Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 19 lip 2012, 09:52

trepek, widzę, że poszedłeś z postępem <ok> . Ja już jakiś czas temu zakupiłem B5 ale jak dla mnie to jest poprostu normalne cywilne auto z "amerykańskim" zawiasem.
Bo w B3 czy B4 niewątpliwie jedzie się jak w tramwaju w porównaniu do A4 B5.
Ale ten wygląd :-/ ... Piękne auto nie ma co, ale klasykiem takim jak np. B1/B2 nie będzie przez najbliższe 10 lat <ok> . Ale mam nadzieję, że będziesz miała nadal jakąś 80-tkę??

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 19 lip 2012, 10:23

szkoda ze nie zdecydowałeś sie na C4 no ale... skoro jestes zadowolony z plastikowego, ciasnego wnetrza, ktore jest nie ukrywajy mniejsze niż w B4 to ok.... ja po 4 latach A4 wyrzuciłem z rodziny i w sumie nie żałuje. N atyle dobrze poznałem wady i zalety ze po sprzedaży zamiast żałowąć cieszyłem sie, jadąc po C4 :-P

Szerokości ;-) Oby był tak samo niezawodny i bezawaryjny jak B3 czy B4 ;-)

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 19 lip 2012, 10:30

Wrzucisz zawiechę Lema, to nic się przez długi czas nie będzie dziać. Pamiętaj tylko, żeby nikogo z tyłu nie sadzać, bo to kara jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 lip 2012, 22:50

Zaczynamy sprzątanie. Dobra wiadomość, tyłeczek nie ruszany <ok>

Tak przed:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tak po:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Reszta jutro bo schnie ;-)

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 19 lip 2012, 22:59

ostre porządki :D

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 19 lip 2012, 23:02

Tak trzymać :mrgreen: Zmieniaj lampy z tylu na poliftowe, kierunki białe w zderzak, z przodu soczewki i do tego ładniejsze felgi = auto malinka :)

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 19 lip 2012, 23:03

A potem rezaj jak ja u ojca ->

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 lip 2012, 23:09

a wlepa gdzie <pijak>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 lip 2012, 23:18

Wlepki jeszcze nie ma :)

Co do rezania to po kolei.
Z przodu napewno zmienie światła, może soczewki z 2 lifta. Tył nie wiem czy będę ruszał, pomarańcz również ma swój urok. Wkońcu to już powoli zaczyna się robić klasyk, 17 lat.
Zegary bym zmienił, najlepiej z fisem i asymetrycznie wyskalowanym prędkościomierzem oraz dwoma dodatkowymi zegarami.

A tak to jeszcze wcześniej muszę płytę pod silnik i skrzynię zakupić oraz podszybie co zakrywa akumulator ;-)

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 19 lip 2012, 23:50

Klasyk klasykiem, ale te pomarańcze go po prostu szpecą. Zegary z FISem i asymetrycznie dzielonym licznikiem pochodzą z modeli po I i II liftingu, mają już immobiliser w sobie, dlatego trzeba go dezaktywować zanim zacznie banglać wszystko. Były też wersje z dodatkowymi zegarami, ale bez FISu, czyli zdecydowanie mniej zabawy. Ale skoro dla Ciebie nie jest problemem SWAP, to i parę kabelków krzywdy Ci nie uczyni.

Co do lamp z przodu - najlepiej szukaj ori Valeo, aczkolwiek na forum A4 chwalą też w miarę DEPO. Tyle tylko, że trzeba wycinać trochę błotnika i rezać wtyczki do świateł. Chyba, że u MAPETA w sklepie kupisz przejściówki :D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 lip 2012, 00:21

To tylko przy DEPO trzeba rezać błotniki?

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 20 lip 2012, 00:30

Nie, przy ori Valeo też. Chyba, że kupisz nowe DEPO z czystą szybką, ale dzielone, czyli osobno kierunek i osobno reflektor. Tyle tylko, że tracisz wtedy halogeny, o ile takowe posiadasz. Masz rok 95, na froncie zapewne ori Valeo, a halo występowały tylko w Boschach.

Ogólnie gdybyś miał jakieś pytania co do A4, a nie chcesz tracić za dużo czasu na szukanie na forum co i jak, to służę pomocą <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 lip 2012, 00:40

Halogenów z przodu nie mam ale marzą mi się te w kratkach. Będa pasowały do mojego zderzaka czy trzeba coś rezać?

A lampy mam z przodu Valeo, jednoodbłyśnikowe.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 20 lip 2012, 10:50

Trzeba rezać halogeny w kratkach, jest to do zrobienia, ale przysłaniają dość mocno intercooler. Warto wtedy wstawić nadkole od wersji S4 i jakoś to daje radę. Ogólnie kupujesz halogeny, rezasz ori kratki, łączysz szpachlem do plastików, potem malujesz i prowadzisz instalację. Wszystko do zrobienia. Prościej Ci będzie zmienić zderzak na poliftowy z przodu i z tyłu, wtedy właściwie p&p. wtedy tylko musisz mieć inną pokrywę pod silnik, bo nie pasuje z przedlifta. Ogólnie trochę kombinowania jest :) Zawsze możesz poszukać substytutu halogenów w postaci świateł do jazdy dziennej Hella Daytime - ja mam takie u siebie, od razu z kratkami je kupujesz i prezentują się elegancko :)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 lip 2012, 23:50

No i dokończone <ok>

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze gdzie niegdzie troszkę coś widać ale nie jest źle, jest bardzo przytulnie <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl