Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi B2 80 quattro - 2-door sedan VR632 turbo + skrzynia 0B4

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
michael80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie LKR

Post autor: michael80b3 » 28 cze 2011, 20:08

Ja piernicze nie próżnujesz chłopie, ty to robisz prywatnie dla siebie czy masz jakąś firmę która zajmuje się tuningiem? W każdym razie jest grubo jak cholera <ok>
Vorsprung durch Technik
Moja B3 :
post311346.html#p311346

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 28 cze 2011, 20:48

michael80b3 dla siebie to robi :-)

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 28 cze 2011, 21:38

Takie projekty UWIELBIAM!!!.

Gratulacje tak trzymaj ;-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 cze 2011, 23:09

jakis mniej wiecej planowany termin wyjazdu auta ?

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 28 cze 2011, 23:11

Co to ku... jest :?: jestem w szoku i pełen podziwu <piwo> Chciałbym widzieć jak to jedzie ;-)

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 29 cze 2011, 11:43

michael80b3 pisze:Ja piernicze nie próżnujesz chłopie, ty to robisz prywatnie dla siebie czy masz jakąś firmę która zajmuje się tuningiem? W każdym razie jest grubo jak cholera <ok>
mam pasje, zaciecie , żone ktora mnie wspiera, fantazje i srodki finansowe żeby realizować powoli swoją pasję ;)
zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm

polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.audi80.pl/search.php/audiB2quattro

Awatar użytkownika
sebaefekt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 19 mar 2008, 19:47
Kontakt:

Post autor: sebaefekt » 29 cze 2011, 11:54

fajny projekt ! Powodzenia :)

Awatar użytkownika
michael80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie LKR

Post autor: michael80b3 » 01 lip 2011, 18:22

cowboy pisze:mam pasje, zaciecie , żone ktora mnie wspiera, fantazje i srodki finansowe żeby realizować powoli swoją pasję ;)
No to masz wszytko czego potrzeba <ok>
Vorsprung durch Technik
Moja B3 :
post311346.html#p311346

Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 02 lip 2011, 16:21

Super projekt! Powodzenia <piwo>

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 06 lip 2011, 09:35

zabawa zegarami EGT greddy - cos jeszcze nie moge z nimi dojść do porozumienia..



za to DEFI działa bez zarzutu ;) ale potrzebowałbym instrukcje do link displaya ...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie ;)

Obrazek
zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm

polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.audi80.pl/search.php/audiB2quattro

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 17 sie 2011, 16:22

z bieżących rzeczy:

nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11
ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek
okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH
dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego...

Obrazek

szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale ;)

kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale..

Obrazek

Obrazek

Obrazek

łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami

no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy ;)
flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc ;)

Obrazek
zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm

polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.audi80.pl/search.php/audiB2quattro

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sie 2011, 16:38

Dajesz radę przyjacielu....
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 17 sie 2011, 18:35

Konkretna robota <ok> Aż się efektu końcowego doczekać nie mogę :mrgreen:
Pozdro <piwo>
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 25 sie 2011, 22:00

Jeden chyba z lepszych jak nie najlepszych projektów jakie ostatnio śledzę

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 14 wrz 2011, 09:49

za chłodzenie R32 turbo bedzie odpowiadać ta o to mała chłodnica o wymiarach rdzenia 725x480x40mm + 2 wentylatory pchające o śrenicy 14 cali każdy ;)

Obrazek

Obrazek

jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8

polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła..

zaczałem też dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta (dzieki Guzior)

Obrazek

Obrazek

robią się trąbki, zaplanowałem juz wstępnie plenum - bede w weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy, przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić..

powoli do przodu..
zobacz moje audi na tor:
https://audi80.pl/audi-b2-80-quattro ... 545,90.htm

polub profil na FB i bądź na bieżąco:
https://www.audi80.pl/search.php/audiB2quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga