arwam dobrze oblatany w tym temacie podbij do niego :]Arteriusz pisze:mnie zastanawiaja roznice pomiedzy 115 a 140km o co tam chodziło, le tak to gdyby nie sedan to jeszcze
Sedan B4 Artek W.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Na T15 nie dasz rady, Tego softa co ja mam to tylko do T2 Kostrz daje, T15 nie wydoi juz.Arteriusz pisze:Pirburg, puki co jest ok 120, ale myśle ze wiecej tez sie przydałoby zrobić no tak do 140, musze czekac na PLN,
I moment obrotowy jak bedzie ponad 350 NM to i sprzegło tez może uślizgnąć juz sie.
ja też mam u siebie wtryski volvo i sterownik 16 bit jakoś źle to nie chodzi na t15 kostrz pisał, że jest w granicach 130-140 koni zależy od stanu silnika, a dokładnie nie wiem bo nie byłem na hamowniKrzysiek 84 pisze:Na T15 nie dasz rady, Tego softa co ja mam to tylko do T2 Kostrz daje, T15 nie wydoi juz.Arteriusz pisze:Pirburg, puki co jest ok 120, ale myśle ze wiecej tez sie przydałoby zrobić no tak do 140, musze czekac na PLN,
I moment obrotowy jak bedzie ponad 350 NM to i sprzegło tez może uślizgnąć juz sie.