No nie pierdziel, że na wielowahaczu, czy to w B5, czy C5, czy D2, czy B6, itd, źle się jeździ... Komfort jazdy podłóg B4 bez porównania. Fakt - koszt serwisowania może i większy, ale podłóg innych marek, wszystko się zrównuje. Przykładowo takie C5. Jego konkurentem jest BMW E39 - zobacz sobie ile kosztują do niej wahacze.pawelrybak15 pisze:Akurat w przypadku wielowahacza i Q to jestem pewien w 100% że nigdy tego nie kupię <ok>Lucazzz pisze:Paweł, jak mawiają żydzi- "newer sej newer"
Jest parcie na Q... Zobaczymy co będzie... Ciągle szukam. Kasa już jest. Muszę sprzedać AVANTA i kupujemy nastepne. Trzeba iść do przody...
Jedna sztuka już mi uciekła sprzed nosa..
Wielowahacza nie chcę, bo źle mi się na tym jeździ i kosztowne jest w naprawach, a Q nie jest mi do niczego potrzebne i tylko koszty eksploatacji podnosi.
Pozdrawiam.
Mi osobiście w A4 B5 bardziej przeszkadza absolutny brak miejsca pod maską na zrobienie czegokolwiek bez rozbierania połowy przodu, niż to mityczne już zawieszenie.