Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V 6A] Moje Audi 80 :)

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
sliszew
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: AUGUSTÓW

Post autor: sliszew » 24 sie 2007, 17:36

Pamietaj abys tylko przy cupe nie musial przerabiac tego samego od nowa :roll: a pozatym niezla robota :!:

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 02 wrz 2007, 13:20

djbeat pisze: wystawiłeś to autko na allegro? można prosić o link? żal sprzedawać takiej 80. nie wiem czy wspomniałeś o instalacji LPG?
Auto nie miało i nie ma instalacji LPG :->
Auto dziś wystawiłem na otomoto z ceną 6900zł (do dużej negocjacji dla klubowiczów ;-) )
Oto link: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3339501
Jeśli ktoś byłby zainteresowany lub miał jakieś pytania odnośnie autka to proszę pisać na PW lub maila.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 02 wrz 2007, 13:56

Po tych zabiegach wygląda super ;-) aż łezka się kręci że ją gonisz :-|

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 02 wrz 2007, 14:05

hołard pisze:Po tych zabiegach wygląda super ;-) aż łezka się kręci że ją gonisz :-|
Uwierz mi że szkoda mi ją sprzedawać... Włożyłem w nią dużo serca... Miała zostać zemną kolejne 3-4 lata... ale musimy się rozstać :-(

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 02 wrz 2007, 21:22

No to zrobiłeś komuś prezent. Następnym razem kup Q. W życiu jej nie pogonisz :mrgreen:

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 09 wrz 2007, 23:51

Stało się... 4 dni temu rozstałem się ze swoim autem... :-(
Obrazek
Dbałem o nią jak najlepiej potrafiłem...
Teraz będzie przemierzać drogi Jeleniej Góry i okolic. Będzie jeździła nią kobieta i jak obiecywała auto nie będzie miało gazu.
Powoli zaczynam rozglądać się za B4 (oczywiście V6 ;-)) , najlepiej jakby była w Coupe ale sedanem z dobrym wyposażeniem nie pogardzę ;-) Planuję motor 2.6 ale jeśli trafi się super okaz to i na 2.8 się skuszę :-P Mam nadzieję że znajdzie się coś w PL. Jeśli nie to na wiosnę trzeba będzie zawitać do naszych zachodnich sąsiadów ;-)

zserty, Cały czas się zastanawiam... 4 łapki czy nie... :-| Wiem że w połączeniu z silnikiem V6 daje to już większe spalanie a gazu nie założę nigdy w życiu... :mrgreen: Czy będzie quattro okaże się w praniu ;-)

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 10 wrz 2007, 07:32

Kupuj Quattro...

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 10 wrz 2007, 08:21

PABLO pisze:Kupuj Quattro...
W połączeniu z silnikiem 2.6 auto nie będzie za słabe :?: :roll: Boję się o spalanie :oops:
Może lepiej wziąć 2.3 w quattro :?:

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 10 wrz 2007, 08:26

U mnie jest 16V i Quattro i na osiągi nie mogę narzekać. A co dopiero w V6. Najlepiej to poszukaj 2.8 bo 2.6 to prawie tak jak 2.0 16V

Awatar użytkownika
Bartek16d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 04 cze 2007, 23:04
Lokalizacja: nowa ruda

Post autor: Bartek16d » 10 wrz 2007, 08:29

hej ponczo te zdjecie a raczej lokacja kojaży mi się z czyms :-)

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 10 wrz 2007, 16:30

PABLO pisze:U mnie jest 16V i Quattro i na osiągi nie mogę narzekać. A co dopiero w V6. Najlepiej to poszukaj 2.8 bo 2.6 to prawie tak jak 2.0 16V
Jeździłem 2.6 w ośce i osiągi są (jak dlamnie) wystarczające ;-) (dopóki się nie przyzwyczaję :-P ) W quattro pewnie troszkę wolniej będzie jeździć :-> no i wzrośnie spalanie. Wiem że 2.8 w quattro potrafi spalić w mieście 18 litrów to już dla mnie troszkę za dużo :roll: Wiem że quattro to super sprawa no i frajda w zimę 8-) ale jeśli ma być quattro to max w 2.6 :roll: Chyba że ktoś kto posiada 2.6/2.8 w quattro i uświadomi mnie ze spalaniem :->

Bartek16d Dobrze Ci się kojarzy :mrgreen: Dobre miejsce do robienia zdjęć jak i spotów ;-)

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 10 wrz 2007, 21:11

Spalanie zależy od Ciebie.
Jak chcesz B4 to tylko 2,8 w Q.
Uwierz mi, że żaden wypas nie zastąpi Ci Q (spytaj Hołarda).
Z Q auto pali ok.1l więcej.(ale na pewno nie jest wolniejsze).

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 10 wrz 2007, 22:03

zserty - Rozumiem bardzo dobrze co masz na myśli. Dane katalogowe:
Spalanie 2.6 V6 - W cyklu miejskim [l/100km[ ośka- 10.9, quattro - 11.5
Spalanie 2.8 V6 - W cyklu miejskim [l/100km] ośka- 12.5, quattro - 13.5
Przesiadam się z 2.0 16V na 2.6 V6 ponieważ spalanie jest prawie identyczne (czasem nawet na korzyść V6) a jazda całkiem inna (dźwięk silnika itp.) ;-) W sumie najczęściej jeżdżę w mieście ( 16V zszedłem na poziom 10 litrów i to wcale nie jeżdżąc powoli) Wg. katalogu 16V powinna palić około 12,2 litra na 100 w mieście co daje nam większe spalanie niż 2.6 V6 w quattro (oczywiście opierając się tylko i wyłącznie na danych katalogowych) Jeśli chodzi o 2.8 to nie chcę żeby duża cześć pieniędzy przeznaczonych na auto pochłaniało paliwo :roll: Po rozmowie ze znajomym (Audi A6 2.6 ośka - spalanie w mieście w okolicach 10 litrów przy kreceniu silnika do 2,5 tyś/obr. :shock: ) jestem raczej za silnikiem 2.6. Tak jak już wcześniej pisałem - inny znajomy 2.8 w quattro spalanie w mieście w zimę na poziomie 16-18 litrów to dla mnie za dużo :-( Powoli przeglądam ogłoszenia i jak na razie bardzo ciężko znaleźć coś godnego uwagi... no ale kto szuka ten znajdzie ;-)
Jeśli miałbym kupić 2.8 quattro to musiałbym założyć gaz... a tego nie zrobię na pewno :evil:

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 10 wrz 2007, 22:34

Odpowiedz mi na jedno pytanie ponczo...

...dlaczego jesteś tak uprzedzony do podtlenku LPG :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 11 wrz 2007, 03:59

zserty pisze:Spalanie zależy od Ciebie
dokładnie tak
zserty pisze:Jak chcesz B4 to tylko 2,8 w Q.
dokładnie tak
zserty pisze:Uwierz mi, że żaden wypas nie zastąpi Ci Q (spytaj Hołarda).

Rzeczy do siebie nie porownywalne ale, dokładnie tak :mrgreen:

ponczo kolego zupełnie cie nie rozumiem :-/ Raz: Spalanie powinieneś porównywac 2,6 z 2,8 a nie 16v z 2,6. Dwa: Napisałeś za jeżeli quattro to max 2,6 powiem ci że min to 2,8, spalanie między tymi jednostkami jest naprawdę znikome. trzy: porównujesz spalanie 2,6 w mieście (chodziło ci o lato?) do 2,5tys, z 2,8 zimą (18l to na pewno nie do 2,5tys) więc nie są to skale porównawcze moim zdaniem, a cięższe A6 w 2,6 raczej tak mało nie wypiję chyba że kolega robi długie dystanse w mieście. Zależy też od stanu w jakim konkretne 2,6 czy 2,8 się znajduję no i od nogi własciciela, a litr więcej za napęd na 4 koła jest warty nawet jak by wacha był po 5taku :mrgreen: sam wybrałem 2,6 bo myślałem że 2,8 to już za dużo, a tą są i tak już na tyle duże jednostki że takie myślenie to wielki błąd i teraz cholernie żałuję że nie wybrałem 2,8 w quattro, bo w 2,6 to nawet przyciąc kogoś na światłach ciężko(no ale to nie najważniejsze).Wspomniałeś coś o 2,3 quattro podejżewam że to będzie prawie jak ABK :roll: Jeżeli myślisz że 2,8 w quattro musiał byś gazowac to niestety 2,6 quattro również. Ja mam już dośc tego ABC (i już nie moge się doczekac aż wymienie motor na 2,8 ehh :mrgreen: )bo skoro miałbym mieć Vke to taką która jest bardziej godna nosić przydomek V6, no ale skoro tobie jak napisałeś 2,6 wystarcza to się cieszę razem z tobą. Ale pomyśl czy będzie wystarczała za miesiąc? ,dwa :lol: skoro mogłeś mieć coś o podobnych kosztach eksploatacji ( i nie jest to róznica w spalaniu 10l do 18l) Obie Vki i tak są dość drogie w utrzymaniu, więc moim zdaniem lepiej już wiedzeć za co sie płaci, nie wiem czy nie skłamie jak napisze że róznica to taka jak między ABT a ABK a palą raczej tyle samo ;-) Przemyśl to dokładnie bo jak decydować się na koszty z V6 to tylko w 2,8 :-P Pozdrawiam

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl