Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 AAN] 2,2 turbo 5x112 260KM 410Nm

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 09 sie 2011, 07:41

mikoPKK99 pisze: mnie - przy mniejszych co prawda - prosiakowych zaciskach na przód ten sam zestaw z tyłu blokuje koła. Będziesz zakładał korektor siły hamowania?Jeżeli tak, to jaki?
ja nie do konca jestem pewien jak ori korektor da sobie rade ale napewno mamy inne a jak bede mial ten problem z blokowaniem tylu to jakis tuning korektor sie wstawi
chmiel25 pisze:Edd minus że nie obspawałeś sanek. Zawsze było by lepiej :mrgreen:
nie widzialem slabych punktow wiec nie mialem potrzeby obspawywac sanek no chyba zeby cos wzmocnic ale o tym mi nic nie wiadomo

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 09 sie 2011, 11:16

edd pisze:nie widzialem slabych punktow wiec nie mialem potrzeby obspawywac sanek no chyba zeby cos wzmocnic ale o tym mi nic nie wiadomo
Ogółem wiekszośc ludzi obspawuje sanki tak dla bezpieczeństwa i przy okazji.
Ale to bardziej są auta do rajdów.

pozdro

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 sie 2011, 12:41

do rajdów się obspawuje. Na drogę nie ma potrzeby.

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 09 sie 2011, 16:43

a macie jakies fotki gdzie to sie wzmacnia moze tak zrobie z przednim wózkiem :-P

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 sie 2011, 19:30

wspawuje się blaszki w połowie każdego ramienia wózka mniej więcej. W ten sposób wzmacnia się jego sztywność, pozostawiając możliwość mniejszego ugięcia w miejscach poduch. Nie można go obspawać na sztywno bo wszystko się z gum powyrywa.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 09 sie 2011, 19:47

zacny projekt powodzenia w dalszych modach:D

edd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 351
Rejestracja: 23 gru 2007, 10:30
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: edd » 22 lut 2012, 08:28

w końcu udało mi sie skompletować wszystkie graty do zawieszenia żeby nie było ze nic sie nie dzieje

sprezyny KW niby minus 35 :razz:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

nowe amory blistein b6

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

no i cala masa końcówek ,gum

Obrazek
Obrazek

no i wymieniłem wybierak biegów na nowy od desa bo stary sie tak prezentował

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 22 lut 2012, 08:29

No to zawias malina :-D

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 lut 2012, 08:31

Łohohohoho troche ci sie tego nazbierało przez zime :mrgreen:
Amortyzatory dobry i sprawdzony wybór <ok>
A gdzie poduchy pod silnik :?: :-P

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 22 lut 2012, 09:57

Słonik pisze:...
A gdzie poduchy pod silnik :?: :-P
A gdzie tylne koncówki i sworznie? ;-)

Świetna robota.

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 22 lut 2012, 13:21

edd powiedz mi tylne zaciski które kupiłeś od a8 podchodzą p&p do b3/b4 ?
a przednie zaciski sam kombinowałeś czy od "magika" kupowałeś ? jak sam to jak kwestia założenia została rozwiązana ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 lut 2012, 13:33

nie, żadne większe tylne zaciski nie podchodzą p&p do b3/b4

300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 22 lut 2012, 17:53

Leo, to tutaj masz taką ciekawostkę:

Obrazek

Obrazek

Ponoć zacisk od s6 (jeszcze tego nie sprawdzałem). Tarcza około 305 na rozstaw 5x112.

Sorry, za ot edd :) Fajny setup się szykuję! Składaj, składaj <ok> Mam nadzieję, że spotkamy się gdzieś na torze w tym roku przy szoferce już z Twojej strony <czapa>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 lut 2012, 18:00

300zx pisze:Ponoć zacisk od s6 (jeszcze tego nie sprawdzałem). Tarcza około 305 na rozstaw 5x112.
Ciekawe. A można coś wiecej info?? Na temat zacisku?? i dokładnie z czego??

300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 22 lut 2012, 18:05

Poprzedni właściciel tych zacisków twierdził, że chyba z s6, ale nie jest pewien, bo mu te auto robił jakiś warsztat i nie zna wszystkich szczegółów.

Wiarygodne info jakie mam to tylko to co wyczytałem na zaciskach...

TRW D065 (9251/C lewy, 9250/C prawy)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl