zrobionadubbler pisze:Polerka rury wydechowej, na pewno będzie efekt
[B4 Avant, TDI] Moja druga ukochana :)
Myślę, że kapkę dało by się jeszcze urwać bo próbowałem tylko 1 raz -o był za duży ruch i brakowało okazji. Bojąc się o trakcję za słabo pocisnąłem na 1 biegu (0 uślizgu). ALe reszta warunków sprzyjała bo temp powietrza wynosiła ok 10stopnitomekk666 pisze:Bardzo ładny niepozorny avancik :mrgreen: Można się nieźle zdziwić jakie to ma osiągi
Jeszcze do ciemnego przodu przydałyby się dymione kierunki, ale i tak jest <ok>
Na trasie bardzo brakuje 6 biegu. Jak jadę bez znacznego obciążenia to 5 wkręca się bardzo szybko czuć w plecach przyspieszenie.
Elastyczność też jest super na ori silniku przyspieszenie od 50 do 100 na 3 biegu wg vag wynosiło 8.9 sekundy, a teraz 6,8 ;]
I tak jest bardzo dobrze z osiągami, ale wiadomo, że apetyt rośnie w miare jedzenia :mrgreen:Ross pisze:Myślę, że kapkę dało by się jeszcze urwać bo próbowałem tylko 1 raz -o był za duży ruch i brakowało okazji. Bojąc się o trakcję za słabo pocisnąłem na 1 biegu (0 uślizgu). ALe reszta warunków sprzyjała bo temp powietrza wynosiła ok 10stopni
To trzeba będzie z czasem poszukac skrzyni 6 biegowej i po problemie <ok>Ross pisze:Na trasie bardzo brakuje 6 biegu. Jak jadę bez znacznego obciążenia to 5 wkręca się bardzo szybko czuć w plecach przyspieszenie
Wiadomo niutki robią swojeRoss pisze:Elastyczność też jest super na ori silniku przyspieszenie od 50 do 100 na 3 biegu wg vag wynosiło 8.9 sekundy, a teraz 6,8
Cześćbrabus124 pisze:Jestem pod wrażeniem mocy Naprawdę, sam mam "teoretycznie" 130KM/300Nm bo jeszcze nie byłem na hamowni, ale auto ciągnie bardzo pozytywnie. Mam pytanie, czy to na ori. Turbinie T15? jak radzi sobie sprzęgło ? jaki koszt takiej modyfikacji pompy? Pozdrawiam
Turbina jest ori - ma niespełna 300 tyś przebiegu - nie ma nadmiernych luzów i nie puszcza oleju po żadnej stronie. . Poprzedni właściciel jeździł tylko na Castrolu, ja się przerzuciłem na Valvoline Max Life 10w. Wraz z rozwojem modu ciśnienie doładowania było podnoszone stopniowo. Na 1.3 bara mam juz nalatane ok 35 tyś, i ok 15 tyś na 1.15. Nie katuje silnika na zimno ale tez nie czekam aż się zagrzeje na 90 stopni. Przy 70 stopni zaczynam dynamiczniej się poruszać.
Co do sprzęgła - zazwyczaj ruszam spokojnie i naprawdę rzadko korzystam z pełnych osiągów od 1 biegu. Niestety nie wiem czy to ori sprzęgło czy już było zmieniane...
W zeszłym miesiącu jechałem w 4 osoby + pełny bagażnik + pełny zbiornik - przy wyprzedzaniu 0 uślizgów. Jak jadę w 2 osoby z bagażem to prawie nigdy nie wciskam do deski przy wyprzedzaniu.
A co do modyfikacji pompy to została wymieniona głowiczka na 11mm pradwopodobnie z pompy renault. Dosyć trudno ją dostać, jak się uda to koszt ok 400zł.
Ori pompa 1Z nie jest zbyt wydajna, przez co glowiczka 11mm nie daje takiego efektu jak w pompie chociażby AFN - mi dodała ok 10KM - za to Niuty poszły w górę w calym zakresie obrotów. Ale wtedy by się okazało, że IC za mały i sprzęgło siada . na tym zakończyłem modyfikacje - zależy mi na niezawodności.
To ostatni wykres:
Chyba, że mi odbije to wsadzę wtryski 230, pompę AFN, turbo ARL i FMIC, i będzie Zetor 190 koni