Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 1.8 RU] Problem z Pająkiem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

[Audi 80 1.8 RU] Problem z Pająkiem

Post autor: KLAKSON » 03 paź 2009, 18:28

Witajcie. Pierwszy dzień w Polsce i juz problem z Audiolką :-/ . Zaczął mi sie jarać i dymić pająk i mam teraz ten nowszy (z modeli 90^). Czy może mi ktoś powiedzieć i dać rozpiskę jak podłączyć mojego nowego pająka do starej instalacji?. Dodam, że nowy pająk ma kostki z kabelkami. Z góry dzięki.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 paź 2009, 19:27

Ja wczoraj zakładałem pająka z B4 (modele 90^) do swojego B3. Nie działały tylko kierunki. Zadziałały jak dałem połówkę z włącznikiem wycieraczek i awaryjnych od B3 do połówki z kierunkami i światłami z B4. Połączone są one na takich stykach, wystarczy odkręcić jedną-dwie śrubki i pociągnąć obie połówki w przeciwnych kierunkach.

[ Dodano: 2009-10-03, 22:11 ]
https://audi80.pl/b3-b4-8b-naprawa-p ... t25173.htm Jeśli nie wiesz jak się dobrać do pająka to masz instrukcję.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 08:50

aldi, Dzięki za chęci pomocy. Lecz Ty masz Audika z modelu 90^ i już miałeś tego nowszego pająka. Więc z B4 podeszło jak już wspomniałeś bo są takie same styki. W moim modelu z roku 89 pająk ma całkiem inny rozstaw pinów. Więc problem mam nadal :-|

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 04 paź 2009, 10:00

Skoro masz kostki z kabelkami, to odetnij stare kostki i polutuj kabelki ;-)

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 12:08

Afdi87 pisze:Skoro masz kostki z kabelkami, to odetnij stare kostki i polutuj kabelki ;-)
To nie jest takie proste, ponieważ nie wiem czy w moim starym będą takie same kolory kabli

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 04 paź 2009, 12:34

Wiec nie pozostaje Ci nic innego, jak rozebrać i zobaczyć, ale raczej powinny być takie same kolory kabli.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 12:43

Afdi87, No ok, dziś sobie w wolnym czasie rozkręcę i zobaczę. Wczoraj dopiero do PL wróciłem i już mam problemy z Audikiem :-P . Zabiorę się do roboty i dam znać co i jak.

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 04 paź 2009, 14:08

KLAKSON zakładałem kiedyś podobny temat i Mobilek opisał tam wszystko co i jak trzeba zrobić.
Podaje link: Klik

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 04 paź 2009, 16:01

Kunik, Wiem Kunik znalazłem go <ok> . Jutro biorę się za przeróbkę

[ Dodano: 2009-10-05, 12:39 ]
A więc tak. Pająk przełożony, wszystko działa jak należy. Dla tych co zechcą w przyszłości zrobic taką przeżutkę:

Kable są takiego samego koloru, więc będzą potrzebne jedynie kostki z nowego pająka i kawałek kabelków co by je można było podłączyć. Wszystko było by pięknie gdyby jeszcze obudowa ze starego pająka ta pod kierownicą pasowała do nowego :-| . Od razu piszę, że nie pasuje i trzeba będzie zaopatrzyć się w obudowę z nowego pająka. Ale ogólnie operacja warta świeczki. Super poprawia wygląd. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kafarafa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 14 sie 2007, 21:49

Post autor: kafarafa » 12 paź 2009, 08:17

Może ja sie przyłączę do tematu. Ja to miałem jazde rok temu jak w nocy 60km od domu mi światła długie i mijania padły i na chalogenach za jakimś poldkiem minołem o ile pamiętam 5 czy 6 patroli a gościu polononezem potem to już 140 próbował nawet jechać bo myślał że ze zgaszonymi światłami go gonie.
Ale koniec opowieści.
W tamtym pająku (kwadratowym) stopił sięplastik w miejscu styków i wszystko się zniekształciło a jak go rozebrałem i niby zrobiłem po złożeniu to mi co raz to wycieraczki to kierunki niedziałały.
Wstawiłem drugi taki sam i wycieraczki mi na pierwszym stopniu nie zawsze łapia a ostatnio jak włączam długie światła to idzie spalenizną.
KLAKSON
a ty nie musiałeś dołożyć do instalacji przekaźników bo jak dobrze słyszałem to już przy tym okrągłym pająku potrzebne są bo w kwadratowym bezpośrednio na żarówki idą kable i po pewnym czasie siepoprostu wypalająstyki w pająku od dużego prądu jaki przepływa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl