[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
trepek, widzę, że poszedłeś z postępem <ok> . Ja już jakiś czas temu zakupiłem B5 ale jak dla mnie to jest poprostu normalne cywilne auto z "amerykańskim" zawiasem.
Bo w B3 czy B4 niewątpliwie jedzie się jak w tramwaju w porównaniu do A4 B5.
Ale ten wygląd ... Piękne auto nie ma co, ale klasykiem takim jak np. B1/B2 nie będzie przez najbliższe 10 lat <ok> . Ale mam nadzieję, że będziesz miała nadal jakąś 80-tkę??
Bo w B3 czy B4 niewątpliwie jedzie się jak w tramwaju w porównaniu do A4 B5.
Ale ten wygląd ... Piękne auto nie ma co, ale klasykiem takim jak np. B1/B2 nie będzie przez najbliższe 10 lat <ok> . Ale mam nadzieję, że będziesz miała nadal jakąś 80-tkę??
szkoda ze nie zdecydowałeś sie na C4 no ale... skoro jestes zadowolony z plastikowego, ciasnego wnetrza, ktore jest nie ukrywajy mniejsze niż w B4 to ok.... ja po 4 latach A4 wyrzuciłem z rodziny i w sumie nie żałuje. N atyle dobrze poznałem wady i zalety ze po sprzedaży zamiast żałowąć cieszyłem sie, jadąc po C4
Szerokości Oby był tak samo niezawodny i bezawaryjny jak B3 czy B4
Szerokości Oby był tak samo niezawodny i bezawaryjny jak B3 czy B4
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Wlepki jeszcze nie ma
Co do rezania to po kolei.
Z przodu napewno zmienie światła, może soczewki z 2 lifta. Tył nie wiem czy będę ruszał, pomarańcz również ma swój urok. Wkońcu to już powoli zaczyna się robić klasyk, 17 lat.
Zegary bym zmienił, najlepiej z fisem i asymetrycznie wyskalowanym prędkościomierzem oraz dwoma dodatkowymi zegarami.
A tak to jeszcze wcześniej muszę płytę pod silnik i skrzynię zakupić oraz podszybie co zakrywa akumulator
Co do rezania to po kolei.
Z przodu napewno zmienie światła, może soczewki z 2 lifta. Tył nie wiem czy będę ruszał, pomarańcz również ma swój urok. Wkońcu to już powoli zaczyna się robić klasyk, 17 lat.
Zegary bym zmienił, najlepiej z fisem i asymetrycznie wyskalowanym prędkościomierzem oraz dwoma dodatkowymi zegarami.
A tak to jeszcze wcześniej muszę płytę pod silnik i skrzynię zakupić oraz podszybie co zakrywa akumulator
Klasyk klasykiem, ale te pomarańcze go po prostu szpecą. Zegary z FISem i asymetrycznie dzielonym licznikiem pochodzą z modeli po I i II liftingu, mają już immobiliser w sobie, dlatego trzeba go dezaktywować zanim zacznie banglać wszystko. Były też wersje z dodatkowymi zegarami, ale bez FISu, czyli zdecydowanie mniej zabawy. Ale skoro dla Ciebie nie jest problemem SWAP, to i parę kabelków krzywdy Ci nie uczyni.
Co do lamp z przodu - najlepiej szukaj ori Valeo, aczkolwiek na forum A4 chwalą też w miarę DEPO. Tyle tylko, że trzeba wycinać trochę błotnika i rezać wtyczki do świateł. Chyba, że u MAPETA w sklepie kupisz przejściówki
Co do lamp z przodu - najlepiej szukaj ori Valeo, aczkolwiek na forum A4 chwalą też w miarę DEPO. Tyle tylko, że trzeba wycinać trochę błotnika i rezać wtyczki do świateł. Chyba, że u MAPETA w sklepie kupisz przejściówki
Nie, przy ori Valeo też. Chyba, że kupisz nowe DEPO z czystą szybką, ale dzielone, czyli osobno kierunek i osobno reflektor. Tyle tylko, że tracisz wtedy halogeny, o ile takowe posiadasz. Masz rok 95, na froncie zapewne ori Valeo, a halo występowały tylko w Boschach.
Ogólnie gdybyś miał jakieś pytania co do A4, a nie chcesz tracić za dużo czasu na szukanie na forum co i jak, to służę pomocą
Ogólnie gdybyś miał jakieś pytania co do A4, a nie chcesz tracić za dużo czasu na szukanie na forum co i jak, to służę pomocą
Trzeba rezać halogeny w kratkach, jest to do zrobienia, ale przysłaniają dość mocno intercooler. Warto wtedy wstawić nadkole od wersji S4 i jakoś to daje radę. Ogólnie kupujesz halogeny, rezasz ori kratki, łączysz szpachlem do plastików, potem malujesz i prowadzisz instalację. Wszystko do zrobienia. Prościej Ci będzie zmienić zderzak na poliftowy z przodu i z tyłu, wtedy właściwie p&p. wtedy tylko musisz mieć inną pokrywę pod silnik, bo nie pasuje z przedlifta. Ogólnie trochę kombinowania jest Zawsze możesz poszukać substytutu halogenów w postaci świateł do jazdy dziennej Hella Daytime - ja mam takie u siebie, od razu z kratkami je kupujesz i prezentują się elegancko