Audi B2 80 quattro - 2-door sedan VR632 turbo + skrzynia 0B4
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
Takie projekty UWIELBIAM!!!.
Gratulacje tak trzymaj
Gratulacje tak trzymaj

Audi 80 B4 limo
https://audi80.pl/viewtopic.php?p=15 ... d6e#157464
Audi 80 B4 Competition quattro
https://audi80.pl/b4-competition-zab ... htm#615340
https://audi80.pl/viewtopic.php?p=15 ... d6e#157464
Audi 80 B4 Competition quattro
https://audi80.pl/b4-competition-zab ... htm#615340
mam pasje, zaciecie , żone ktora mnie wspiera, fantazje i srodki finansowe żeby realizować powoli swoją pasjęmichael80b3 pisze:Ja piernicze nie próżnujesz chłopie, ty to robisz prywatnie dla siebie czy masz jakąś firmę która zajmuje się tuningiem? W każdym razie jest grubo jak cholera <ok>

zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
zabawa zegarami EGT greddy - cos jeszcze nie moge z nimi dojść do porozumienia..
za to DEFI działa bez zarzutu
ale potrzebowałbym instrukcje do link displaya ...
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie
![Obrazek]()
za to DEFI działa bez zarzutu

przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie

zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
z bieżących rzeczy:
nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11
ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek
okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH
dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego...
![Obrazek]()
szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale
kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale..
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami
no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy
flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc
![Obrazek]()
nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11
ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek
okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH
dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego...
szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale

kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale..
łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami
no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy

flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc

zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
Konkretna robota <ok> Aż się efektu końcowego doczekać nie mogę :mrgreen:
Pozdro
Pozdro

Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP
Było:B3 Sedan 1,6PP
za chłodzenie R32 turbo bedzie odpowiadać ta o to mała chłodnica o wymiarach rdzenia 725x480x40mm + 2 wentylatory pchające o śrenicy 14 cali każdy 
![Obrazek]()
![Obrazek]()
jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8
polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła..
zaczałem też dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta (dzieki Guzior)
![Obrazek]()
![Obrazek]()
robią się trąbki, zaplanowałem juz wstępnie plenum - bede w weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy, przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić..
powoli do przodu..

jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8
polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła..
zaczałem też dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta (dzieki Guzior)
robią się trąbki, zaplanowałem juz wstępnie plenum - bede w weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy, przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić..
powoli do przodu..
zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm
polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.facebook.com/audiB2quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami