[coupe quattro] rajdowanie film str. 38
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
no i znowu nie moge byc pierwszy w takim razie sie nie spiesze moze na przyszly sezon sobie sprezentuje - jakies oznaczenie zaciskow bo 4 tloczkow od zatrzesienia <ok>
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 23:18 przez UFOtm, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 04 cze 2009, 17:24
niestety najmniejsza z możliwych i servo też.zserty pisze:Swoją drogo w NG pompy miały średnice 22
plan mam taki, że najpierw wsadzę pompę i serwo (tak na wszelki wypadek) a potem zrobię tyłzserty pisze:Jak zakuje tył i pompa odmówi współpracy to wsadzi pompę z 7A i serwo z C4.
namierze i wyśle Ci numer zacisku (jest możliwość, że jeszcze inny też może pasować)UFOtm pisze:no i znowu nie moge byc pierwszy w takim razie sie nie spiesze moze na przyszly sezon sobie sprezentuje - jakies oznaczenie zaciskow bo 4 tloczkow od zatrzesienia <ok>
napisze Ci na PW
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
a to 4 tłoczki czy 6 ?
Jeśli numer zacisku 996...425 i 996....426 i 4 tłoczki to czytałem opinie, że nie wiele lepiej daja rade od seryjnych s2. Wiadomo tarcza 324 zrobi swoje ale czy warto czy lepiej juz szukac 6 tloczków.
Różnica kolosalna bo 4 tłoki już za 1000można wyrwać a 6 tłoczków to min. 2200pln
Jeśli numer zacisku 996...425 i 996....426 i 4 tłoczki to czytałem opinie, że nie wiele lepiej daja rade od seryjnych s2. Wiadomo tarcza 324 zrobi swoje ale czy warto czy lepiej juz szukac 6 tloczków.
Różnica kolosalna bo 4 tłoki już za 1000można wyrwać a 6 tłoczków to min. 2200pln
wydaje mi się, że to te zaciski, tylko mechanizm ręcznego został zdemontowany:UFOtm pisze: a to 4 tłoczki czy 6 ?
Jeśli numer zacisku 996...425 i 996....426 i 4 tłoczki to czytałem opinie, że nie wiele lepiej daja rade od seryjnych s2. Wiadomo tarcza 324 zrobi swoje ale czy warto czy lepiej juz szukac 6 tloczków.
http://allegro.pl/touareg-cayenne-2007r ... 68956.html
jutro sprawdzę na własne oczy w Touaregu
kontakt został nawiązanyKolczat pisze:julekF1, o te serva pytaj Harrego przeciez on smigal na komplecie od rs2 i z tego co pamietam to po pewnym czasie dopiero zmienial jakies takie male ustrojstwo, a nie bylo to servo
podobno przy zastosowaniu odpowiednich klocków zaciski mogą działać z tarczą 300mmluk448 pisze:julekF1, rozmiar tej tarczy to minimum do tych zaciskow?Czy caly setup jaki zrobiles wejdzie pod 16"?Rozumiem ze Twoje zaciski to tylne z Cayenna?
zacisk to Cayenne tył (ten sam jest w Touaregu)
Mój setup czyli tarcza 324mm raczej nie wejdzie pod 16"
a więc udało się wreszcie skompletować przód:
:mrgreen:
wloty powietrza w miejsce halogenów :mrgreen: :mrgreen: i dokładka z pakietu DTM do Competitiona
Wszystko zostało wykonane w firmie KER innovatec GmbH
tutaj namiar:
http://www.ker-innovatec.de/
teraz jestem w trakcie zbierania gratów, żeby wloty służyły do chłodzenia hamulców
Tak więc przód ukończony. Jedynie kolorystyka może się zmienić jak auto wyląduje u lakiernika. Ten sezon zostaje jak jest.
Więcej fotek:
:mrgreen:
wloty powietrza w miejsce halogenów :mrgreen: :mrgreen: i dokładka z pakietu DTM do Competitiona
Wszystko zostało wykonane w firmie KER innovatec GmbH
tutaj namiar:
http://www.ker-innovatec.de/
teraz jestem w trakcie zbierania gratów, żeby wloty służyły do chłodzenia hamulców
Tak więc przód ukończony. Jedynie kolorystyka może się zmienić jak auto wyląduje u lakiernika. Ten sezon zostaje jak jest.
Więcej fotek:
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 19:28 przez julekF1, łącznie zmieniany 4 razy.