Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] 1,8S NIUNIA by G_DRAGON = powrót do serii...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.

CZY ZMIANY I MODY IDĄ W DOBRYM KIERUNKU???

Tak.
86
85%
Nie.
15
15%
 
Liczba głosów: 101

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 mar 2011, 13:50

a jaką tam masz oprawkę?
chyba 21/5W a nie 21/4W.
I taką żarówkę zwykłą
http://www.nokaut.pl/reflektory/zarowka ... 1-5-w.html
zgadza się?
Skąd brałeś taką oprawkę?

Awatar użytkownika
G_DRAGON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 11 cze 2009, 16:34
Lokalizacja: RYBNIK/ŚLĄSK

Post autor: G_DRAGON » 30 mar 2011, 14:10

No oprawkę zwykłą ori ta co jest standardowo w naszych niuńkach, tylko mam w niej zrobiony taki malutki otwór żeby ten kabel od żarówki wyprowadzić na zewnątrz...
I tak, taką żarówkę jak dałeś w linku, tylko że 21/4W (są żarówki 21/5W i 21/4W) ja dałem 21/4W bo jest lepszy efekt, ta 5 watowa świeci za mocno i kiedy włączysz migacz to nie ma takiego dużego efektu jak na 4 watach :mrgreen:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 mar 2011, 15:23

czyli zwykłą ORI oprawkę jednowłóknową od kierunku sam przerobiłeś na 2 włóknową?
A ja dałem złą żarówkę bo na 24V ale to szczegół. :D
A gdzieś ty taką znalazł? nigdzie nie widzę 21/4W. Wszędzie są tylko 21/5W.

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 30 mar 2011, 15:55

grzechas_audi, właśnie się nad tą ori, żeby chociaż mieć ją w bagażniku jakby coś... teraz wożę ori ale tą długą <hmm>[/quote]

jak wszystko zamontuję to też będe mieć w bagażniku ori długą i do tego folie dwu stronną żeby można było na szybko do blendy to przymocować na chwilę :-P

Awatar użytkownika
G_DRAGON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 11 cze 2009, 16:34
Lokalizacja: RYBNIK/ŚLĄSK

Post autor: G_DRAGON » 30 mar 2011, 17:00

eSPe, tak mniej więcej :-P do tej żarówki na styk z 4 wat lutujesz kabelek i zalewasz np klejem na ciepło z pistoletu żeby nie robiło spięcia (drugi styk z 21 wat musi zostać luźny, żeby miał styk z blaszką w oprawce) w oprawce robisz z boku (przy samych blaszkach w środku) otwór na ten kabelek, wkładasz najpierw kabel potem żarówkę, kabel łączysz z postojem, i już :mrgreen: Migacz działa normalnie poprzez styk 21W, a postój kabelkiem przez 4W.
A żarówkę znalazłem bez problemu w zwykłym motoryzacyjnym.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 mar 2011, 20:12

Kurna to trochę lipa jak to jest zlutowane na stałe.
"Na drodze" jak się przepali to dupa nie wymienisz. Pozostaje odłączyć drugi obrys żeby nie było różnicy i wsadzić zwykłą jednowłóknową. Oczywiście mówię o sytuacji "na drodze". W domu po dojechaniu trzeba będzie od nowa rzeźbić.
Sprawdziłem nr w ETCE. Może po prostu trzeba przejść się do ASO może to groszowe sprawy taka oprawka.
Obrazek
W oryginale idzie tam żarówka 21/5W.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 mar 2011, 23:46

A Ty kolego espe co tak bronisz junkersowni co ? :mrgreen:
Od kiedy to ON jest najmniej ekologiczny ? Właśnie benzyna najbardziej truje, Diesel to najlepszy ze wszystkich silników ze względu na NAJWYŻSZĄ sprawność i ekonomie, diesle które były montowane w 80tkach to solidne konstrukcje wytrzymujące mega przebiegi bez większych napraw, konstrukcje proste i niezawodne, podatne na modyfikacje. LPG to tak naprawde same problemy, zarówno takie większe jak i takie mniejsze. Mając LPG masz droższy przegląd, częściej zmieniasz świece, filtry, przewody, co chwila regulacja, częstsze awarie, w ekstremalnym przypadku spalenie samochodu, fajnie, nie ? No i ten smród gazu jaki zostawiasz za sobą :evil:
Reasumując to LPG to pozorne oszczędności, bo co z tego że paliwo tanie skoro inne koszty do tego dochodzą ? Sekwencja może i jest OK, ale kosztuje sporo, o V gen nawet nie będe wspominać bo to dopiero koszty.

Awatar użytkownika
G_DRAGON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 11 cze 2009, 16:34
Lokalizacja: RYBNIK/ŚLĄSK

Post autor: G_DRAGON » 30 mar 2011, 23:48

Jakby była taka oprawka ori na żarówkę dwuwłóknową, to by było super, to ta na 21/4W też by tam weszła, jak byś coś wiedział na ten temat to daj znać...
Ja to rezałem naprościej jak szło, bo normalnie nie mamy oprawki dwuwłóknowej w naszych A80.
Ja już pół roku jeżdżę, i jeszcze ani jedna żarówka mi się nie przepaliła :mrgreen:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 mar 2011, 00:10

G_DRAGON pisze: bo normalnie nie mamy oprawki dwuwłóknowej w naszych A80
Normalnie nie mamy ale ten obrazek z ETKI co zapodałem to z Audi 90CS (czyli B4 na rynek USA) i tam normalnie w standardzie szły oprawki dwuwłóknowe z pozycją.
pawelrybak15 pisze:diesle które były montowane w 80tkach to solidne konstrukcje wytrzymujące mega przebiegi bez większych napraw, konstrukcje proste i niezawodne, podatne na modyfikacje.
a co ja napisałem?
eSPe pisze:jedną z lepszych i ekonomicznych konstrukcji dieslowskich jakie Audi wyprodukowało?
Nie negowałem diesli. Negowałem negowanie LPG hehhe.
A to że koszty są wyższe np przeglądu to wiadomo i trzeba je uwzględnić przy kalkulowaniu wyboru wersji silnikowej w aucie.
Kłócenie się które lepsze do niczego nie prowadzi i jest bez sensu. "Wybieram LPG pomimo że droższy przegląd itp i nikomu nic do tego". "Wybieram diesla pomimo iż często lecą zaniedbane a drogie turbiny i nikomu nic do tego" itp itd. Można wymieniać, wymieniać i się przekomarzać. Każdy jeździ tym co wybrał lub tym co lubi.

Co do smrodu LPG to zapytaj się pierwszego lepszego ekologa (ale takiego z dyplomem a nie ekoterroryste) czy lepiej jak trochę śmierdzi czy lepiej jak na czarno kopci i dusi? hehehehe

Ale nic to <piwo> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: <spoko>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 mar 2011, 00:27

Czarne dymy to tylko zaniedbany silnik daje, albo modzony (modzony tylko przy ruszaniu ostrym :-P)

Awatar użytkownika
G_DRAGON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 11 cze 2009, 16:34
Lokalizacja: RYBNIK/ŚLĄSK

Post autor: G_DRAGON » 31 mar 2011, 14:19

eSPe pisze:Normalnie nie mamy ale ten obrazek z ETKI co zapodałem to z Audi 90CS (czyli B4 na rynek USA) i tam normalnie w standardzie szły oprawki dwuwłóknowe z pozycją.
To trzeba opytać, i wtedy będziemy mieli to zrobione profi :mrgreen:

A masz może namiary na porządną etkę bez wirusów :?:
pawelrybak15 pisze:Czarne dymy to tylko zaniedbany silnik daje, albo modzony (modzony tylko przy ruszaniu ostrym :-P)
Tak samo jest z lpg, jeśli ktoś nie dba o instalację i regulacje, to czuć gazem, ale normalnie to byś nawet nie wiedział że to lpg :-P

Awatar użytkownika
G_DRAGON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 11 cze 2009, 16:34
Lokalizacja: RYBNIK/ŚLĄSK

Post autor: G_DRAGON » 08 kwie 2011, 13:48

eSPe, pytałem u mnie w ASO o tą oprawkę, i mi powiedział że może sprowadzić z niemiec (2 tygodnie trzeba czekać) i sztuka jest po 35zł :mrgreen:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 kwie 2011, 15:36

hmmm. czyli 70zł za komplecik. powiem tak że tragiedjiiii nie ma.
Popytam u mnie w ASO.

Awatar użytkownika
G_DRAGON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 11 cze 2009, 16:34
Lokalizacja: RYBNIK/ŚLĄSK

Post autor: G_DRAGON » 10 kwie 2011, 01:24

No :mrgreen:
Ja narazie się powstrzymam z kupnem, bo mam w planach zmianę reflektorów, i nie wiem czy będą mi potem pasować...
Ale jak się dowiesz po ile są u ciebie, to możesz dać znać :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 10 kwie 2011, 13:02

G_DRAGON, ja też włąśnie 3 dni temu kupiłem zespolaki.
Więc kierunki idą w zderzak.
Bedę miał na aucie to też pomyślę o "dwuwłóknach".
Ja to będę chciał zrobić żeby pozycja była pomarańczowa a jak przełączę ukryty "guziken" pod deską to będzie tak jak prawo nakazuje białe. :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga