gruzzz i tona spamu
miałem kilka aut w gazie 2-giej generacji jedno 3-ciej generacji (holenderska "pół sekwencja") i jedno na sekwencji. Ogólnie to nie przepadam za gazem, ale wole go mieć jak już mam benzyniaka niż nie mieć, jednak zawsze co mnie drażniło w aucie z gazem to to, że trzeba tankować benzyne -tutaj ten problem jest rozwiązany, co prawda możnaby zostawic zasilanie benzyna "awaryjnie" np zrobic reczne odlaczanie pompki, ale jak nie ma benzyny to sie o tym nie mysli.
Ogólnie- super pomysł, jak bede mial jakiegos benzyniaka ze zwyklym gazem to tez tak zrobie :mrgreen: Pozdro i najlepszego w Nowym Roku <wodka>
Ogólnie- super pomysł, jak bede mial jakiegos benzyniaka ze zwyklym gazem to tez tak zrobie :mrgreen: Pozdro i najlepszego w Nowym Roku <wodka>
pawelrybak15 pisze:Oj uwierz, że maAudi Sport pisze:Nieźle się wkręca <ok> A odcinkę to to ma ? :mrgreen: Skręć filmik ze sprintem do setki
pawelrybak15, Aleś wyje.... nie na temat. Co ma w ogóle blos do przewodów paliwowych ??
Pandamix założył do swojej 90tki NG blosa i ten blos przetarł mu przewody paliwowe, zapaliła mu się benzyna w przewodach i sam wiesz jak było dalej
Mało jest w NG miejsca na blos i potem cuda sie dzieją, stąd moja przestroga, jestem przewrażliwiony na tematy pożarowe, dlatego pilnuje instalacji elektrycznej i paliwowej w samochodzie jak oka w głowie.
Ale ja nie mam benzyny. Auto nie chodzi na benzynie jak narazie
A przewody paliwowe u mnie i tak są przełożone , także bez obaw....
Po drugie Spaykee dobrze zrobił ze to jest na blosie..... mikser kończy swoją działalnośc przy 4000 tys. obrotów...
Czasem nawet mniej..... Tylko ze u mnie jest problem taki ze auto mi nie chce odpalac dobrze
No własnie mi odpali po paru razach i tez chodzi na podobnych obrotach.....
Dlatego podkręciłem tą podtrzymke gazu.... problem w tym ze znowu jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach ma około 1600 obr.
Dlatego pytam bo chce zrobić to tak żeby było dobrze ....
A masz niemalze identyczny silnik.....
Chce tez zrobic, instalacje awaryjną na wypadek jakby brakło gazu..... dlatego nie chce wywalać zupełnie k jeta.... myslałem zrobić nową puszke filtra z 1.9 Tdi i dać stożek tak jak Ty
Bałem sie troche, ale skoro mówisz ze odpala to sprubuje
Wtefy zyskam dużo miejsca
Dlatego podkręciłem tą podtrzymke gazu.... problem w tym ze znowu jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach ma około 1600 obr.
Dlatego pytam bo chce zrobić to tak żeby było dobrze ....
A masz niemalze identyczny silnik.....
Chce tez zrobic, instalacje awaryjną na wypadek jakby brakło gazu..... dlatego nie chce wywalać zupełnie k jeta.... myslałem zrobić nową puszke filtra z 1.9 Tdi i dać stożek tak jak Ty
Bałem sie troche, ale skoro mówisz ze odpala to sprubuje
Wtefy zyskam dużo miejsca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
dlatego gaz reguluje się gdy silnik jest rozgrzany, bo w takim zakresie chodzi najczęściej i najefektywniej. Niestety nie ma możliwości ustawienia "ssania" na gazie - aby go więcej dawkował gdy silnik jest zimny. Ale to akurat w niczym nie koliduje. Jak silnik odpala to chwilę po odpaleniu wkręcam go na 1200obr i tak sobie chwilkę trzymam, popuszczam i sprawdzam jakie ma obroty na wolnych, jak dochodzi do 700-800obr to można jechać, czyli teraz zimą po dwóch trzech minutkachSzymekB pisze:Dlatego podkręciłem tą podtrzymke gazu.... problem w tym ze znowu jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach ma około 1600 obr.
za dużo kombinujesz :mrgreen:SzymekB pisze:Chce tez zrobic, instalacje awaryjną na wypadek jakby brakło gazu..... dlatego nie chce wywalać zupełnie k jeta.... myslałem zrobić nową puszke filtra z 1.9 Tdi i dać stożek tak jak Ty
Spróbuj, tylko nie wyrzucaj kjeta, może Ci się przydać. wtryski możesz zaślepić śrubą, ja u siebie mam... ucięte :lol: ważne, żeby nie łapał lewego powietrza przez brak wtrysków <ok>SzymekB pisze: Wtefy zyskam dużo miejsca
spaykee pisze:po co Ci sama głowica z MC?SzymekB pisze:A wiesz coś moze na temat głowicy Mc jak to podchodzi do Ng.....
jak się bawić to wstaw zaturbione 20v <ok>
haha nie nie nie :mrgreen: Ja chce udowodnić wszystkim ze ten silnik ma potencjał.... :mrgreen:
:mrgreen:
No wiesz takie ,że tak powiem mam urojenie......
Mam kumpla jezdzi Kg, Mc jest taki sam, i Blos tam się wkompomnował idealnie . na wszystko jest miejsce....
A samo auto chodzi na gazie perfekt ...
Ps.
Masz jakies nagranie jak brzmi Twoj ''gazik ''?? :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
w gruncie rzeczy, wolę raz na kilka dni podlać go wodą, niż jeździć za 6PLN, i niebawem jeszcze więcej. <ok> A przez ostatnie parę lat - włąściwie od kiedy mam tego gruza, nie miałem problemów z odpalaniem, nawet w mrozy po -15"C.duo pisze:tak z ciekawości zapytam co bedzie jak przyjdą mrozy ponad 20 stopni i gaz bedzie zamarzac w parowniku .. bedziesz jak moi sąsiedzi lali wrzątkiem pod parowniku żeby polonez zapalił :?: o własnie oni "też" mieli poloneza hehe :mrgreen:
a jak <ok> wystarczy telefon do przyjaciółki :mrgreen:eSPe pisze:spaykee, ma takie branie że na pewno któraś z jego koleżanek zrobi parownikowi okład z gorących młodych piersi. <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
wypluj te słowa :evil:taktownie pisze:ponoć przez najblizsze 5 lat ma nie byc mroznych zim a lata maja byc deszczowe, po prostu robi nam sie druga Irlandia szkoda ze tylko klimatycznie