od pokrywy zaworów puscilem wąż gumowy odporny na olej i temp w kierunku ori wejscia do dolotu, później na doł i do tyłu - wylot 1cm poniżej osłony silnika za przegubemmaqubis pisze:Wykres bardzo ładny, możesz mi powiedzieć jak dokładnie puściłeś odme? Bo nie wiem czy jest sens rezać oil catch tank jak mogę poprostu rurkę puścić pod auto i niech sobie kapie
[B4 Avant, TDI] Moja druga ukochana :)
Fajny avancior, tylko troszku koła brakuje
Powiedz mi setup który masz teraz ustawiony to jest max co szło wycisnąć z nodów które przeprowadziłeś ? jak dla mnie powinien co najmniej 160 wypluć bo teraz co Cię blokuje to turbina i IC ale 160 na ori turbince osiągniesz.
Co do wyglądu zgadzam się z kolegą M@rcus zdeś plus dodatkowe oświetlenie
Powiedz mi setup który masz teraz ustawiony to jest max co szło wycisnąć z nodów które przeprowadziłeś ? jak dla mnie powinien co najmniej 160 wypluć bo teraz co Cię blokuje to turbina i IC ale 160 na ori turbince osiągniesz.
Co do wyglądu zgadzam się z kolegą M@rcus zdeś plus dodatkowe oświetlenie
jestem pewny na 90%, że słabym ogniwem jest sama pompa. Nie ma juz takiej wydajności - widac po wykresie, że powyżej 3tys obrotów moc prawie nie rośnie. Zrobienie tego porządnie to $ , raczej nie chce już inwestować w moc. Jak by pompa była w pełni formy, to by dolot się gotował. A jak był by FIMC to turbinkę by trzeba przyzwoitszą wsadzić itd itd....
Zależy mi na "bezawaryjnym" setupie bo to auto służy mi na codzień i w wakacje po europie. W tej chwili nie czuje braku mocy - auto zbiera się porządnie 2.0tdi 140 km w paskach wącha mi rurę .
Lepsze kółko będzie od nastepnego sezonu - te felgi będą na sprzedaż. Tylko mam dylemat co z zawiasem . Przydało by się nieco niżej do felg 16", ale nie chce na twardo. Może coś poradzisz jakies springi progresywne ?
Mortiis bardzo podoba mi się brzmienie twojego auta. Jak wrażenia w środku. Sporo głośniej od ori ? Buczy, jakieś rezonanse, jak w trasie ?
Zależy mi na "bezawaryjnym" setupie bo to auto służy mi na codzień i w wakacje po europie. W tej chwili nie czuje braku mocy - auto zbiera się porządnie 2.0tdi 140 km w paskach wącha mi rurę .
Lepsze kółko będzie od nastepnego sezonu - te felgi będą na sprzedaż. Tylko mam dylemat co z zawiasem . Przydało by się nieco niżej do felg 16", ale nie chce na twardo. Może coś poradzisz jakies springi progresywne ?
Mortiis bardzo podoba mi się brzmienie twojego auta. Jak wrażenia w środku. Sporo głośniej od ori ? Buczy, jakieś rezonanse, jak w trasie ?