Jeszcze powiedz że AEL 2.5TDI 140KM.wampir1988 pisze:2,5 tdi w tym aucie to straszna kupa
Przecież to jeden z najbardziej udanych diesli w historii Audi jaki kiedykolwiek zbudowali.
Bluźnisz chłopaku.
Ja bym powiedział że w ten sam sposób co 80B4. Więcej wspólnych gratów chyba ma 80 i np C4 a probelm gnicia w C4 występował głównie na błotnikach przednich których ewentualna wymiana w całości to nie jest jakiś mega problem.wampir1988 pisze:Trochę się mylisz z tym A6 C4 to w ten sam sposób wykonane auto co A4 B5 tylko że C4 bardziej gnije
Poza tym to jest tak jak z 80B4. Niby ocynk niby nie gniją ale jak auto zajeżdżone to i "pancerne" blachy w 80tkach się poddają więc w C4 gnicie błotników nie jest tez regułą - wszystko jest kwestią tego jak ktoś dbał o auto.
W każdym Audi największym problemem jest jego poprzedni włąściciel/le.