Zmeczone B3 Quattro
Tak to jest glowica z JN, ona nie ma wtryskiwaczy wkrecanych w glowice, one sa w kolektorze ssacym.
planowac o 1,5mm nie bede bo to auto bylo w rekach pseudo mechanika i wszystko jest po***lone, a powiedz mi jak czy dalo by rade ustawic pozniej zaplon?
Narazie to ma tylko jezdzic bezawaryjnie do czasu jak zebrania paru pln 8-)
Walek od ABK? a nie lepszy od GX?
A wracajac do stopnia sprezania to lepiej chyba bylo by zmiecic PF/PB/EV
planowac o 1,5mm nie bede bo to auto bylo w rekach pseudo mechanika i wszystko jest po***lone, a powiedz mi jak czy dalo by rade ustawic pozniej zaplon?
Narazie to ma tylko jezdzic bezawaryjnie do czasu jak zebrania paru pln 8-)
Walek od ABK? a nie lepszy od GX?
A wracajac do stopnia sprezania to lepiej chyba bylo by zmiecic PF/PB/EV
Glowicy juz ruszal nie bede, bo po sciagnieciu jej na stronie przylegajacej do bloku, byly slady wczesniejszego "naprawiania" jakims ostrym drapakiem <mur> niewiadomo co sie z nia wczesniej dzialo.
Co do doprezenia silnika moim zdaniem to bylo by chyba lepszym rozwazaniem zalozenie tlokow z PF itp (tak z ciekawosci zagladnelem do etki i takie same tloki maja silniki ABS)
Tak sie sklada, ze mam taki walek w domu z poprzedniego mojego auta <ok>
Jeste pewna zaleznosc miedzy silnikami audi a vw tylko to jeszcze musze dokladnie sprawdzic wtedy sie wypowiem na ten temat.
Nie jest to jakias rewelacyjna obrobka ale zapewne przyniesie jakis efekt...
Co do doprezenia silnika moim zdaniem to bylo by chyba lepszym rozwazaniem zalozenie tlokow z PF itp (tak z ciekawosci zagladnelem do etki i takie same tloki maja silniki ABS)
Tak sie sklada, ze mam taki walek w domu z poprzedniego mojego auta <ok>
Jeste pewna zaleznosc miedzy silnikami audi a vw tylko to jeszcze musze dokladnie sprawdzic wtedy sie wypowiem na ten temat.
Nie jest to jakias rewelacyjna obrobka ale zapewne przyniesie jakis efekt...
Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 19:19 przez konrad81, łącznie zmieniany 2 razy.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Naprawdę pełen respekt za zaangażowanie w odmłodzeniu niuńki. Wygląda o niebo lepiej niż wcześniej. Muszę przyznać, że super wygląda z soczewkami i nowym zderzakiem.
Z racji iż mój zderzak jest trochę zarysowany, myślałem, żeby też wsadzić od coupe. Jednak jak zobaczyłem Twoje nowe lampy to stwierdziłem, że zderzak może zaczekać . Czy mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tych reflektorów? Chodzi mi o to czy kupiłeś takie gotowe, czy przerabiałeś? Czy w soczewkach siedzi może żarówka H1? Jak sprawiłeś, że lampy są tak fajnie czarniuśne <ok> . Nie wiem dlaczego, ale ja bym jeszcze zrezał LED`y oczywiście z homologacją na sam spód lampy 8-)
Z racji iż mój zderzak jest trochę zarysowany, myślałem, żeby też wsadzić od coupe. Jednak jak zobaczyłem Twoje nowe lampy to stwierdziłem, że zderzak może zaczekać . Czy mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tych reflektorów? Chodzi mi o to czy kupiłeś takie gotowe, czy przerabiałeś? Czy w soczewkach siedzi może żarówka H1? Jak sprawiłeś, że lampy są tak fajnie czarniuśne <ok> . Nie wiem dlaczego, ale ja bym jeszcze zrezał LED`y oczywiście z homologacją na sam spód lampy 8-)
Szukaj głowicy od DZ, Ty masz teraz JN a to odpowiednik GX w VW, a DZ był odpowiednikiem PB albo DX. W DZ miałeś ostrzejszy wałek, większy zawór ssący i większy stopień sprężania. Dół jest taki sam jak w JN. KE-Jetronic spokojnie da radę większej mocy, bo K-Jetronic z DZ nie miał tylko sondy i miał podgrzewacz paliwa na bloku i trochę inny układ wydechowy - nie było kata a kolektor był taki jak w silnika 2,0 czyli coś na wzór 4-2-1.
Czyli jednak jest prawda ze silniki miedzy audi a vw roznily sie tylko oznaczeniami, mialem okazje kupic glowice z z EV ale ona ma wtryski w glowicy (stare mk2 GTI), ale darowalem sobie.
Ten silnik jest malo rozwojowy, i wkladanie w niego pieniedzy nie ma zbytnio sesu, ta obrobke zrobilem tylko ze wzgledu, ze na czyms trzeba sie nauczyc, jak juz w rece wpadnie cos konkretniejszego
Ten silnik jest malo rozwojowy, i wkladanie w niego pieniedzy nie ma zbytnio sesu, ta obrobke zrobilem tylko ze wzgledu, ze na czyms trzeba sie nauczyc, jak juz w rece wpadnie cos konkretniejszego
To zależy w sumie jakich osiągów oczekujesz od auta, B3 są lekkie i takie 112KM już było czuć w tym aucie, więc ja bym kiedyś pomyślałem nad przerzuceniem takiej głowicy. Pamiętam ze jak ja miałem JN to taka modyfikacja była jedyną sensowną jeżeli nie chciałeś robić SWAP'a. Na pewno mogę Ci polecić zmiany w wydechu - katalizator usuń, sondę i tak masz w kolektorze, tylny tłumik daj komorowy, najlepiej jakby ktoś Ci go zrobił, bop te z allegro tylko buczą i żadnych efektów nie dają. Jakby sie udało to właśnie kolektor z 2,0 i dbaj o sprawność mechanicznego wtrysku. Ja takim JN w 4ery osoby na pokładzie robiłem setkę w trochę poniżej 12s, samemu można zejść do ok 11 po takich modach wydechu.
a co do wyglądu zewnętrznego to te fele szprychowe zdecydowanie lepiej wyglądają od tych 17tek <ok>
a co do wyglądu zewnętrznego to te fele szprychowe zdecydowanie lepiej wyglądają od tych 17tek <ok>
Jak dol na wykonczeniu to trza bylo kupic inny i hybryde robic. Robota dobra w glowicy ale ... nie sciales gadbow przy prowadnicach pomijak fakt ze nie skrociles ich, trza ci chlopie bylo poszukac glowicy vw 2E, ADY i zalozyc swoj osprzet w walkiem GX, a odnoscie tlokow to fakt ze RP/AAM/GX/JN ma takie same, one w ogule sa takie same tylko wyzlobienia w nich sie roznia zeby byl bardziej doprezony. Proponuje kolektor a AUDI 2.2 T10V ze wzgledu na budowe i na wielkosc kanalow ssacych, odcinasz 5 dolot zaspawujesz i juz masz problem z glowy.
Da rade dostać jakieś bliższe foto tego?? Bo widzi mi sie takie cuśkonrad81 pisze:Dzieki za mile slowa, lampy sam robilem i bede robil jeszcze raz, bo wpadly mi w rece bi soczewki na D2S gdzie zawita w przyszlosci zenon o jakiejs mlej barwie.
A do tego ze sa czarne, to wystarczy czarny lakier i gra:)