[Audi 80 B4 Avant 1,6] Składamy powietrze.
gratki za robotę bo wygląda fajnie :lol:
a teraz kilka pytań :
Na elektozaworach czy manualnych ? jakie średnice dajesz przewodów ?
jaki osuszacz ładujesz ?
jaki zbiornik planujesz zeby zasilał ? no i kompresor jaki ? <ok>
a problrmy chodzi o to że w zime tym nie pojedziesz , po drugie osuszacz musi być dobry zeby ogarnął cały układ a po trzecie ja bym sie bał w zakret mocniej wejść :mrgreen:
a teraz kilka pytań :
Na elektozaworach czy manualnych ? jakie średnice dajesz przewodów ?
jaki osuszacz ładujesz ?
jaki zbiornik planujesz zeby zasilał ? no i kompresor jaki ? <ok>
a problrmy chodzi o to że w zime tym nie pojedziesz , po drugie osuszacz musi być dobry zeby ogarnął cały układ a po trzecie ja bym sie bał w zakret mocniej wejść :mrgreen:
jak będziesz takie pierdoły wypisywać to Ci już nic więcej nie dam gratis :!: :mrgreen:Chillout pisze:
a problrmy chodzi o to że w zime tym nie pojedziesz , po drugie osuszacz musi być dobry zeby ogarnął cały układ a po trzecie ja bym sie bał w zakret mocniej wejść :mrgreen:
pierwszy podstawowy to taki ze nie ma zadnej gwaarancji nigdy ze Ci się gdzieś nie pojawi nieszczelnosc w układzie. Znajac zycie jak juz do tego dojdzie to w takiej chwili i miejscu, że już "smieszniej" sie nie bedzie dało .. a z takim "opadnietym" autem to rób co chcesz, nie bedzie lekko łatwo i przyjemnie :mrgreen: i niech mi nikt nie pisze ze jak zrobi dobrze to bedzie działać bo wystarczy, że jakis element układu się uszkodzi a na to nikt nie ma wpływu - złośliwość rzeczy martwych i tyle :!:
dla jasności chce powiedzieć ze ja jestem zwolnniekiem AR, żeby nie było, że coś hetjuje i mi się nie podoba
Chillout osuszacz będzie porządny...wabco. Nad sprężarką się zastanawiam....jutro jedna do mnie przypłynie. Zobaczymy jak będzie wydajna. duo nieszczelność zawsze może się pojawić...ale jest ryzyko jest zabawa będziemy testować wszystko. Póki co będzie wyspa zaworowa 5/3 z przyłączami 1/4". Nie zależy mi na szybkim podnoszeniu i opadaniu. Bardziej wole się skupić właśnie na bezawaryjności tego typu zawieszenia. Zaczyna mnie denerwować to wolne tempo grzebania przy zawiasie...ale po pierwsze brakuje mi wolnego czasu a po drugie w Wawie nie mam takiego zaplecza technicznego jak w Radomiu.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Wojtku no i jak każdy wie lubisz robić nocą i przy lampce, ale tak na poważnie to pomału i do przodu nie ma co się śpieszyć wiem że już byś chciał mieć air na aucie. I w Radomiu masz narzędzia itpmanfred19 pisze:Chillout osuszacz będzie porządny...wabco. Nad sprężarką się zastanawiam....jutro jedna do mnie przypłynie. Zobaczymy jak będzie wydajna. duo nieszczelność zawsze może się pojawić...ale jest ryzyko jest zabawa będziemy testować wszystko. Póki co będzie wyspa zaworowa 5/3 z przyłączami 1/4". Nie zależy mi na szybkim podnoszeniu i opadaniu. Bardziej wole się skupić właśnie na bezawaryjności tego typu zawieszenia. Zaczyna mnie denerwować to wolne tempo grzebania przy zawiasie...ale po pierwsze brakuje mi wolnego czasu a po drugie w Wawie nie mam takiego zaplecza technicznego jak w Radomiu.
odnośnie tematu ar zawsze mnie to dziwi jak piszecie,że w zimie będzie dupa,a jak jest z autobusami lub ciężarówkami które na tym latają w zakresach temperatur od -30/40 i działa nie wspominam o proporcjach ale jak dobrze poskładane to powinno latać jak szalone (dobry osuszacz wabco),a co do zakrętów to Kreska B2 pokonywało je bez mniejszych problemów i wiem co piszę,robiło wrażenie a myślałem,że to pływa