Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 , 1,8 S, 87r] czarny qrnik który kiedys będzie aniołem

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
marcin1323
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B3 , 1,8 S, 87r] czarny qrnik który kiedys będzie aniołem

Post autor: marcin1323 » 14 maja 2010, 09:01

samochodzik kupiony dwa dni temu za śmieszne pieniądze (jak na Audi) Poj silnika 1,8S 90 KM, benzyna+gaz. Oczywiscie narazie nie mam pojecia ile mi spala bo i jeszcze okazji nie było co by pełen bak spalić :mrgreen: Skrzynia 4-biegowa, silnik technicznie dobry, gaxnikowiec. Zawieszenie : lipa. Na wtorek już jestem ustawiony z mechanikami. Chłopaki wyliczyli mi wstepnie części + robociznę na 600 zeta. Maja być wymienione:
- 2x swożnie
- prawa sprężyna - tyl
- amorki (tył)
- manżeta od koła prawa
- gumy stabilizatora (wewnętrzne)
- końcówka prawa układu kierowniczego
- plus podokręcanie śrubek <ok> (np. od wachacza)
silnik NE (już wiem, dzięki za podpowiedź :-D )

na zewnątrz brak oznak korozji, za to samochód i tak do malowania (ale pewnie już nie w tym sezonie) w środku lekki qrnik ale to kwestia paczki plaka i jednego popłudnia w garażu. Poza tym tzreba go "wyprac" - tapicerkę, seidzenia.
Nadal chce utrzymac ten kolor - czarny mat. Bardzo chciałem miec kombi, ale jak tego zobaczyłem to... najpierw go sobie olałem i dopiero braciak namówił mnie na kupno tej czarnej perełki (który tez ma A80 :-D ). Poza samym kolorem średnio mi się podobał.

Z modyfikacji to napewno
- kwestia podświetlenia wnętrza/zegarów. gałka na skrzyni biegów
- aluski (chyba oryginalne audi "szprychy") Czuję sie rozdarty pomiedzy dwoma koncepcjami: utrzymaniem jak najbardziej orygilnalnego wygladu, z chromem itd oraz w stronę nieco "usportowienia" konserwy :-D
- i masa innych "dupereli". w miarę ich wcielnia aw zycie będą publikowane :-D

dość gadania, teraz fotki: