[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
FranoF1, Rozwiązałem układ kierowniczy. Został założony magiel z jaguara xj40. Teraz jest na ścianie grodziowej, a dokładniej pod nią i mieści się ze 3 cm nad i tyle samo za skrzynią. Kolumny mcphersona zostały zamienione stronami. Teraz mam antiackermana, zobaczymy jak się będzie to spisywać. Został wstępnie zrobiony DP 3,5" i tunel środkowy. W wolnej chwili muszę ogarnąć to do końca. Zostały pocięte nowe sanki i przerobione aby nie modyfikować miski, stabilizator poleciał 5cm niżej aby się wszystko pomieściło. Z tylnych sanek wyleciał magiel od 4ws i wleciały drążki reakcyjne. Niestety nie udało się wcisnąć 4ws zachowując w pełni funkcjonalny samochód. Tzn. musiałbym się pozbyć nawiewu, klimy itp.
Trochę zdjęć:
Trochę zdjęć:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Audi Sport, w końcu udało Ci się uporać z tym nieszczęsnym maglem i grodź zamknięta!
Bez rzeźbienia nie ma zadowolenia
Będziesz musiał solidnie obwinać DP bo jest mocno przytulone do skrzyni, albo jeszcze jakoś odseparować, ale widzę, że jest tam już bardzo ciasno
Bez rzeźbienia nie ma zadowolenia
Będziesz musiał solidnie obwinać DP bo jest mocno przytulone do skrzyni, albo jeszcze jakoś odseparować, ale widzę, że jest tam już bardzo ciasno
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 kwie 2016, 23:10
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
piguu, No niby się udało ale najprawdopodobniej wleci magiel z W210 z servotroniciem. Trzeba do tego zapierdzielić jakiś gwint, bo skok seryjnego zawieszenia pierd... pracę drążków... No DP będę podwójnie obwijać, bo jest ciasno przy skrzyni jak i tunelu.
tomaszn750, Dzienx
FranoF1, Powoli do przodu, zawsze coś wyskakuje hehe. Chciałbym odpalić to padło ale musze jeszcze wiązkę ustrugać
Z postępów to wleciała costumowa rozpórka omijająca wlew oleju i ulokowałem juz podstawę fitra oleju, siedzi na swoim miejscu już chłodnica wody i klimy. Chłodnica oleju jak narazie czeka na poprawkę mocowania. Krucce do układu olejowego mam już przerobione także tylko zakuwać węże. Nastepny plan to ogarnąć kolektor dolotowy Z pierdół we wnętrzu to wleciały recaro z V8 w full elektryce. Trzeba było się bawić ze stelażami ale wszystko już bangla
tomaszn750, Dzienx
FranoF1, Powoli do przodu, zawsze coś wyskakuje hehe. Chciałbym odpalić to padło ale musze jeszcze wiązkę ustrugać
Z postępów to wleciała costumowa rozpórka omijająca wlew oleju i ulokowałem juz podstawę fitra oleju, siedzi na swoim miejscu już chłodnica wody i klimy. Chłodnica oleju jak narazie czeka na poprawkę mocowania. Krucce do układu olejowego mam już przerobione także tylko zakuwać węże. Nastepny plan to ogarnąć kolektor dolotowy Z pierdół we wnętrzu to wleciały recaro z V8 w full elektryce. Trzeba było się bawić ze stelażami ale wszystko już bangla
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Z ciekawości zapytam po co Ci servotronik? W większości aut wyczynowych unika się nawet wspomagania. Opcje RS nie mają serwotronika ze względów wyczucia auta. Ja na twoim miejscu bym się dobrze zastanowił czy jest on Ci potrzebny.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
W autach wyczynowych nie stosuje się servotronica ze względu na redukcję masy. Z resztą w RS2 był servotronic. Wyczucie auta jest lepsze jeśli siła wspomagania słabnie ze wzrostem prędkości Także według mnie to idealna sprawa. Na postoju jednym paluszkiem, a przy wyższych prędkościach pewność prowadzenia. Ori wspomaganie w B4 powyżej 180 to trzeba precyzji chirurga aby kierownicą operować
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Czyli wygoda Ja akurat jestem zwolennikiem braku wspomagania ale to przyzwyczajenia z rajdów amatorek. Ja akurat mam porównanie na ciężkich autach. W jednej S6 miałem a w drugiej nie i w tej co nie było pewniej mi się auto prowadziło niż z serwotronikiem. Stąd też moje pytanie.
BTW...180 starą B4? Oszalałeś
BTW...180 starą B4? Oszalałeś
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Co kto lubi. Samochód nie jest robiony typowo na tor, bo te auta się do tego nie nadają bez grubego grzebania z rozkładem mas. Chciałbym właśnie to poprawić i mieć R5 o wadze 1.8T Samochód będzie używany sporadycznie na codzień i w weekendy no i czasem na tor. Jakoś nie widzi mi się popierdzielać na codzień jakimś gównem i 2-4 razy w roku się po torze przejechać jakąś wydmuszką....
A co za problem. Jak miałem porobione 3A to bez problemu tyle leciała
A co za problem. Jak miałem porobione 3A to bez problemu tyle leciała
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, 17:54 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga