
Audi 80 - B3
Rok Produkcji - 1991
Silnik - 2.0 16V 6A
Napęd - <quattro>
Kolor - Szmaragdowo zielona perła :lol:
Wersja - 10 yahre quattro

- Wspomaganie kierownicy,
- ABS z możliwością wyłączenia,
- Trójramienna kierownica,
- Satynowe zielone pół-kubełki,
- Centralny z alarmem,
- Szyber dach,
- Worek na narty,
- Antena w tylnej szybie,
- Duo sound.

- Renowacja podwozia/nadwozia/zmiana koloru,
- Wywalić grzechotnika spod maski,
- Dołożyć trochę elektryki, bo niezła bieda jest na pokładzie.

- Generalka silnika
- Dodatkowe zegary
- Naprawiona blokada mostu
- Zamontowane elektryczne szyby
- Wydech z kwasu

Na razie oooo jest powoli odchwaszczane i naprawiane mechanicznie ale głownie cieszę się jazdą, co z tego wyjdzie zobaczymy.

[center]=============== Rok 2014 ===============[/center]

- Wymieniony pasek rozrządu,
- Rolka napinająca,
- Pompa wody,
- Łańcuszek na wałkach,
- Simering wału korbowego,
- Oring aparatu zapłonowego,
- Komplet uszczelek pokrywy zaworów,
- Uszczelka miski olejowej,
- Miska olejowa,
- Wtryski z przewodami,
- Wymieniony kolektor dolotowy,
- Uszczelka kolektora dolotowego,
- Świece zapłonowe,
- Olej Liqui Moly,
- Filtr oleju,
- Pasek alternatora,
- Pasek pompy wody-wspomagania,
- Nowa sonda lambda,
- Czujnik wentylatorów.
Dodatkowo umyłem trochę silnik bo był cały zalany olejem, niestety nie mam zdjęcia przed wymianą kolektora ale było się z czego śmiać. :roll: :lol:
Żabson w oddali.

Za olbrzymią pomoc jeszcze większe bro dla Słonik'a.


60 mm przelotowy ostatni tłumik z kwasu pod wymiar żeby nie wisiało mi to spod zderzaka. :lol:

Udało się wyciągnąć błotniki żeby nie padał deszcz na Azevy. :mrgreen:
Rzeźnicy tu byli, 5 mm betonu. :roll: :shock:
Dokładka Kamei pod zderzak Coupe. 8-)
Od razu szlifowanie i jutro ew naprawy/podkład.
Zrobiony, wyperlony i zatwierdzony. <fiu fiu> :mrgreen:
Na dobranoc.


Oczywiście wykonanie by Słonik, wydech zrobiony jak chciałem, czyli tłumik praktycznie cały schowany pod zderzakiem, dwie końcówki 60 mm ścięte pod kątem 20 stopni. 8-) Najważniejsze, że pomimo przelotu, w kabinie zagościła cisza i tak ma być. <rotfl>
Słonik,


Przy okazji dobierania panewek na wałek pośredni wał poszedł do sprawdzenia i został tylko wypolerowany, wymieniłem panewki główne i korbowodowe, wleciała nowa pompa oleju, uszczelniacz duży wału i podobne pierdoły, zmieniłem olej na Liqui Moly 10 W 40
Silnik poskładany, dodatkowo wleciała lakierowana pokrywa zaworów, i kolektor owinięty szmatą by Słonik

B3 jeździ całkiem sprawnie jak na te 137km, przy okazji nowe koła, Hartmann by Oz Racing 16tki

Pozdrawiam
