Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant, TDI] Moja druga ukochana :)

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 15 paź 2011, 18:41

dubbler pisze:Polerka rury wydechowej, na pewno będzie efekt
zrobiona :)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 02 gru 2011, 23:40

Dobry wynik ponad 8 sek do 100 jestem w szoku <ok>

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 03 gru 2011, 10:57

Bardzo ładny niepozorny avancik :mrgreen: Można się nieźle zdziwić jakie to ma osiągi ;-)
Jeszcze do ciemnego przodu przydałyby się dymione kierunki, ale i tak jest <ok>

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 03 gru 2011, 18:52

tomekk666 pisze:Bardzo ładny niepozorny avancik :mrgreen: Można się nieźle zdziwić jakie to ma osiągi ;-)
Jeszcze do ciemnego przodu przydałyby się dymione kierunki, ale i tak jest <ok>
Myślę, że kapkę dało by się jeszcze urwać bo próbowałem tylko 1 raz -o był za duży ruch i brakowało okazji. Bojąc się o trakcję za słabo pocisnąłem na 1 biegu (0 uślizgu). ALe reszta warunków sprzyjała bo temp powietrza wynosiła ok 10stopni :)

Na trasie bardzo brakuje 6 biegu. Jak jadę bez znacznego obciążenia to 5 wkręca się bardzo szybko czuć w plecach przyspieszenie.

Elastyczność też jest super :) na ori silniku przyspieszenie od 50 do 100 na 3 biegu wg vag wynosiło 8.9 sekundy, a teraz 6,8 ;]

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 03 gru 2011, 19:53

Ross pisze:Myślę, że kapkę dało by się jeszcze urwać bo próbowałem tylko 1 raz -o był za duży ruch i brakowało okazji. Bojąc się o trakcję za słabo pocisnąłem na 1 biegu (0 uślizgu). ALe reszta warunków sprzyjała bo temp powietrza wynosiła ok 10stopni :)
I tak jest bardzo dobrze z osiągami, ale wiadomo, że apetyt rośnie w miare jedzenia :mrgreen:
Ross pisze:Na trasie bardzo brakuje 6 biegu. Jak jadę bez znacznego obciążenia to 5 wkręca się bardzo szybko czuć w plecach przyspieszenie
To trzeba będzie z czasem poszukac skrzyni 6 biegowej i po problemie <ok>
Ross pisze:Elastyczność też jest super :) na ori silniku przyspieszenie od 50 do 100 na 3 biegu wg vag wynosiło 8.9 sekundy, a teraz 6,8
Wiadomo niutki robią swoje ;-)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 27 gru 2011, 19:24

Jestem pod wrażeniem mocy :-D Naprawdę, sam mam "teoretycznie" 130KM/300Nm bo jeszcze nie byłem na hamowni, ale auto ciągnie bardzo pozytywnie. Mam pytanie, czy to na ori. Turbinie T15? jak radzi sobie sprzęgło ? jaki koszt takiej modyfikacji pompy? Pozdrawiam :-D

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 27 gru 2011, 20:21

brabus124 pisze:Jestem pod wrażeniem mocy :-D Naprawdę, sam mam "teoretycznie" 130KM/300Nm bo jeszcze nie byłem na hamowni, ale auto ciągnie bardzo pozytywnie. Mam pytanie, czy to na ori. Turbinie T15? jak radzi sobie sprzęgło ? jaki koszt takiej modyfikacji pompy? Pozdrawiam :-D
Cześć

Turbina jest ori - ma niespełna 300 tyś przebiegu - nie ma nadmiernych luzów i nie puszcza oleju po żadnej stronie. :). Poprzedni właściciel jeździł tylko na Castrolu, ja się przerzuciłem na Valvoline Max Life 10w. Wraz z rozwojem modu ciśnienie doładowania było podnoszone stopniowo. Na 1.3 bara mam juz nalatane ok 35 tyś, i ok 15 tyś na 1.15. Nie katuje silnika na zimno ale tez nie czekam aż się zagrzeje na 90 stopni. Przy 70 stopni zaczynam dynamiczniej się poruszać.

Co do sprzęgła - zazwyczaj ruszam spokojnie i naprawdę rzadko korzystam z pełnych osiągów od 1 biegu. Niestety nie wiem czy to ori sprzęgło czy już było zmieniane...
W zeszłym miesiącu jechałem w 4 osoby + pełny bagażnik + pełny zbiornik - przy wyprzedzaniu 0 uślizgów. Jak jadę w 2 osoby z bagażem to prawie nigdy nie wciskam do deski przy wyprzedzaniu.

A co do modyfikacji pompy to została wymieniona głowiczka na 11mm pradwopodobnie z pompy renault. Dosyć trudno ją dostać, jak się uda to koszt ok 400zł.

Ori pompa 1Z nie jest zbyt wydajna, przez co glowiczka 11mm nie daje takiego efektu jak w pompie chociażby AFN - mi dodała ok 10KM - za to Niuty poszły w górę w calym zakresie obrotów. Ale wtedy by się okazało, że IC za mały i sprzęgło siada :P. na tym zakończyłem modyfikacje - zależy mi na niezawodności.

To ostatni wykres:
Obrazek


Chyba, że mi odbije to wsadzę wtryski 230, pompę AFN, turbo ARL i FMIC, i będzie Zetor 190 koni :D

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 27 gru 2011, 20:42

Dzięki za rozpisanie tematu ;-) a więc bardziej opłaca się wstawić pompę od AFN niż w ori. 1Z zmieniać głowiczkę na 11mm ? czy zmieniając głowiczkę w pompie AFN można uzyskać jeszcze wiecej ? CIekawi mnie to :-D

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 27 gru 2011, 20:47

po tym co przeczytałem na różnych forach VAG - a sporo godzin by się uzbierało :) wynika, że lepiej jest zmienić całą pompę na AFN ale z pewnego źródła + wtryski 216 + dobry soft niż grzebanie w pompie 1Z - bo z tymi głowiczkami to różnie bywa... jestem pewny, ze efekt był by bardzo zbliżony.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 gru 2011, 21:43

Ross, piękny wynik :-o Nagraj jakiś filmik jak to śmiga ;-)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 22 sty 2012, 23:33

Niki20 pisze:Ross, piękny wynik :-o Nagraj jakiś filmik jak to śmiga ;-)



silnik nie był jeszcze dogrzany na maksa ale daje radę przyzwoicie ;]

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 sty 2012, 07:50

No coś już widać, ale liczyłem na więcej :-P w sensie, że lepszy filmik <ok>

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 23 sty 2012, 08:46

Ross zapodaj 0-100 na rozgrzanym dobrze silniku:)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 23 sty 2012, 09:29

na 0 - 100 trzeba zaczekać na trakcję ;] niestety nie mam Q :)

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 02 lut 2012, 22:21

Wykres bardzo ładny, możesz mi powiedzieć jak dokładnie puściłeś odme? Bo nie wiem czy jest sens rezać oil catch tank jak mogę poprostu rurkę puścić pod auto i niech sobie kapie

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl