojego gasnącego silnika.
Podczas pracy silnika, odkręciłem korek wlewu oleju i ujrzałem tam niecodzienny widok. Ktoś mi powie o co chodzi? Dlaczego tak jest?
Apropos to było zaraz po podłączaniu krokowca, obroty spadły i zgasł. Wiem, że jakość dźwięku jest do bani ale czy wy też słyszycie takie metaliczne postukiwanie? Co to może być?
Ostatnio zmieniony 09 gru 2011, 23:52 przez Small3r, łącznie zmieniany 2 razy.