[80 B4 2.0 ABT] Das Audi achtzig B4 by emas
[80 B4 2.0 ABT] Das Audi achtzig B4 by emas
Autko zakupione we wrześniu 2007 roku na terenie Fatherlandu i przywiezione osobiście przez moją osobę...
Zachowane kompletnie w oryginale z seryjnym motorem 2.0 o przerażąjącej mocy 90PS.
Autko posadzone o 30mm niżej od serii na zamówienie w salonie Audi (odpowiednie wpisy w Brief'ie), garażowane i wg książki serwisowej od dnia narodzin, tj. 1993r do 2001r
użytkowane przez osobę pomiędzy 22 i 30 rokiem życia - w tym okresie najechane 110.000km następnie odsprzedane mamie poprzedniej właścicielki i do 2007 nakręcone 115.000.
(W dniu zakupu na budziku 115.000 km, dokładnie zbadane, aczkolwiek jak z salonu samemu się nie wyjedzie, to na 100% nie można być pewnym przebiegu... ale to na 99% to ten przebieg.)
Po przyprowadzeniu do kraju w czasie badania technicznego kolega ze stacji diagnostycznej natknął się na liczne pajęczyny...
W chwili obecnej najechane 138.000km. Spalanie oscyluje 7,50 - 11,00 (trasa min./miasto max.)
Dotychczas żużyte/uszkodzone elementy wymienione na nowe:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
- kompletny rozrząd (115tyś);
- filtry + płyny;
- świece NGK + przewody zapłonowe BERU
- silniczek krokowy BOSCH;
- sonda lambda BOSCH;
- tuleje wózka, wahaczy, belki tylnej LEMFORDER;
- łączniki stabilizatora LEMFORDER;
- amortyzatory z osłonami SACHS;
- poduchy McPersonów LEMFORDER;
- łożyska FAG;
- mieszek drążka zmiany biegów;
- simering pompy oleju + pasek rozrządu CONTI (148tyś)
Przewidywane prace naprawcze:
--------------------------------------------------------------------------------------
- naprawa niedociągnięć lakierniczych (kilka lekkich, poniemieckich obcierek) + polerka;
Mody:
------------------------------------------------------------------
- mod deski rozdzielczej: adaptacja deski rozdzielczej pod montaż ori obrotomierza który zastąpił ori BIGBEN'a;
- mod całego podświetlenia deski rozdzielczej + przycisków z koloru "miód wielokwiatowy" na kolor "czerwień mekskańska";
- mod likwidacji czarnej dziury (mini schowka) przy przyciskach reg świateł, podgrz. tylnej szyby, św. przewimg. tylnego, św. awaryjnych;
- mod elektryki szyb i lusterek: montaż elektryki jak w oryginale z darciem podłogi włącznie. (elekryczne szyby + lusterka - instalacja poprowadzona kanalikami jakie do tych celów zostały przewidziane przez konstruktorów);
- mod grania: montaż radyjka + swap głośników na troszkę lepsiejsze... ;
- mod oświetlenia wnętrza: montaż ori instalacji elektrycznej (oczywiście instalacja poprowadzona kanalikami jakie.... blablabla - niebyłbym sobą ) uchwytów podsufitki z lampkami (5sztuk lampek zapalających się na otwarcie drzwi lub każda z nich opcjonalnie);
- mod przycisku "TAXI"; dorezanie ori przycisku włączającego całe podświetlenie kabiny;
- mod tylnej belki: adaptacja belki tylnej pod tarcze hamulcowe (przed modem bębenki) - wymiana czopów, montaż piast, jarzm, tarcz i zacisków przy użyciu ORI gratów;
- mod hamulcy przednich: zamiana hamulcy niewentylowanych 280mm na wentyle 280mm - ORI graty;
- montaż dodatkowych zegarów + przeniesienie zapalniczki na tunel;
- wymiana chłodnicy na większą i montaż podwójnych wentylatorów. Zmiana belki przedniej (pod zderzakiem) z powodu brakującego miejsca na chłodnicę (mod jest pierwszym krokiem w kierunku montażu klimy);
- montaż lamp przednich zespolonych;
- montaż halogenów z kierunkami w zderzaku;
- montaż klimatronika wraz z wyświetlaczem temperatury zewnętrznej + kanały nawiewowe na tył;
- pełna regeneracja felunku;
Przewidywane mody:
------------------------------------------------------------------------
- wymiana wnętrza na ori parapety... jesli się uda to jasne... jeśli uda się bardziej to skórka;
- wymiana lamp przednich na soczewkowe;
- wymiana wydechu;
- malowanie listew bocznych na kolor nadwozia;
- wymiana felg z 15 na 16" oczywiście z compi;
- wymiana kilku niewymienionych jeszcze żarówek na diody;
Zdjęcia z dnia w którym autko stanęło na kółkach na polskim asfalcie (tylko dla osób o mocnych nerwach):
ku przestrodze wszystkich co chcieliby jak ja montować elektrykę szyb i lusterek jak w fabryce:
żeby nie było, stan na 19.09.2009r. (wkrótce profi sesyjka):
+dodatkowe zegary
+halogeny & kierunki w zderzaku (sry za jakość zdjęć; trzaskane telefonem):
montaż klimatronika:
regeneracja sanek, wahaczy i mcPersonów (sprężynki H&R w wersji Black):
składanie wszystkiego do kupy:
Zachowane kompletnie w oryginale z seryjnym motorem 2.0 o przerażąjącej mocy 90PS.
Autko posadzone o 30mm niżej od serii na zamówienie w salonie Audi (odpowiednie wpisy w Brief'ie), garażowane i wg książki serwisowej od dnia narodzin, tj. 1993r do 2001r
użytkowane przez osobę pomiędzy 22 i 30 rokiem życia - w tym okresie najechane 110.000km następnie odsprzedane mamie poprzedniej właścicielki i do 2007 nakręcone 115.000.
(W dniu zakupu na budziku 115.000 km, dokładnie zbadane, aczkolwiek jak z salonu samemu się nie wyjedzie, to na 100% nie można być pewnym przebiegu... ale to na 99% to ten przebieg.)
Po przyprowadzeniu do kraju w czasie badania technicznego kolega ze stacji diagnostycznej natknął się na liczne pajęczyny...
W chwili obecnej najechane 138.000km. Spalanie oscyluje 7,50 - 11,00 (trasa min./miasto max.)
Dotychczas żużyte/uszkodzone elementy wymienione na nowe:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
- kompletny rozrząd (115tyś);
- filtry + płyny;
- świece NGK + przewody zapłonowe BERU
- silniczek krokowy BOSCH;
- sonda lambda BOSCH;
- tuleje wózka, wahaczy, belki tylnej LEMFORDER;
- łączniki stabilizatora LEMFORDER;
- amortyzatory z osłonami SACHS;
- poduchy McPersonów LEMFORDER;
- łożyska FAG;
- mieszek drążka zmiany biegów;
- simering pompy oleju + pasek rozrządu CONTI (148tyś)
Przewidywane prace naprawcze:
--------------------------------------------------------------------------------------
- naprawa niedociągnięć lakierniczych (kilka lekkich, poniemieckich obcierek) + polerka;
Mody:
------------------------------------------------------------------
- mod deski rozdzielczej: adaptacja deski rozdzielczej pod montaż ori obrotomierza który zastąpił ori BIGBEN'a;
- mod całego podświetlenia deski rozdzielczej + przycisków z koloru "miód wielokwiatowy" na kolor "czerwień mekskańska";
- mod likwidacji czarnej dziury (mini schowka) przy przyciskach reg świateł, podgrz. tylnej szyby, św. przewimg. tylnego, św. awaryjnych;
- mod elektryki szyb i lusterek: montaż elektryki jak w oryginale z darciem podłogi włącznie. (elekryczne szyby + lusterka - instalacja poprowadzona kanalikami jakie do tych celów zostały przewidziane przez konstruktorów);
- mod grania: montaż radyjka + swap głośników na troszkę lepsiejsze... ;
- mod oświetlenia wnętrza: montaż ori instalacji elektrycznej (oczywiście instalacja poprowadzona kanalikami jakie.... blablabla - niebyłbym sobą ) uchwytów podsufitki z lampkami (5sztuk lampek zapalających się na otwarcie drzwi lub każda z nich opcjonalnie);
- mod przycisku "TAXI"; dorezanie ori przycisku włączającego całe podświetlenie kabiny;
- mod tylnej belki: adaptacja belki tylnej pod tarcze hamulcowe (przed modem bębenki) - wymiana czopów, montaż piast, jarzm, tarcz i zacisków przy użyciu ORI gratów;
- mod hamulcy przednich: zamiana hamulcy niewentylowanych 280mm na wentyle 280mm - ORI graty;
- montaż dodatkowych zegarów + przeniesienie zapalniczki na tunel;
- wymiana chłodnicy na większą i montaż podwójnych wentylatorów. Zmiana belki przedniej (pod zderzakiem) z powodu brakującego miejsca na chłodnicę (mod jest pierwszym krokiem w kierunku montażu klimy);
- montaż lamp przednich zespolonych;
- montaż halogenów z kierunkami w zderzaku;
- montaż klimatronika wraz z wyświetlaczem temperatury zewnętrznej + kanały nawiewowe na tył;
- pełna regeneracja felunku;
Przewidywane mody:
------------------------------------------------------------------------
- wymiana wnętrza na ori parapety... jesli się uda to jasne... jeśli uda się bardziej to skórka;
- wymiana lamp przednich na soczewkowe;
- wymiana wydechu;
- malowanie listew bocznych na kolor nadwozia;
- wymiana felg z 15 na 16" oczywiście z compi;
- wymiana kilku niewymienionych jeszcze żarówek na diody;
Zdjęcia z dnia w którym autko stanęło na kółkach na polskim asfalcie (tylko dla osób o mocnych nerwach):
ku przestrodze wszystkich co chcieliby jak ja montować elektrykę szyb i lusterek jak w fabryce:
żeby nie było, stan na 19.09.2009r. (wkrótce profi sesyjka):
+dodatkowe zegary
+halogeny & kierunki w zderzaku (sry za jakość zdjęć; trzaskane telefonem):
montaż klimatronika:
regeneracja sanek, wahaczy i mcPersonów (sprężynki H&R w wersji Black):
składanie wszystkiego do kupy:
Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 12:01 przez emas, łącznie zmieniany 47 razy.
podłączony pod jedną z krańcówek drzwi... działa na zasadzie jakby ktoś otworzył 5te drzwi...
obrazek 2-częsciowy
lewa strona przedstawia krańcówkę zmodyfikowaną by emas, prawa zaś krańcówka by Audi
A- Krańcówka drzwi
B - Wyłącznik
C - Masa, najlepiej przy bezpiecznikach tam gdzie wszystkie masy, wtedy masz 10KM gratis (jak robić to porządnie)
Kabla od krańcówki nie ciąłem, zmontowałem sobie rozgałęźnik, po prostu wypiąłem z krańcówki wpiąłem do rozgałęźnika, potem jedną stronę rozgałężnika do krańcówki drugą do wyłącznika
kto widział live moją maszynę... wie co to za cacko... innych zdjęć solo nie mam, tylko ze spotów. ale wkrótce mała sesyjka... 20stego jak otworzę maskę na spocie :shock: ... jak ostatnio kupowałem od kolesia heble do przodu i pokazałem mu komorę silnika, to nie powiem co powiedział... spojrzał się na mnie jakbym z innej planety był hehe
a to tego będzie widać przemianę jak zamieszczę aktualne fotki.
obrazek 2-częsciowy
lewa strona przedstawia krańcówkę zmodyfikowaną by emas, prawa zaś krańcówka by Audi
A- Krańcówka drzwi
B - Wyłącznik
C - Masa, najlepiej przy bezpiecznikach tam gdzie wszystkie masy, wtedy masz 10KM gratis (jak robić to porządnie)
Kabla od krańcówki nie ciąłem, zmontowałem sobie rozgałęźnik, po prostu wypiąłem z krańcówki wpiąłem do rozgałęźnika, potem jedną stronę rozgałężnika do krańcówki drugą do wyłącznika
kto widział live moją maszynę... wie co to za cacko... innych zdjęć solo nie mam, tylko ze spotów. ale wkrótce mała sesyjka... 20stego jak otworzę maskę na spocie :shock: ... jak ostatnio kupowałem od kolesia heble do przodu i pokazałem mu komorę silnika, to nie powiem co powiedział... spojrzał się na mnie jakbym z innej planety był hehe
a to tego będzie widać przemianę jak zamieszczę aktualne fotki.