Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 23:29

wampir1988 pisze:Mistrzu w mojej B3 też już stabilizator jest kręcony do kolumny za pomocą łącznika
B3 po liftingu w 1990r tak miało.
wampir1988 pisze:Śruby półosi
Nie te, śruby (po 2 na każdą stronę) które łączą kolumnę McPersona z piastą (a raczej obudową piasty).

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 22 sie 2011, 23:48

Panie a tuleje na wachaczach i belce pan dokrecał na podniesionym aucie czy spuszczonym na koła :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 23:50

Panie a tuleje na wachaczach
Tulei na wahaczach nie ruszałem.
Na belce na podniesionym samochodzie.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 22 sie 2011, 23:51

To źle bo dokręca się na spuszczonym na koła

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 sie 2011, 23:54

Mateusz ma racje. Tuleje gumowo->metalowe dokręca się jak auto stoi na kołach inaczej szybko się uszkadzają :evil:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 23:55

To z tyłu poluzuję i dokręcę.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 22 sie 2011, 23:56

Także weź je odkrec troche poskacz na kanapie z tyłu możesz nawet nie sam tylko z kims i zakreć na nowo :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 sie 2011, 23:57

Obawiam się, że i tak długo nie pociągną :-(
Wstaw nowe - koszt nie jest tragiczny a masz pewność że to pojeździ dłuuugo.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 sie 2011, 00:16

Obawiam się, że i tak długo nie pociągną
Co za tym przemawia?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 23 sie 2011, 00:27

Zakręciłeś je jak belka była w mas położeniu dolnym jak spuściłeś auto na koła belka poszła do góry i guma się naciagła jak wjedziesz na dziurę lub załadujesz auto to jeszcze bardziej się naciągnie aż w koncu peknie a to sie dzieje szybko.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 23 sie 2011, 00:31

Obawiam się, że tulejki już się naderwały :roll:
Wymiana i spokój na lata :-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 sie 2011, 00:39

Zobaczymy ;-)
I tak nigdzie nie jeździłem, może w sumie 11km po prostej drodze.

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 23 sie 2011, 15:47

ja tam obstawiam że nic im nie będzie :mrgreen:
trepek pisze:Nie te, śruby (po 2 na każdą stronę) które łączą kolumnę McPersona z piastą (a raczej obudową piasty).
aaa chodzi Ci o połączenie zwrotnicy z McPhersonem tam masz nakrętki samokontrujące pewnie już są stare i nie trzymają tak jak trzeba ale jak skręcisz z czuciem na siłę to też powinno dać radę ja z tym nigdy problemu nie miałem choć dużo razy rozkręcałem zawiechę.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 sie 2011, 16:50

wampir1988 pisze:choć dużo razy rozkręcałem zawiechę.
Ja też wiele razy to odkręcałem i zawsze było ok. Muszę się przyjrzeć nakrętką.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sie 2011, 15:19

Pora na kilka aktualnych zdjęć :mrgreen:

Jak widać lampki z przodu poszły na czarny kolor.

Obrazek Obrazek Obrazek

Z tyłu pozbyłem się haka ;-)

Obrazek

Jeszcze dupka nieco do ogarniecia. Myślę nad czarną blendą.


A teraz środek, który został praktycznie cały zmieniony. Podsufitkę obiłem szarym materiałem, podobnie jak tylne słupki. Z tylnej półki znikły głośniki i zagościło nowe obicie (zostawiłem tylko roletę). Deska jest z b4 a cały środek jest szary. Jeszcze środek trochę do ogarnięcia jest, nie ma instalacji audio, wzmacniacza z tyłu i taszek z przodu. Ale są za to tweetery w podszybiu.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Nowe serduszko:

Obrazek

Czy tylko ja mam takie wrażenie, jakby z przodu była delikatna gleba? W sumie sprężyny były dziwnie niskie.

Obrazek Obrazek

A o to spis zmian, jakich dokonałem:

- silnik 1.9 TDI z pełnym osprzętem
- skrzynia BAA z półośkami
- kompletna wiązka elektryczna z b4
- ABS
- 4 elektryczne szyby
- wzmocnienia boczne
- zupełnie nowy środek (prócz foteli i kierownicy), nowa podsufitka i kolor wnętrza
- chłodnica z TDI
- wspomaganie kierownicy
- lampki w rączkach
- tarcze na tył
- zregenerowanie tylnich zacisków
- przednie hamulce z b4 (niestety tarcze lite ale o większej średnicy)
- zawieszenie przednie z b4 (sanki, wahacze, sprężyny, kolumny MacPersona)
- chromowane zamki drzwi
- chromy pod szybami na drzwiach
- instalacja Car Audio (jeszcze w budowie)
- wspawanie łap silnika do podłużnic
- i jeszcze dziesiątki mniejszych pierduł, które nie mają większego znaczenia a bez których ten samochód nie byłby złożony

Ogólnie jestem zadowolony z modernizacji, rozebrałem cały samochód do gołej blachy (była jedynie sama karoseria i bak w bagażniku), podczas pracy miałe wiele chwil zwątpienia oraz wkurzenia. Zrobiłem samochód tak jak chciałem i jestem bardzo z niego zadowolony, w sumie wiem, że jeżdżę czymś niepowtarzalnym :-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl