[ COUPE spec. U.S.A ]
FK na wkładach KW.
po założeniu tyłu i gwincie skreconym na polowie wyglada tak...
nie sprawdzałem co się dzieje jak nakrętki są na dole :mrgreen:
aktualnie blotnik jest na wysokości rantu felgi.
po założeniu tyłu i gwincie skreconym na polowie wyglada tak...
nie sprawdzałem co się dzieje jak nakrętki są na dole :mrgreen:
aktualnie blotnik jest na wysokości rantu felgi.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2010, 23:33 przez mkwasek, łącznie zmieniany 1 raz.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
eee koleś, nie denerwuj wujka :mrgreen:Kolczat pisze:tylko cicho... bo chce byc pierwszy
w passatach jest dużo łatwiej, bo z tyłu jest osobno amortyzator, osobno sprężyna - wystarczy dotoczyć podstawe (dół/góra) do poduchy, przewód, zawór i psst :roll:
a co do coupe, jest <ok> ale będzie jeszcze lepiej jak będzie to co Słoń napisał <lol>
pozdro krejzole <mikolaj>