[80 B3 1.8 sport 91r.]
[80 B3 1.8 sport 91r.]
Od 2 lat w Polsce, zadbane. Rok produkcji 91.
Silnik o pojemności 1.8 z podtlenkiem LPG.
Wersja sport z dokładkami zderzaków i oryginalnymi aluminiowymi felgami (15')
Wnętrze z B4. Całkowita seria, nie ma nic zmienionego. W planach tylko wymiana głośników z tylnej półki na 2x 20cm bo aktualnie 16cm blaupunkta przy trochę głośniejszej muzyce zaczynają trzeszczeć.
zdjęcia z czerwca 2010r.
zdjęcia z 15.05.2011
Silnik o pojemności 1.8 z podtlenkiem LPG.
Wersja sport z dokładkami zderzaków i oryginalnymi aluminiowymi felgami (15')
Wnętrze z B4. Całkowita seria, nie ma nic zmienionego. W planach tylko wymiana głośników z tylnej półki na 2x 20cm bo aktualnie 16cm blaupunkta przy trochę głośniejszej muzyce zaczynają trzeszczeć.
zdjęcia z czerwca 2010r.
zdjęcia z 15.05.2011
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 14:28 przez SPAZ, łącznie zmieniany 2 razy.
Dokładnie, tu zresztą jest opisane: http://www.centrum.audi80.pl/content/view/179/44/SPAZ pisze:Mam taki emblemat na schowku od pasażera. (Fotka dodana w pierwszym poście)
Ale domyślam się, że to się tyczy tylko tych dokładek zderzaków i felg.. i nie wiem czy nie jest ciut niższy od innych bo jak sprawdzałem z audi kolegi to jego był wyższy.
Cały czas się człowiek uczy, nie miałem racji
Plany jakieś są? Koło jakieś większe?
W sumie to i prześwit by się zwiększył, bo te 3 fotki są z czerwca tamtego roku.
Obecnie już jedno "skrzydełko" przedniego zderzaka było doklejane. Praktycznie nie widać tego, że cokolwiek było robione. Zderzak tak pękł jak by twórcy przewidzieli taką możliwość. Na tych 15 z tym profilem mam 12cm prześwitu pod skrzydełkami. Na jakichś nie utwardzonych drogach cały czas ryje tym zderzakiem, pod spodem już nie ma farby tylko są głębokie rysy Ale z drugiej strony nie chce aby był wyższy bo tak ładnie się prezentuje a w jeździe po mieście trzeba tylko uważać na krawężniki bo właśnie na krawężniku połamał się zderzak. Jak dziś może się przejadę na myjnie to potem wstawię nowe zdjęcia. I pierwsze co wymienię to będą głośniki, radio panasonica to żadne cudo ale działa i ma wyjście na wzmacniacz, i dlatego też może zainwestuje w jakiś mały 500 watowy sub.
Obecnie już jedno "skrzydełko" przedniego zderzaka było doklejane. Praktycznie nie widać tego, że cokolwiek było robione. Zderzak tak pękł jak by twórcy przewidzieli taką możliwość. Na tych 15 z tym profilem mam 12cm prześwitu pod skrzydełkami. Na jakichś nie utwardzonych drogach cały czas ryje tym zderzakiem, pod spodem już nie ma farby tylko są głębokie rysy Ale z drugiej strony nie chce aby był wyższy bo tak ładnie się prezentuje a w jeździe po mieście trzeba tylko uważać na krawężniki bo właśnie na krawężniku połamał się zderzak. Jak dziś może się przejadę na myjnie to potem wstawię nowe zdjęcia. I pierwsze co wymienię to będą głośniki, radio panasonica to żadne cudo ale działa i ma wyjście na wzmacniacz, i dlatego też może zainwestuje w jakiś mały 500 watowy sub.
pawel_m, PM to jednopunkt http://www.centrum.audi80.pl/content/view/138/55/
A widzisz mi się też tak wydawało aż przeczytałem to: http://www.centrum.audi80.pl/content/view/179/44/keczy pisze:Ni da rady, pelnokrwisty sport to taki z silnikim 16v, masz pakiet sport(cos jak sline).
I trochę namotane jest w tym artykule, kilka razy piszą o sport edition ale wedle tego co jest tam napisane ani ta SPAZ'a, ani Twój poprzedni "sportem" nie są. Musi być źle napisany ten artykuł, bo to nie możliwe.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
SPAZ, Piękny Sporcik <ok> Łał nawet masz kratki kamei w dokładce :shock: Wnętrze masz jak najbardziej z B3 takie jakie było stosowane w sporcie, masz akurat kolor graphit taki jak u mnie, a były jeszcze w kolorze czerwonym, bordowym i zielonym 8-) Do pełni szczęścia powinieneś mieć tunel na narty co było seryjnie w Sport Edition. :->