[Audi 80 B3] 1,8S NIUNIA by G_DRAGON = powrót do serii...
No oprawkę zwykłą ori ta co jest standardowo w naszych niuńkach, tylko mam w niej zrobiony taki malutki otwór żeby ten kabel od żarówki wyprowadzić na zewnątrz...
I tak, taką żarówkę jak dałeś w linku, tylko że 21/4W (są żarówki 21/5W i 21/4W) ja dałem 21/4W bo jest lepszy efekt, ta 5 watowa świeci za mocno i kiedy włączysz migacz to nie ma takiego dużego efektu jak na 4 watach :mrgreen:
I tak, taką żarówkę jak dałeś w linku, tylko że 21/4W (są żarówki 21/5W i 21/4W) ja dałem 21/4W bo jest lepszy efekt, ta 5 watowa świeci za mocno i kiedy włączysz migacz to nie ma takiego dużego efektu jak na 4 watach :mrgreen:
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
eSPe, tak mniej więcej do tej żarówki na styk z 4 wat lutujesz kabelek i zalewasz np klejem na ciepło z pistoletu żeby nie robiło spięcia (drugi styk z 21 wat musi zostać luźny, żeby miał styk z blaszką w oprawce) w oprawce robisz z boku (przy samych blaszkach w środku) otwór na ten kabelek, wkładasz najpierw kabel potem żarówkę, kabel łączysz z postojem, i już :mrgreen: Migacz działa normalnie poprzez styk 21W, a postój kabelkiem przez 4W.
A żarówkę znalazłem bez problemu w zwykłym motoryzacyjnym.
A żarówkę znalazłem bez problemu w zwykłym motoryzacyjnym.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Kurna to trochę lipa jak to jest zlutowane na stałe.
"Na drodze" jak się przepali to dupa nie wymienisz. Pozostaje odłączyć drugi obrys żeby nie było różnicy i wsadzić zwykłą jednowłóknową. Oczywiście mówię o sytuacji "na drodze". W domu po dojechaniu trzeba będzie od nowa rzeźbić.
Sprawdziłem nr w ETCE. Może po prostu trzeba przejść się do ASO może to groszowe sprawy taka oprawka.
W oryginale idzie tam żarówka 21/5W.
"Na drodze" jak się przepali to dupa nie wymienisz. Pozostaje odłączyć drugi obrys żeby nie było różnicy i wsadzić zwykłą jednowłóknową. Oczywiście mówię o sytuacji "na drodze". W domu po dojechaniu trzeba będzie od nowa rzeźbić.
Sprawdziłem nr w ETCE. Może po prostu trzeba przejść się do ASO może to groszowe sprawy taka oprawka.
W oryginale idzie tam żarówka 21/5W.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A Ty kolego espe co tak bronisz junkersowni co ? :mrgreen:
Od kiedy to ON jest najmniej ekologiczny ? Właśnie benzyna najbardziej truje, Diesel to najlepszy ze wszystkich silników ze względu na NAJWYŻSZĄ sprawność i ekonomie, diesle które były montowane w 80tkach to solidne konstrukcje wytrzymujące mega przebiegi bez większych napraw, konstrukcje proste i niezawodne, podatne na modyfikacje. LPG to tak naprawde same problemy, zarówno takie większe jak i takie mniejsze. Mając LPG masz droższy przegląd, częściej zmieniasz świece, filtry, przewody, co chwila regulacja, częstsze awarie, w ekstremalnym przypadku spalenie samochodu, fajnie, nie ? No i ten smród gazu jaki zostawiasz za sobą :evil:
Reasumując to LPG to pozorne oszczędności, bo co z tego że paliwo tanie skoro inne koszty do tego dochodzą ? Sekwencja może i jest OK, ale kosztuje sporo, o V gen nawet nie będe wspominać bo to dopiero koszty.
Od kiedy to ON jest najmniej ekologiczny ? Właśnie benzyna najbardziej truje, Diesel to najlepszy ze wszystkich silników ze względu na NAJWYŻSZĄ sprawność i ekonomie, diesle które były montowane w 80tkach to solidne konstrukcje wytrzymujące mega przebiegi bez większych napraw, konstrukcje proste i niezawodne, podatne na modyfikacje. LPG to tak naprawde same problemy, zarówno takie większe jak i takie mniejsze. Mając LPG masz droższy przegląd, częściej zmieniasz świece, filtry, przewody, co chwila regulacja, częstsze awarie, w ekstremalnym przypadku spalenie samochodu, fajnie, nie ? No i ten smród gazu jaki zostawiasz za sobą :evil:
Reasumując to LPG to pozorne oszczędności, bo co z tego że paliwo tanie skoro inne koszty do tego dochodzą ? Sekwencja może i jest OK, ale kosztuje sporo, o V gen nawet nie będe wspominać bo to dopiero koszty.
Jakby była taka oprawka ori na żarówkę dwuwłóknową, to by było super, to ta na 21/4W też by tam weszła, jak byś coś wiedział na ten temat to daj znać...
Ja to rezałem naprościej jak szło, bo normalnie nie mamy oprawki dwuwłóknowej w naszych A80.
Ja już pół roku jeżdżę, i jeszcze ani jedna żarówka mi się nie przepaliła :mrgreen:
Ja to rezałem naprościej jak szło, bo normalnie nie mamy oprawki dwuwłóknowej w naszych A80.
Ja już pół roku jeżdżę, i jeszcze ani jedna żarówka mi się nie przepaliła :mrgreen:
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Normalnie nie mamy ale ten obrazek z ETKI co zapodałem to z Audi 90CS (czyli B4 na rynek USA) i tam normalnie w standardzie szły oprawki dwuwłóknowe z pozycją.G_DRAGON pisze: bo normalnie nie mamy oprawki dwuwłóknowej w naszych A80
a co ja napisałem?pawelrybak15 pisze:diesle które były montowane w 80tkach to solidne konstrukcje wytrzymujące mega przebiegi bez większych napraw, konstrukcje proste i niezawodne, podatne na modyfikacje.
Nie negowałem diesli. Negowałem negowanie LPG hehhe.eSPe pisze:jedną z lepszych i ekonomicznych konstrukcji dieslowskich jakie Audi wyprodukowało?
A to że koszty są wyższe np przeglądu to wiadomo i trzeba je uwzględnić przy kalkulowaniu wyboru wersji silnikowej w aucie.
Kłócenie się które lepsze do niczego nie prowadzi i jest bez sensu. "Wybieram LPG pomimo że droższy przegląd itp i nikomu nic do tego". "Wybieram diesla pomimo iż często lecą zaniedbane a drogie turbiny i nikomu nic do tego" itp itd. Można wymieniać, wymieniać i się przekomarzać. Każdy jeździ tym co wybrał lub tym co lubi.
Co do smrodu LPG to zapytaj się pierwszego lepszego ekologa (ale takiego z dyplomem a nie ekoterroryste) czy lepiej jak trochę śmierdzi czy lepiej jak na czarno kopci i dusi? hehehehe
Ale nic to :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
To trzeba opytać, i wtedy będziemy mieli to zrobione profi :mrgreen:eSPe pisze:Normalnie nie mamy ale ten obrazek z ETKI co zapodałem to z Audi 90CS (czyli B4 na rynek USA) i tam normalnie w standardzie szły oprawki dwuwłóknowe z pozycją.
A masz może namiary na porządną etkę bez wirusów :?:
Tak samo jest z lpg, jeśli ktoś nie dba o instalację i regulacje, to czuć gazem, ale normalnie to byś nawet nie wiedział że to lpgpawelrybak15 pisze:Czarne dymy to tylko zaniedbany silnik daje, albo modzony (modzony tylko przy ruszaniu ostrym )