[B3 2.0 16V 6A] Moje Audi 80 :)
Auto nie miało i nie ma instalacji LPG :->djbeat pisze: wystawiłeś to autko na allegro? można prosić o link? żal sprzedawać takiej 80. nie wiem czy wspomniałeś o instalacji LPG?
Auto dziś wystawiłem na otomoto z ceną 6900zł (do dużej negocjacji dla klubowiczów )
Oto link: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3339501
Jeśli ktoś byłby zainteresowany lub miał jakieś pytania odnośnie autka to proszę pisać na PW lub maila.
Pozdrawiam
Stało się... 4 dni temu rozstałem się ze swoim autem...
Dbałem o nią jak najlepiej potrafiłem...
Teraz będzie przemierzać drogi Jeleniej Góry i okolic. Będzie jeździła nią kobieta i jak obiecywała auto nie będzie miało gazu.
Powoli zaczynam rozglądać się za B4 (oczywiście V6 ) , najlepiej jakby była w Coupe ale sedanem z dobrym wyposażeniem nie pogardzę Planuję motor 2.6 ale jeśli trafi się super okaz to i na 2.8 się skuszę Mam nadzieję że znajdzie się coś w PL. Jeśli nie to na wiosnę trzeba będzie zawitać do naszych zachodnich sąsiadów
zserty, Cały czas się zastanawiam... 4 łapki czy nie... :-| Wiem że w połączeniu z silnikiem V6 daje to już większe spalanie a gazu nie założę nigdy w życiu... :mrgreen: Czy będzie quattro okaże się w praniu
Dbałem o nią jak najlepiej potrafiłem...
Teraz będzie przemierzać drogi Jeleniej Góry i okolic. Będzie jeździła nią kobieta i jak obiecywała auto nie będzie miało gazu.
Powoli zaczynam rozglądać się za B4 (oczywiście V6 ) , najlepiej jakby była w Coupe ale sedanem z dobrym wyposażeniem nie pogardzę Planuję motor 2.6 ale jeśli trafi się super okaz to i na 2.8 się skuszę Mam nadzieję że znajdzie się coś w PL. Jeśli nie to na wiosnę trzeba będzie zawitać do naszych zachodnich sąsiadów
zserty, Cały czas się zastanawiam... 4 łapki czy nie... :-| Wiem że w połączeniu z silnikiem V6 daje to już większe spalanie a gazu nie założę nigdy w życiu... :mrgreen: Czy będzie quattro okaże się w praniu
Jeździłem 2.6 w ośce i osiągi są (jak dlamnie) wystarczające (dopóki się nie przyzwyczaję ) W quattro pewnie troszkę wolniej będzie jeździć :-> no i wzrośnie spalanie. Wiem że 2.8 w quattro potrafi spalić w mieście 18 litrów to już dla mnie troszkę za dużo :roll: Wiem że quattro to super sprawa no i frajda w zimę 8-) ale jeśli ma być quattro to max w 2.6 :roll: Chyba że ktoś kto posiada 2.6/2.8 w quattro i uświadomi mnie ze spalaniem :->PABLO pisze:U mnie jest 16V i Quattro i na osiągi nie mogę narzekać. A co dopiero w V6. Najlepiej to poszukaj 2.8 bo 2.6 to prawie tak jak 2.0 16V
Bartek16d Dobrze Ci się kojarzy :mrgreen: Dobre miejsce do robienia zdjęć jak i spotów
zserty - Rozumiem bardzo dobrze co masz na myśli. Dane katalogowe:
Spalanie 2.6 V6 - W cyklu miejskim [l/100km[ ośka- 10.9, quattro - 11.5
Spalanie 2.8 V6 - W cyklu miejskim [l/100km] ośka- 12.5, quattro - 13.5
Przesiadam się z 2.0 16V na 2.6 V6 ponieważ spalanie jest prawie identyczne (czasem nawet na korzyść V6) a jazda całkiem inna (dźwięk silnika itp.) W sumie najczęściej jeżdżę w mieście ( 16V zszedłem na poziom 10 litrów i to wcale nie jeżdżąc powoli) Wg. katalogu 16V powinna palić około 12,2 litra na 100 w mieście co daje nam większe spalanie niż 2.6 V6 w quattro (oczywiście opierając się tylko i wyłącznie na danych katalogowych) Jeśli chodzi o 2.8 to nie chcę żeby duża cześć pieniędzy przeznaczonych na auto pochłaniało paliwo :roll: Po rozmowie ze znajomym (Audi A6 2.6 ośka - spalanie w mieście w okolicach 10 litrów przy kreceniu silnika do 2,5 tyś/obr. :shock: ) jestem raczej za silnikiem 2.6. Tak jak już wcześniej pisałem - inny znajomy 2.8 w quattro spalanie w mieście w zimę na poziomie 16-18 litrów to dla mnie za dużo Powoli przeglądam ogłoszenia i jak na razie bardzo ciężko znaleźć coś godnego uwagi... no ale kto szuka ten znajdzie
Jeśli miałbym kupić 2.8 quattro to musiałbym założyć gaz... a tego nie zrobię na pewno :evil:
Spalanie 2.6 V6 - W cyklu miejskim [l/100km[ ośka- 10.9, quattro - 11.5
Spalanie 2.8 V6 - W cyklu miejskim [l/100km] ośka- 12.5, quattro - 13.5
Przesiadam się z 2.0 16V na 2.6 V6 ponieważ spalanie jest prawie identyczne (czasem nawet na korzyść V6) a jazda całkiem inna (dźwięk silnika itp.) W sumie najczęściej jeżdżę w mieście ( 16V zszedłem na poziom 10 litrów i to wcale nie jeżdżąc powoli) Wg. katalogu 16V powinna palić około 12,2 litra na 100 w mieście co daje nam większe spalanie niż 2.6 V6 w quattro (oczywiście opierając się tylko i wyłącznie na danych katalogowych) Jeśli chodzi o 2.8 to nie chcę żeby duża cześć pieniędzy przeznaczonych na auto pochłaniało paliwo :roll: Po rozmowie ze znajomym (Audi A6 2.6 ośka - spalanie w mieście w okolicach 10 litrów przy kreceniu silnika do 2,5 tyś/obr. :shock: ) jestem raczej za silnikiem 2.6. Tak jak już wcześniej pisałem - inny znajomy 2.8 w quattro spalanie w mieście w zimę na poziomie 16-18 litrów to dla mnie za dużo Powoli przeglądam ogłoszenia i jak na razie bardzo ciężko znaleźć coś godnego uwagi... no ale kto szuka ten znajdzie
Jeśli miałbym kupić 2.8 quattro to musiałbym założyć gaz... a tego nie zrobię na pewno :evil:
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
dokładnie takzserty pisze:Spalanie zależy od Ciebie
dokładnie takzserty pisze:Jak chcesz B4 to tylko 2,8 w Q.
zserty pisze:Uwierz mi, że żaden wypas nie zastąpi Ci Q (spytaj Hołarda).
Rzeczy do siebie nie porownywalne ale, dokładnie tak :mrgreen:
ponczo kolego zupełnie cie nie rozumiem Raz: Spalanie powinieneś porównywac 2,6 z 2,8 a nie 16v z 2,6. Dwa: Napisałeś za jeżeli quattro to max 2,6 powiem ci że min to 2,8, spalanie między tymi jednostkami jest naprawdę znikome. trzy: porównujesz spalanie 2,6 w mieście (chodziło ci o lato?) do 2,5tys, z 2,8 zimą (18l to na pewno nie do 2,5tys) więc nie są to skale porównawcze moim zdaniem, a cięższe A6 w 2,6 raczej tak mało nie wypiję chyba że kolega robi długie dystanse w mieście. Zależy też od stanu w jakim konkretne 2,6 czy 2,8 się znajduję no i od nogi własciciela, a litr więcej za napęd na 4 koła jest warty nawet jak by wacha był po 5taku :mrgreen: sam wybrałem 2,6 bo myślałem że 2,8 to już za dużo, a tą są i tak już na tyle duże jednostki że takie myślenie to wielki błąd i teraz cholernie żałuję że nie wybrałem 2,8 w quattro, bo w 2,6 to nawet przyciąc kogoś na światłach ciężko(no ale to nie najważniejsze).Wspomniałeś coś o 2,3 quattro podejżewam że to będzie prawie jak ABK :roll: Jeżeli myślisz że 2,8 w quattro musiał byś gazowac to niestety 2,6 quattro również. Ja mam już dośc tego ABC (i już nie moge się doczekac aż wymienie motor na 2,8 ehh :mrgreen: )bo skoro miałbym mieć Vke to taką która jest bardziej godna nosić przydomek V6, no ale skoro tobie jak napisałeś 2,6 wystarcza to się cieszę razem z tobą. Ale pomyśl czy będzie wystarczała za miesiąc? ,dwa :lol: skoro mogłeś mieć coś o podobnych kosztach eksploatacji ( i nie jest to róznica w spalaniu 10l do 18l) Obie Vki i tak są dość drogie w utrzymaniu, więc moim zdaniem lepiej już wiedzeć za co sie płaci, nie wiem czy nie skłamie jak napisze że róznica to taka jak między ABT a ABK a palą raczej tyle samo Przemyśl to dokładnie bo jak decydować się na koszty z V6 to tylko w 2,8 Pozdrawiam