Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 1.8 RU] Problem z Pająkiem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

[Audi 80 1.8 RU] Problem z Pająkiem

Post autor: KLAKSON » 03 paź 2009, 18:28

Witajcie. Pierwszy dzień w Polsce i juz problem z Audiolką :-/ . Zaczął mi sie jarać i dymić pająk i mam teraz ten nowszy (z modeli 90^). Czy może mi ktoś powiedzieć i dać rozpiskę jak podłączyć mojego nowego pająka do starej instalacji?. Dodam, że nowy pająk ma kostki z kabelkami. Z góry dzięki.
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 03 paź 2009, 19:27

Ja wczoraj zakładałem pająka z B4 (modele 90^) do swojego B3. Nie działały tylko kierunki. Zadziałały jak dałem połówkę z włącznikiem wycieraczek i awaryjnych od B3 do połówki z kierunkami i światłami z B4. Połączone są one na takich stykach, wystarczy odkręcić jedną-dwie śrubki i pociągnąć obie połówki w przeciwnych kierunkach.

[ Dodano: 2009-10-03, 22:11 ]
https://audi80.pl/b3-b4-8b-naprawa-p ... t25173.htm Jeśli nie wiesz jak się dobrać do pająka to masz instrukcję.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 08:50

aldi, Dzięki za chęci pomocy. Lecz Ty masz Audika z modelu 90^ i już miałeś tego nowszego pająka. Więc z B4 podeszło jak już wspomniałeś bo są takie same styki. W moim modelu z roku 89 pająk ma całkiem inny rozstaw pinów. Więc problem mam nadal :-|
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 04 paź 2009, 10:00

Skoro masz kostki z kabelkami, to odetnij stare kostki i polutuj kabelki ;-)

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 12:08

Afdi87 pisze:Skoro masz kostki z kabelkami, to odetnij stare kostki i polutuj kabelki ;-)
To nie jest takie proste, ponieważ nie wiem czy w moim starym będą takie same kolory kabli
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 04 paź 2009, 12:34

Wiec nie pozostaje Ci nic innego, jak rozebrać i zobaczyć, ale raczej powinny być takie same kolory kabli.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 12:43

Afdi87, No ok, dziś sobie w wolnym czasie rozkręcę i zobaczę. Wczoraj dopiero do PL wróciłem i już mam problemy z Audikiem :-P . Zabiorę się do roboty i dam znać co i jak.
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 04 paź 2009, 14:08

KLAKSON zakładałem kiedyś podobny temat i Mobilek opisał tam wszystko co i jak trzeba zrobić.
Podaje link: Klik

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 16:01

Kunik, Wiem Kunik znalazłem go <ok> . Jutro biorę się za przeróbkę

[ Dodano: 2009-10-05, 12:39 ]
A więc tak. Pająk przełożony, wszystko działa jak należy. Dla tych co zechcą w przyszłości zrobic taką przeżutkę:

Kable są takiego samego koloru, więc będzą potrzebne jedynie kostki z nowego pająka i kawałek kabelków co by je można było podłączyć. Wszystko było by pięknie gdyby jeszcze obudowa ze starego pająka ta pod kierownicą pasowała do nowego :-| . Od razu piszę, że nie pasuje i trzeba będzie zaopatrzyć się w obudowę z nowego pająka. Ale ogólnie operacja warta świeczki. Super poprawia wygląd. Pozdrawiam
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
kafarafa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 14 sie 2007, 21:49

Post autor: kafarafa » 12 paź 2009, 08:17

Może ja sie przyłączę do tematu. Ja to miałem jazde rok temu jak w nocy 60km od domu mi światła długie i mijania padły i na chalogenach za jakimś poldkiem minołem o ile pamiętam 5 czy 6 patroli a gościu polononezem potem to już 140 próbował nawet jechać bo myślał że ze zgaszonymi światłami go gonie.
Ale koniec opowieści.
W tamtym pająku (kwadratowym) stopił sięplastik w miejscu styków i wszystko się zniekształciło a jak go rozebrałem i niby zrobiłem po złożeniu to mi co raz to wycieraczki to kierunki niedziałały.
Wstawiłem drugi taki sam i wycieraczki mi na pierwszym stopniu nie zawsze łapia a ostatnio jak włączam długie światła to idzie spalenizną.
KLAKSON
a ty nie musiałeś dołożyć do instalacji przekaźników bo jak dobrze słyszałem to już przy tym okrągłym pająku potrzebne są bo w kwadratowym bezpośrednio na żarówki idą kable i po pewnym czasie siepoprostu wypalająstyki w pająku od dużego prądu jaki przepływa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga