Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 lis 2011, 22:30

I jak tam Jasiek temacik?

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 06 gru 2011, 19:28

Narazie w życiu pod górkę i audi poszło na drugi plan.

Powiem szczerze stała chyba z miesiąc. Dzisiaj zajrzałem do świec to tragiediaaaaa.... czarne obkopcone, zarośnięte zielonym parchem fuuj. Wyczyściłem wszyściuchno i audi odrzyło, bo wczoraj nie chciała jechać:( Teraz jest lepiej.

W między czasie uszczelniałem pompę wody, niestety bez sukcesu pompa do wymiany. Nie wiem czy pogromcą pompy był zaciśnięty termostat w pozycji zamkniętej. Auto prawie przegrzałem odcinek 2km wracałem do domu z 30 min. Co i rusz czekając aż silnik ostygnie. Ogólnie nic dobrego się nie dzieje.:(:(

Na wiosnę wraca ta technix -60. Założę go na bilstainie b4 zobaczymy jak to będzie jeździć i jak długo:)

Co do planów kompressora to mam ochotkę, jak przyjdzie kasa to napewno zrobię.

A bez kasy to chcę powiększyć wydech na 6 cm średnicy. Zrobię ze zwykłych rurek. Będzie tanio i dobrze. Poduszki po silnik już w drodze. Jestem na etapie poszukiwania mocowania skrzyni biegów bo się porwało.

Audi generalnie mam wielką ochotę zrobić troszkę z nastawieniem na sport. Posiadam drugie auto do jeżdżenia, tym chciałbym pomykać zdrowo i bezpiecznie(chodzi o to żeby to mi się koło nie urwało) Co w związku z tym : (wiosną)
- założyć jakieś lepsze oponki coś 205, lub 215 na niższym profilu z twardszymi ściankami
- rozpórka przód
- kolumny mcperson od b4 i heble od s2 przód
- belka pod tarcze tył
- sprężyny tatechnix przód
- jakieś fotelownie bardziej zkublone:)
- wymiana kołyski pod silnikiem bo rdza ją poludbiła
- wymiana pompy wody
- oczywiście płyny ustrojowe i filtrownie
- z silnikiem to albo kompresor, albo odświerzenie.

Wiem że to spory worek pieniędzy, ale może jakoś się uda.

To tak myślę że na tyle puki co to muszę się nauczyć dobrze jeździć, bo lubię szybko pomiatać.
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 09 mar 2012, 19:13

plan z wydechem mi się podoba :mrgreen: i rozpórka, chętnie podejrzę jak zrobisz <ok>
a co tam, jeździsz trochę :?: bo lekka cisza :-P
jest:
Audi Coupe typ 85 2.2 kx prawie seria
audi-b2-coupe-22-kx-t48825.html#522307

Audi 80 Avant lz5t 1z '94 pierburg: -30mm, 16bit soft 1,35 bar, wtryski 210 - dupowóz
b4-1z-avant-dupowoz-t90469.html

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 01 maja 2012, 14:54

Trochę się zaczęło dziać mianowicie:
- wywalona benzyna tj. k-jet i na razie zbiornik paliwa

- zamontowany lpg, puki co na mikserze i troszkę zajechanym parownikiem elpigaz

- felgi pomalowane na siwo, niestety bo pan sprzedawca pomylił się jak mi dawał farbę, no ale trudno. Malowałem podkładem hs na to bezbarwny, więc zawsze mogę zetrzeć bezbarwny i bezproblemowo pomalować na co dusza zapragnie.

- zamiast zbiornika założyłem gruby kątownik pełniący rolę rozpórki, nie widać go bo będzie za wykładziną więc nie wczuwałem się zbytnio w wygląd tylko wytrzymałość materiału

- nowe linki ręcznego

- Wlew gazu zamiast wlewu benzyny, nikt się nie skapnie że audi ma w sobie coś z żyda.

- Konserwacja najsłabszej części podwozia b2 czyli bagażnika przedewszystkim!

Docelowo będzie blos i parownik nieco mocniejszy najprawdopodobniej BRC. Dla ciekawości pojadę na hamownię zmierzyć moc na zwykłym mikserze, następnie dla porównania po założeniu blosa i lepszejszego parownika.

Już teraz autko jeździ szybciej niż na benzynie. Wkręca się na obroty jak należy, a dźwięk z tandetnego stożka o dziwo robi dużą robotę. Ryk tego js'a jest teraz po prostu przerażający. Chciałem połączyć przyjemne z pożytecznym, ekonomia swoją drogą troszkę więcej mocy, tylko jeden minus będzie problem przy dużych mrozach,
Teraz jeszcze nowe oponki i wioooo..... gdzie LPG poniesie pzdr.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek


Obrazek Obrazek
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 01 maja 2012, 15:13

Nagraj film jak możesz jak to chodzi na stożku ;-)
Forum A6Klub i Audi80

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 01 maja 2012, 15:47

Spoko tylko dorwę coś lepszego od kalkulatora.
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 02 maja 2012, 10:16

jakbys przyjechal tym na Grabine toby sie cos znalazlo... :mrgreen:

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 02 maja 2012, 12:24

ehh na majówce..... Jak pojadę to na pewno autko pójdzie na rolki:)
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

REMONT

Post autor: jasiu1990 » 07 cze 2012, 14:07

Nie ma rolkowania nie ma jeżdżenia. Wściekłem się i popsułem a oto tego skutki:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Plany u mnie zmieniają się jak w kalejdoskopie. Niedawno znów był kryzys i chciałem auto wy.... na złom. Jednak odwidziało mi się. Kolega mi pomoże ogarnąć silnik cały rozebieram i remontuje. Idzie kolektor od NG. Dwa parowniki, bo nie stać mnie na jeden dobry. Jakiś BLOS i dolot. Zobaczymy, narazie odkryłem co było przyczynami utraty mocy.

Pierwsze primo brak kompresji na 4 tłoku iii co najlepsze nie ma winnego, głowa dobra blok też oki. No mam nadzieje że remont pomoże.

Drugie primo to przyspieszenie zapłonu w aparacie po prostu przestało działać.

Także zakasuje rękawy i pierwszy raz w życiu będę rozbierał motor:D:D
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Remont blok

Post autor: jasiu1990 » 10 cze 2012, 19:05

A więc zmotywowanym zlotem w Ułężu od razu wziąłem się do pracy. Skutki takie że znalazłem winnego. Po odwróceniu silnika 4 tłok dookoła podpuścił oleju a pozostałe nie. Jest winny idą nowe pierścienie, niewielkie odelżenie, planowanie głowy i doprężąjąca uszczelka.

Oprócz remontu silnika, przy okazji robię komorę zdzieram gdzie i ile się da, potem podkład i czarny pół mat pod maseczką zagości. Robię także porządek po małym dzwonie, pospawam tu i uwdzie i będzie oki. Życzcie mi powodzenia bo trochę się boję.....
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 cze 2012, 19:08

Powodzenia :!:
Nie dziekuj.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 cze 2012, 19:11

Powodzenia :!:

i powiem szczerze ze masz odwage <ok>

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 11 cze 2012, 15:06

Silnik szrot..... wsadzam jakieś 2.2 ehh.. wydatki niestety:(
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 11 cze 2012, 16:27

To może 2.2t? :mrgreen:
Oceniajcie i komentujcie:
Moje Audi Coupe typ85 turbo
Obrazek

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 14 cze 2012, 11:11

Plan jest taki:
- nowe wszystkie przewody hamulcowe
- wymiana oleju w skrzyni oraz jej uszczelnienie
- nowe sanki, bo stare pordzewiały i popękały
- jakaś rozpórka na przód
- akulumator do bagażnika
- zesztukowane odświeżenie komory silnikowej(po prostu nie mam siły drzeć papierkiem wszystkie zakamarki, a do piaskarki nie mam dostępu)
- porządne wyspawanie łapy skrzyni biegów
- przestrzelenie poduszek silnikowych w celu zapobiegnięcia tego co mi się przydarzyło w toruniu
- 2.2 pod maskę :oops: :evil: :evil:

Na razie wszystko rozebrane czekam na przypływ monety.
[TIP+Q]Wymiana Oleju w skrzyni ZF8HP55AF
Zapraszamy na spoty w PŁOCKU.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga