[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
Kanał i wciągarka będzie
Od czego zastosowałeś łapy i przeguby?? a i mam skrzynie quattro 6 biegowa jaka dobra skrzynie 6 mógłbym wrzucić - DQS??
Od czego zastosowałeś łapy i przeguby?? a i mam skrzynie quattro 6 biegowa jaka dobra skrzynie 6 mógłbym wrzucić - DQS??
Ostatnio zmieniony 30 lip 2013, 11:17 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
zgodnie z obietnicą mała porcja fotek, i video;
tak wygląda po "shybrydowaniu" turbo.
pierwszy filmik to na dobrą sprawę rozgrzewka ponieważ jeszcze nie wszystkie płyny miały odpowiedni a temp, a dźwięk jest niestety efektem kiepskiego zamocowania kamerki do szyby za pomocą uchwytu na przyssawkę, brak elementów tłumiących drgania zaowocował takimi zakłuceniami
[ Dodano: 2013-08-04, 20:31 ]
taki wykres generuje motorowani uzbrojona z K24. nie myślałem że sma zmiana turbo d aż tyle:
161KM i 374Nm
tak wygląda po "shybrydowaniu" turbo.
pierwszy filmik to na dobrą sprawę rozgrzewka ponieważ jeszcze nie wszystkie płyny miały odpowiedni a temp, a dźwięk jest niestety efektem kiepskiego zamocowania kamerki do szyby za pomocą uchwytu na przyssawkę, brak elementów tłumiących drgania zaowocował takimi zakłuceniami
[ Dodano: 2013-08-04, 20:31 ]
taki wykres generuje motorowani uzbrojona z K24. nie myślałem że sma zmiana turbo d aż tyle:
161KM i 374Nm
ze skrzynią szóstką są małe zakręty ponieważ trzeba dorabiać łapy do skrzyni, albo używać mocowań od RS2 jeśli szóstka to DQS w przypadku quattro, albo ori AEL.
ja już miałem kupować sześciobiegową, w podobnych pieniążkach w jakich nabyłem FHN ale stwierdziłem że przy tak symbolicznej różnicy pomiędzy piątką w FHN a szóstką w ori AEL, nie opłaca mi się rzeźbić w aucie, dodatkowo inny mechanizm zmiany biegów, FHN podchodzi niemal całkowice P&P jedynie parę mocowań trzeba przefrezować.
ja już miałem kupować sześciobiegową, w podobnych pieniążkach w jakich nabyłem FHN ale stwierdziłem że przy tak symbolicznej różnicy pomiędzy piątką w FHN a szóstką w ori AEL, nie opłaca mi się rzeźbić w aucie, dodatkowo inny mechanizm zmiany biegów, FHN podchodzi niemal całkowice P&P jedynie parę mocowań trzeba przefrezować.
narazie jechałem tylko nieco ponad 200km.h i obroty nieco poniżej 4000rpm
Edit:
datarła do mnie paczka Od ArekR, z nowym ECU,
muszę powiedzieć żę co prawda marazie po za poprawą charakterystyki nie ma szału, ale już pismo nosem czuję co będzie po zmianie wtryskiwaczy
liczę ze wyjdzie moc >220KM+ i moment obrotowy na poziomie 450-460Nm.
co najlepsze że w tym momencie tylko przy ruszaniu można dymek uświadczyć, potem już nic a nic
Edit:
datarła do mnie paczka Od ArekR, z nowym ECU,
muszę powiedzieć żę co prawda marazie po za poprawą charakterystyki nie ma szału, ale już pismo nosem czuję co będzie po zmianie wtryskiwaczy
liczę ze wyjdzie moc >220KM+ i moment obrotowy na poziomie 450-460Nm.
co najlepsze że w tym momencie tylko przy ruszaniu można dymek uświadczyć, potem już nic a nic
Od czego wzioles tego ECU?? czy to twoj tylko po sofcie??arwam pisze:
datarła do mnie paczka Od ArekR, z nowym ECU,
muszę powiedzieć żę co prawda marazie po za poprawą charakterystyki nie ma szału, ale już pismo nosem czuję co będzie po zmianie wtryskiwaczy
liczę ze wyjdzie moc >220KM+ i moment obrotowy na poziomie 450-460Nm.
co najlepsze że w tym momencie tylko przy ruszaniu można dymek uświadczyć, potem już nic a nic
ECU jest takie samo tylko Ojcem-Dyrektorem tego Softu jest Rogal
audki
za to jak chcesz to mój ECU jest już na zbyciu, bo jest za ostry program pod auto z większymi wtryskami i automatem, ale nie niesie takich możliwości jak ten który zakupiłem.
Gdyby nie to że w C4 mam automat, i miałbym tam Manual to Ecu nie byłoby na sprzedaż
zresztą w przyszłości będę chyba chciał jeszcze większe turbo włożyć jeśli auto będzie u mnie wystarczająco długo.
jeśli za rok bym był na majóvwce to będę chciał zrobić czas na poziomie 13,0s
nawet teraz gdybym do kompletu w programem od Kostrza włożył większe wtryski choćby AEL to myślę że spokojnie wyskoczyłoby okolice 180-190KM i jakieś 390-420Nm.
auto na tym programie mało pali, czy to w trasie spalanie oscyluje w okolicach 5,0l przy nie najwolniejszej, jeździe, za to w mieście, przeważnie mieści się w okolicach 6,5-7,0l .
fakt żę coupe lekkie jest ale myślę że nawet w C4 spalanie w trasie na bardzo podobnym poziomie by zostało, a w mieśice wiadomo masa swoje zrobi.
za to jak masz bazę w postacie AEL,'a to powinno być naprawdę przyjemnie,
ja mam bazę w postaci AAT, i dlatego wyniki tylko takie...
za to ze spalania jestem jak najbardziej zadolowony, szczególnie dlateog że nie muszę jeździć jak emeryt.
audki
za to jak chcesz to mój ECU jest już na zbyciu, bo jest za ostry program pod auto z większymi wtryskami i automatem, ale nie niesie takich możliwości jak ten który zakupiłem.
Gdyby nie to że w C4 mam automat, i miałbym tam Manual to Ecu nie byłoby na sprzedaż
zresztą w przyszłości będę chyba chciał jeszcze większe turbo włożyć jeśli auto będzie u mnie wystarczająco długo.
jeśli za rok bym był na majóvwce to będę chciał zrobić czas na poziomie 13,0s
nawet teraz gdybym do kompletu w programem od Kostrza włożył większe wtryski choćby AEL to myślę że spokojnie wyskoczyłoby okolice 180-190KM i jakieś 390-420Nm.
auto na tym programie mało pali, czy to w trasie spalanie oscyluje w okolicach 5,0l przy nie najwolniejszej, jeździe, za to w mieście, przeważnie mieści się w okolicach 6,5-7,0l .
fakt żę coupe lekkie jest ale myślę że nawet w C4 spalanie w trasie na bardzo podobnym poziomie by zostało, a w mieśice wiadomo masa swoje zrobi.
za to jak masz bazę w postacie AEL,'a to powinno być naprawdę przyjemnie,
ja mam bazę w postaci AAT, i dlatego wyniki tylko takie...
za to ze spalania jestem jak najbardziej zadolowony, szczególnie dlateog że nie muszę jeździć jak emeryt.
Tylko że u mnie jest dwumas nie jednomas a to niestety nie jest już tak odporne na podnoszenie mocy, podejrzewam ze przy twoich założeniach w jakie celujesz to mój dwu mas by się szybko skończył właśnie dlatego się zastanawiam nad zmiana na jednomas??arwam pisze:ECU jest takie samo tylko Ojcem-Dyrektorem tego Softu jest Rogal
audki
za to jak chcesz to mój ECU jest już na zbyciu, bo jest za ostry program pod auto z większymi wtryskami i automatem, ale nie niesie takich możliwości jak ten który zakupiłem.
Gdyby nie to że w C4 mam automat, i miałbym tam Manual to Ecu nie byłoby na sprzedaż
zresztą w przyszłości będę chyba chciał jeszcze większe turbo włożyć jeśli auto będzie u mnie wystarczająco długo.
jeśli za rok bym był na majóvwce to będę chciał zrobić czas na poziomie 13,0s
nawet teraz gdybym do kompletu w programem od Kostrza włożył większe wtryski choćby AEL to myślę że spokojnie wyskoczyłoby okolice 180-190KM i jakieś 390-420Nm.
auto na tym programie mało pali, czy to w trasie spalanie oscyluje w okolicach 5,0l przy nie najwolniejszej, jeździe, za to w mieście, przeważnie mieści się w okolicach 6,5-7,0l .
fakt żę coupe lekkie jest ale myślę że nawet w C4 spalanie w trasie na bardzo podobnym poziomie by zostało, a w mieśice wiadomo masa swoje zrobi.
za to jak masz bazę w postacie AEL,'a to powinno być naprawdę przyjemnie,
ja mam bazę w postaci AAT, i dlatego wyniki tylko takie...
za to ze spalania jestem jak najbardziej zadolowony, szczególnie dlateog że nie muszę jeździć jak emeryt.
audki, dwumasa nie zabija moc tylko moment obrotowy przy niskich obrotach, właśnie dlatego tam gdzie jest dwumas robiąc mocny program jeśli się robi z głową moment daje się możliwie wysoko, a unika się robienia dużego momentu czy niskich obrotach,
zresztą jeśli chcesz możesz się z Kostrzem skontaktować to Ci powie to samo co ja że program był robiony ze szczególnym uwzględnieniem górnych obrotów, właśnie ze względu między innymi i na sprzęgło, choć ja mam jednomas i się przejmowałem tylko tym żeby się nie ślizgało, to są założenia programu od Kostrza, u mnie puki jeździłem na K14 sporo momentu chowało się w turbie i jeszcze więcej do tej pory się chowa we wtryskiwaczach.
gdyby żałożyć ten ECU do AEL'a ori to myśle żę byłoby w okolicach 170KM ( w górze ogranicza tu już turbo, bo jest za małe) za to moment powinien być już ładny w okolicach 400Nm przy około 2500-3200rpm
u mnie są wtryskiwacze 180-tki, a u Ciebie 210-tki, to jest jak dzień i noc.
za to gdybyś zmienił u Siebie do tego ECU jeszcze turbo na K24-7000 to tak jak post wyżej pisałem powinny wyskoczyć wartości w okolicach 200KM i 400Nm.
jedynie przed włożeniem tego Ecu do setki powstrzymuje mnie obecność atomatu, włożyłem raz na próbę i to co się działo, wywoływało banana na twarzy, dymu też nie mal nie było ale za to automat protestował bo po zmianie biegu nie utrzymywał momentu obrotowego przez co się sprzęgła na przekładniach planetarnych ślizgały, najszybsza droga do zamordowania automatu...
dość powiedzieć że w C4 do 100km/h nie miałem trakcji...
no i mały Edit bo długi nie pisałem w temacie...
auto przez ostatnie kilka tygodni dostało:
Nowe amortyzatory przednie Sachs:
nowe tarcze Textar 288x25mm z wykonanym nawiertem 4x108, czekają na przetoczenie piasty, a tu małe foto z przymiarki:
po długich walkach z zaciskami i całym układem hamulcowym wreszcie nic nie trzyma,
na montaż czeka:
a tył narazie zrobię na standardowych tarczach, a jak przejdę na 5x112 to wtedy zakładam na tył tarcze 276x10mm a na przód na lato będzie trafiać po zakupie felg 16" albo 312mm albo 320mm, jak się uda upchnąć to i 340x26mm się włoży, jak dojdą przednie przewody hamulcowe a piasty w tarczach zostaną przetoczone, to zobaczymy jak tył będzie hamował względem przodu, jeśli na skutek włożenia zacisków z tłoczkiem 57mm tył będzie za słabo hamował to albo założę na przód ATE 52 lub ATE 54, a ewentualnie na tył poszukam większego zacisku,
[ Dodano: 2013-10-11, 21:08 ]
skończyło isę na tym narazie na zimę:
a tutaj małe porównanie:
niestety przy pompie 23,8mm i zaciskach ATE 57 pedał przy mocnym hamowaniu ląduje dość nisko a przy gwatłownym hamowaniu ląduje nisko przy podłodze, zastanawiam sięco jest nie tak skoro w C4 są pompy albo 22mm albo też 23,8mm i tam bierze u góry.
narazie jeszcze nie zakładałem pompki z LT i serva bo nie mam chwilowo czasu na rzeźbę czyli przesówanie pompy ABS w mocowaniu i potrzebuję jeszcze dorobić flanszę która poójdzie na ori rozpiłowany kołnierz mocowania serwa od A80, ze względu na większy rostaw śrub.
hamulce są sporo lepsze, przy znacznie mniejszej sile na pedale auto hamuje ze znacznei większą skutecznością, nawet teraz po spokojnym hamowaniu ze 100kmh tarcz można z trudem bo z trudem ale dotykać, a na wcześniejszych gorąco czuć było na dłoni zanim się jeszcze dotknęło, a o samym dotknięciu można było pomażyć żeby sięnie oparzyć.
widaż że tarcza znacznie więcej ciepła przyjmuje .
przy pierwszej lepszej okazji z przodu ląduje albo 321mm albo 345mm i z tyłu okolice 300mm na tych zaciskach co już teraz jest...
już po pierwszym dniu stwierdzam że zaciski ATE, o takiej konstrukcji będą mniej problemowe w eksploatacji, minus to to że kierunkowe klocki sięnie równo zużywają, są droższe, i potrzeba jest nieco częściej wymiana, choć myślę żę jeśli w C4 wytrzymują całkiem spore przebiegi to w sporo lżejszym aucie powinny wytrzymać co najmniej tyle samo co w C4, a skoro w C4 zrobiło sięi to w automacie już jakieś 20 tys km i jeszcze całkiem sporo klocka jest to powinny jeszcze trochę wytrzymać, to w coupe powinny spokojnie dobić do 40 tys km.
ale muszę wymyśleć większe tarcze na lato i to upchnąć, powino być całkiem przyjemnie.
zresztą jeśli chcesz możesz się z Kostrzem skontaktować to Ci powie to samo co ja że program był robiony ze szczególnym uwzględnieniem górnych obrotów, właśnie ze względu między innymi i na sprzęgło, choć ja mam jednomas i się przejmowałem tylko tym żeby się nie ślizgało, to są założenia programu od Kostrza, u mnie puki jeździłem na K14 sporo momentu chowało się w turbie i jeszcze więcej do tej pory się chowa we wtryskiwaczach.
gdyby żałożyć ten ECU do AEL'a ori to myśle żę byłoby w okolicach 170KM ( w górze ogranicza tu już turbo, bo jest za małe) za to moment powinien być już ładny w okolicach 400Nm przy około 2500-3200rpm
u mnie są wtryskiwacze 180-tki, a u Ciebie 210-tki, to jest jak dzień i noc.
za to gdybyś zmienił u Siebie do tego ECU jeszcze turbo na K24-7000 to tak jak post wyżej pisałem powinny wyskoczyć wartości w okolicach 200KM i 400Nm.
jedynie przed włożeniem tego Ecu do setki powstrzymuje mnie obecność atomatu, włożyłem raz na próbę i to co się działo, wywoływało banana na twarzy, dymu też nie mal nie było ale za to automat protestował bo po zmianie biegu nie utrzymywał momentu obrotowego przez co się sprzęgła na przekładniach planetarnych ślizgały, najszybsza droga do zamordowania automatu...
dość powiedzieć że w C4 do 100km/h nie miałem trakcji...
no i mały Edit bo długi nie pisałem w temacie...
auto przez ostatnie kilka tygodni dostało:
Nowe amortyzatory przednie Sachs:
nowe tarcze Textar 288x25mm z wykonanym nawiertem 4x108, czekają na przetoczenie piasty, a tu małe foto z przymiarki:
po długich walkach z zaciskami i całym układem hamulcowym wreszcie nic nie trzyma,
na montaż czeka:
a tył narazie zrobię na standardowych tarczach, a jak przejdę na 5x112 to wtedy zakładam na tył tarcze 276x10mm a na przód na lato będzie trafiać po zakupie felg 16" albo 312mm albo 320mm, jak się uda upchnąć to i 340x26mm się włoży, jak dojdą przednie przewody hamulcowe a piasty w tarczach zostaną przetoczone, to zobaczymy jak tył będzie hamował względem przodu, jeśli na skutek włożenia zacisków z tłoczkiem 57mm tył będzie za słabo hamował to albo założę na przód ATE 52 lub ATE 54, a ewentualnie na tył poszukam większego zacisku,
[ Dodano: 2013-10-11, 21:08 ]
skończyło isę na tym narazie na zimę:
a tutaj małe porównanie:
niestety przy pompie 23,8mm i zaciskach ATE 57 pedał przy mocnym hamowaniu ląduje dość nisko a przy gwatłownym hamowaniu ląduje nisko przy podłodze, zastanawiam sięco jest nie tak skoro w C4 są pompy albo 22mm albo też 23,8mm i tam bierze u góry.
narazie jeszcze nie zakładałem pompki z LT i serva bo nie mam chwilowo czasu na rzeźbę czyli przesówanie pompy ABS w mocowaniu i potrzebuję jeszcze dorobić flanszę która poójdzie na ori rozpiłowany kołnierz mocowania serwa od A80, ze względu na większy rostaw śrub.
hamulce są sporo lepsze, przy znacznie mniejszej sile na pedale auto hamuje ze znacznei większą skutecznością, nawet teraz po spokojnym hamowaniu ze 100kmh tarcz można z trudem bo z trudem ale dotykać, a na wcześniejszych gorąco czuć było na dłoni zanim się jeszcze dotknęło, a o samym dotknięciu można było pomażyć żeby sięnie oparzyć.
widaż że tarcza znacznie więcej ciepła przyjmuje .
przy pierwszej lepszej okazji z przodu ląduje albo 321mm albo 345mm i z tyłu okolice 300mm na tych zaciskach co już teraz jest...
już po pierwszym dniu stwierdzam że zaciski ATE, o takiej konstrukcji będą mniej problemowe w eksploatacji, minus to to że kierunkowe klocki sięnie równo zużywają, są droższe, i potrzeba jest nieco częściej wymiana, choć myślę żę jeśli w C4 wytrzymują całkiem spore przebiegi to w sporo lżejszym aucie powinny wytrzymać co najmniej tyle samo co w C4, a skoro w C4 zrobiło sięi to w automacie już jakieś 20 tys km i jeszcze całkiem sporo klocka jest to powinny jeszcze trochę wytrzymać, to w coupe powinny spokojnie dobić do 40 tys km.
ale muszę wymyśleć większe tarcze na lato i to upchnąć, powino być całkiem przyjemnie.