Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 03 sty 2011, 03:31

3 koleżanki na plotach ;)
Na pierwszym zdjęciu od prawej - 2,8 AAH ( w sensie że moje :) ), 7A i S2. Oczywiście wszystkie <quattro>
Potem było wspólne latanie. Coś nawet było kręcone. Może coś trafi na Tube - co do zdjęć środka - ja się na razie wstrzymuję bo tam syf :) Jak się ładnie posprząta to coś wrzucę.


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 03 sty 2011, 09:03

bandaż pisze:
filmik niezly tylko jakosc gdzies przepadla. czym to kreciles? jak mocowales kamere?

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 03 sty 2011, 17:57

Coś z jakością zdechło głównie przy konwersji youtube. Niestety nie mam fachowej kamery tylko jakiś zwykły aparat z możliwością robienia filmów. Jeśli chodzi o mocowanie kamery to onboard był mocowany na coś takiego - http://allegro.pl/clamp-perkusyjny-atc- ... 65383.html + ramie ( bez nóżek) od statywu na aparat. Reszta na coś takiego http://allegro.pl/zakrecony-statyw-typu ... 15882.html wystarczy to przytsanąć szybą, szyberdachem lub dobrze się nadaje do tego spoiler w coupe. Polecałbym tylko większy model tego Treq'a. Mi ten mały czasem nie dawał rady utrzymać aparatu. Z drugiej strony ma mniejsze nóżki i wchodzi np. w szpary w grillu itd. Kolega od S2 kupił ostatnio na allegro przylepiec + uchwyt na kamerę. To daje radę.

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 24 sty 2011, 20:09

Ostatecznie udało mi się uporać z blokadą mostu. Brakowało czasu i mocy. Okazało się że panowie gazownicy przy regulacji zahaczyli o przewód podciśnienia idący z silnika do sterownika pod kanapą. Co było sprawdzania, szukania schematów, podnoszenia auta itd.. po wypatrzeniu naprawa trwała 3 min.... Wcześniej pisałem, co prawda, że udało mi się odpalić blokadę wdmuchując powietrze, ale "paszczą" wytwarzałem za małe ciśnienie. Zielona lampka się zapalała, a mimo tego dyfer nie był spięty.
Odbyło się uroczyste przecięcie biało-niebieskiego kabelka. Teraz blokada nie wyłacza się po 25km/h tylko ja o tym decyduję.. Auto teraz lata jak trzeba. Kolejny punkt w planie odhaczony. W następnej kolejności jest skracanie dolotów - nie działa w ogóle.

Jako kolejny sukces można uznać uruchomienie prędkościomierza. W końcu wiem po 3 miesiącach jak szybko jadę. Przyczyna też banalna - czujnik prędkości. Oprócz tego że wiem ile jadę to wiem ile pali. Miło się zaskoczyłem - najmniej wyszło mi 12,5 lpg - bez upalania ;) A tak to z dynamiczną jazdą bez żyłowania, czasem parę zakrętów na kontrze ;) + placyk nie przekroczyłem 16l. Spalanie mam w granicach 14-15 l bez żałowania. Oczywiście można osiągnąć 20 l, górna granica jest bardzo płynna ;) Wcześniej jeździłem Passatem B3 1,8 i mi potrafił 14l wciągnąć. A tu jakby koników więcej trochę, do tego czterema kapciami się odpycha. <quattro> Także w granicach rozsądku jest z kosztem jeżdżenia.

Na celowniku w kolejce jest ogarnięcie tylnej wycieraczki, która przedwcześnie odeszła na emeryturę.
Autko dziś było na przeglądzie i wszystko jest elegancko - zawieszenie tył 75 % przód 80 % hamulce żyleta, ręczny to już wogóle ;)

Na wiosenkę zabieram się za stronę wizualną auta - trochę zderzaki zmęczyłem na zaspach i ktoś mi w zderzak wjechał na parkingu.

Od razu parę fotek. Była okazja na małe mycie przy odwilży.
Generalnie jest wola walki. Relacje z prac będą w miarę na bieżąco. Przy okazji odpalenia blokady pewnie jakiś filmik też się trafi.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



.... obiecany filmik z blokadą mostu









Pogoda się poprawia więc można coś dłubać - w środku wymienione żaróweczki na dodatkowych zegarach + na pokrętłach wentylacji.
Na grillu pojawił się emblemat quattro, z tyłu zniknęło lipne V6 typu allegro. Wyląduje tam oryginalne 2,8. Trwa polowanie na oryginalny znaczek quattro na tył.

W najbliższych planach - przyciemnienie na czerwono tylnych migaczy u lakiernika i białe migacze do przodu. Z mechanicznych historii to zostało ogarnięcie podciśnienia. Zderzaki jeszcze muszą poczekać. Może się szarpnę na s2 do przodu ? :D

Auto też zostało gruntowanie posprzątane i nawoskowane. Wrzucę może jakieś zdjęcia ze środka w końcu.


Obrazek Obrazek



Zdjęcia niestety komórką - aparat niestety nie przeżył kręcenia filmiku. Zamontowany był na boku samochodu. Niestety się nie utrzymał ... RIP



Zdjęcia z treningu na ul. rakietowej we wrocławiu. Niestety końcówka sprzęgła była już naprawdę końcówką.... biegi zaczęły się ślizgać i auto wylądowało na warsztacie. Z 2h latania zrobiła się godzina i trzeba było wracać. Mimo wszystko warto było

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Youtube



Poniżej zdjęcie sprzęgła - troszkę się zepsuło :)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl