Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

gruzzz i tona spamu

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 sty 2012, 17:15

Na kacu zdarza mi się dobrze gadać, a i polać chetnie, na klina ;-)

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 01 sty 2012, 19:47

miałem kilka aut w gazie 2-giej generacji jedno 3-ciej generacji (holenderska "pół sekwencja") i jedno na sekwencji. Ogólnie to nie przepadam za gazem, ale wole go mieć jak już mam benzyniaka niż nie mieć, jednak zawsze co mnie drażniło w aucie z gazem to to, że trzeba tankować benzyne -tutaj ten problem jest rozwiązany, co prawda możnaby zostawic zasilanie benzyna "awaryjnie" np zrobic reczne odlaczanie pompki, ale jak nie ma benzyny to sie o tym nie mysli.

Ogólnie- super pomysł, jak bede mial jakiegos benzyniaka ze zwyklym gazem to tez tak zrobie :mrgreen: Pozdro i najlepszego w Nowym Roku <wodka>

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 01 sty 2012, 21:52

pawelrybak15 pisze:
Audi Sport pisze:Nieźle się wkręca <ok> A odcinkę to to ma ? :mrgreen: Skręć filmik ze sprintem do setki ;-)
pawelrybak15, Aleś wyje.... nie na temat. Co ma w ogóle blos do przewodów paliwowych ??
Oj uwierz, że ma :-)
Pandamix założył do swojej 90tki NG blosa i ten blos przetarł mu przewody paliwowe, zapaliła mu się benzyna w przewodach i sam wiesz jak było dalej :-(
Mało jest w NG miejsca na blos i potem cuda sie dzieją, stąd moja przestroga, jestem przewrażliwiony na tematy pożarowe, dlatego pilnuje instalacji elektrycznej i paliwowej w samochodzie jak oka w głowie.

Ale ja nie mam benzyny. Auto nie chodzi na benzynie jak narazie ;-)

A przewody paliwowe u mnie i tak są przełożone , także bez obaw....



Po drugie Spaykee dobrze zrobił ze to jest na blosie..... mikser kończy swoją działalnośc przy 4000 tys. obrotów...

Czasem nawet mniej..... Tylko ze u mnie jest problem taki ze auto mi nie chce odpalac dobrze :-/

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 01 sty 2012, 22:24

mi jak odpali, to już nie zgaśnie, a ciągle odpala za pierwszym strzałem. Na początku, jak silnik jest zimny, to lubi chodzić na 200-400 obrotach, ale nie gaśnie! jak się rozgrzeje, to chodzi ładnie, jak na filmiku parę stron wcześniej. <ok>

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 02 sty 2012, 15:56

No własnie mi odpali po paru razach i tez chodzi na podobnych obrotach.....


Dlatego podkręciłem tą podtrzymke gazu.... problem w tym ze znowu jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach ma około 1600 obr.


Dlatego pytam bo chce zrobić to tak żeby było dobrze ....

A masz niemalze identyczny silnik.....

Chce tez zrobic, instalacje awaryjną na wypadek jakby brakło gazu..... dlatego nie chce wywalać zupełnie k jeta.... myslałem zrobić nową puszke filtra z 1.9 Tdi i dać stożek tak jak Ty

Bałem sie troche, ale skoro mówisz ze odpala to sprubuje ;-)


Wtefy zyskam dużo miejsca

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 02 sty 2012, 19:16

SzymekB pisze:Dlatego podkręciłem tą podtrzymke gazu.... problem w tym ze znowu jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach ma około 1600 obr.
dlatego gaz reguluje się gdy silnik jest rozgrzany, bo w takim zakresie chodzi najczęściej i najefektywniej. Niestety nie ma możliwości ustawienia "ssania" na gazie - aby go więcej dawkował gdy silnik jest zimny. Ale to akurat w niczym nie koliduje. Jak silnik odpala to chwilę po odpaleniu wkręcam go na 1200obr i tak sobie chwilkę trzymam, popuszczam i sprawdzam jakie ma obroty na wolnych, jak dochodzi do 700-800obr to można jechać, czyli teraz zimą po dwóch trzech minutkach ;-)
SzymekB pisze:Chce tez zrobic, instalacje awaryjną na wypadek jakby brakło gazu..... dlatego nie chce wywalać zupełnie k jeta.... myslałem zrobić nową puszke filtra z 1.9 Tdi i dać stożek tak jak Ty
za dużo kombinujesz :mrgreen:
SzymekB pisze: Wtefy zyskam dużo miejsca
Spróbuj, tylko nie wyrzucaj kjeta, może Ci się przydać. wtryski możesz zaślepić śrubą, ja u siebie mam... ucięte :lol: ważne, żeby nie łapał lewego powietrza przez brak wtrysków <ok>

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 04 sty 2012, 21:01

A wiesz coś moze na temat głowicy Mc jak to podchodzi do Ng.....


Ps.
No własnie problem w tym ze moje auto musi stac z 15 minut zeby dało sie jechac....

I nie wiem dlaczego.....

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 04 sty 2012, 21:17

SzymekB pisze:A wiesz coś moze na temat głowicy Mc jak to podchodzi do Ng.....
po co Ci sama głowica z MC?
jak się bawić to wstaw zaturbione 20v <ok>

no i głowica teoretycznie podchodzi na kanały, tak samo jak z 7A, niestety z tego co wiem to tłoki są inne, także grubsza rzeźba

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 04 sty 2012, 21:29

spaykee pisze:
SzymekB pisze:A wiesz coś moze na temat głowicy Mc jak to podchodzi do Ng.....
po co Ci sama głowica z MC?
jak się bawić to wstaw zaturbione 20v <ok>

haha :D nie nie nie :mrgreen: Ja chce udowodnić wszystkim ze ten silnik ma potencjał.... :mrgreen:
:mrgreen:

No wiesz takie ,że tak powiem mam urojenie......


Mam kumpla jezdzi Kg, Mc jest taki sam, i Blos tam się wkompomnował idealnie . na wszystko jest miejsce....

A samo auto chodzi na gazie perfekt ...


Ps.

Masz jakies nagranie jak brzmi Twoj ''gazik ''?? :mrgreen:

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 04 sty 2012, 21:45

SzymekB pisze: Masz jakies nagranie jak brzmi Twoj ''gazik ''?? :mrgreen:


prosisz masz <ok>
nagrywane 31go grudnia 2011

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 04 sty 2012, 22:13

spaykee pisze:
SzymekB pisze: Masz jakies nagranie jak brzmi Twoj ''gazik ''?? :mrgreen:


prosisz masz <ok>
nagrywane 31go grudnia 2011

Te komentarze na youtube sa żałosne :mrgreen: Koles chyba głuchy jest :mrgreen:


Miło sie słucha :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 05 sty 2012, 00:56

tak z ciekawości zapytam co bedzie jak przyjdą mrozy ponad 20 stopni i gaz bedzie zamarzac w parowniku .. bedziesz jak moi sąsiedzi lali wrzątkiem pod parowniku żeby polonez zapalił :?: o własnie oni "też" mieli poloneza hehe :mrgreen:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 05 sty 2012, 10:16

duo pisze:bedziesz jak moi sąsiedzi lali wrzątkiem pod parowniku żeby polonez zapalił :?:
Nie ma takiej potrzeby.
spaykee, ma takie branie że na pewno któraś z jego koleżanek zrobi parownikowi okład z gorących młodych piersi. <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 05 sty 2012, 14:58


tak z ciekawości zapytam co bedzie jak przyjdą mrozy ponad 20 stopn
ponoć przez najblizsze 5 lat ma nie byc mroznych zim a lata maja byc deszczowe, po prostu robi nam sie druga Irlandia szkoda ze tylko klimatycznie ;)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 05 sty 2012, 19:58

duo pisze:tak z ciekawości zapytam co bedzie jak przyjdą mrozy ponad 20 stopni i gaz bedzie zamarzac w parowniku .. bedziesz jak moi sąsiedzi lali wrzątkiem pod parowniku żeby polonez zapalił :?: o własnie oni "też" mieli poloneza hehe :mrgreen:
w gruncie rzeczy, wolę raz na kilka dni podlać go wodą, niż jeździć za 6PLN, i niebawem jeszcze więcej. <ok> A przez ostatnie parę lat - włąściwie od kiedy mam tego gruza, nie miałem problemów z odpalaniem, nawet w mrozy po -15"C. ;-)
eSPe pisze:spaykee, ma takie branie że na pewno któraś z jego koleżanek zrobi parownikowi okład z gorących młodych piersi. <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
a jak <ok> wystarczy telefon do przyjaciółki :mrgreen:
taktownie pisze:ponoć przez najblizsze 5 lat ma nie byc mroznych zim a lata maja byc deszczowe, po prostu robi nam sie druga Irlandia szkoda ze tylko klimatycznie ;)
wypluj te słowa :evil:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl